Neden kimse sevmiyor beni?

Soru net. Arkadaşlar beni kimse sevmiyor ne annem ne babam zaten arkadaşimda yok akrabalarimiz da beni zaten gormuyor bile gorunmez gibi bişeyim kimle konuşmaya calissam gecistiriyor okadar mutsuzum ki intihari bile dusundum ben kotu biri degilimki neden beni sevmiyorlar babam gecenlerde markete gidecekti bende geleyim mi dedim sen bir sus ya dedi annemde ayni oyle bazen dusunuyorum cirkin bir kiz oldugum icin mi boyle diye normal biriyim yani elim yuzum duzgun cok sukur neden annemle babam beni yanlarinda goturmuyor? Annem zaten hic sevmiyor her yaptigim batiyor ona agzimi acmiyorum annemdir diye ama cok uzuluyorum mutlu insanlara o kadar imreniyorum ki bu dişlanma duygusu sanirim olumle es deger dedem cok doverdi beni kucukken ondan kalan bir psikolojik bozukluk diye mi dusundum hayir onlada alakasi yok halami seviyordum yani dinliyordu beni annem ona gecenlerde (benim adimi soyleyerek) cok sinir oluyorum evlensede defolup gitse felan demiş inanamiyorum bbunu dedigine hala soktayim ama eskisi kadar canim acimiyo belli bir zaman sonra hissetmiyosun zaten semra diye cok sevdigim bir arkadasim vardi durumumuz kotu oldugu icin bana telefon hediye etmek istedi tabikide kabul etmedim sonra bir sogukluk girdi aramiza sordum bisey mi yaptim diye yanimda dolasmani istemiyorum ya şu haline bak felan dedi bunu anneme anlattim aglayarak bana dedigi tek sey "arkadaslarinida sinir ediyosun bari onlara yapma gerizekali falan dedi sanirim herkes hakli daha anlatmadigim o kaadar cok sey var ki en kisa zamanda gidip hayatima son vermek istiyorum sizce? Benim yerimde olsaniz napardiniz? Kimse sevmiyor ki beni yasamanin bir anlami yok :( bana yardim edeer misiniz? :(


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır guzel insan :( seviliyosun unutma ♡ Ailen dahi olsa sen secmedin , cirkin olmayi sen secmedin , sana boyle davrananlar utansin ciddiyim mutlu ol , gerekirse kendinle konus mutlu ol

    0|0
    0|0
    • Keske basit olsa zaten bitecek cok yakinda

    • Hepsini Göster
    • Allah razi olsun :)

    • Eheheh :) Asma suratini valla kotu olur :P hadi ben kactim :)

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • ne denir ki bu durumda.
    ama dayandığı bir temel olmalı.
    aklına eserse yazarsın bana

    0|0
    0|0
  • ilk defa okudum bir yazıyı boşver be takma kafaya bu kadar zaman herşeyin ilacı derlermiş zamana bırak

    0|0
    0|0
  • kardeşim kimse yoksa allah var seni seven yalnız değilsin elbet senı seven sahıp cıkan olacaktır hayatında

    0|0
    0|0
    • Allah var da yinede yalnizim sevilmiyorum onun sevgisinide hissedemiyorum ki

    • Hepsini Göster
    • Eminim kendimden zaten cok konusmam kendi halinde biriyim ne yapmis olabilirim ki kimnseyle konusmadigim halde sevilmiyosam benim sucum ne ki :(

    • bak kardeşim insan oglu kusur aramak ıstıyosa kendıne bakmalı önce hepimiz için peygamber efendimiz bir hadisi şerifinde ne diyor bir insan kendi kusurlarını aramaya kalkarsa başkasının kusurlarını arayacak vakti olmaz yanı çok kusurlarımız var ben naptmkı napabılırımkı demekle olmaz o ısler kimlerle ne şekilde diyalogların var bılmıyorum eğer insanlar senden kaçıyorsa ve sevmıyorsa bunun sebebı ınsanlarmıdır yoksa senmısın? sence

  • Saçmalama hayata son vermekte nedir? Dertsiz insan yok. Herkezde dert var.

    0|0
    0|0
  • Üvey olabilir misin diyicem sonuçta ne olursa olsun insana insan gibi davranilmali

    0|0
    0|0
  • Anlattıklarından bir anlam çıkaramadım sen insanlara bir şey yapmadığına emin misin?

    0|0
    0|0
  • Yaşın kaç

    0|0
    0|0
  • Durumun zor arkadasim. Allah sana sabir versin. Böyle kötümser düşünme...

    0|0
    0|0
  • Onlara inat yaşamalısın abla...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...