Lgbti bireylerinin çalışma haklarının kısıtlanması hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bugün ülke şartlarında gizli olmayan lgbti bireyleri çok nadiren iş bulabiliyorlar. Bu insanların çoğu üniversite mezunu ama 3. sınıf insan olarak görüldüklerinden yaptıkları işler malum.. Bunu doğru buluyor musunuz yani bu insanlar cinsel eğilimleri yüzünden böyle bir hayatı hakediyorlar mı sizce?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Hak etmiyorlar.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hak etmiyolar tabisi. Hayır yani adam evine ekmek götürecek sana ne zararı var

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Hayır tabiki iş bulamadıkları için seks işçisi oluyorlar zaten o şartlarda yaşamayı kimse istemez. Türk insanı ahlak dersi vermeyi çok sever ama niye o hallerde olduklarını hiçkimse bilmek istemez. Dini imanları ikiyüzlülük

    0|0
    0|0
  • Tabiki hayır. Ama ülke İran yolunda gittiği için sıkıntı. Yoksa ben insanın beynine ve yeteneğine bakarım. Banane ister erkek sever ister kadın aman ya.

    0|0
    0|0
  • lgbt bireylerinina ayit ozel bir yer yapilmali orta kalmalilar herzaman taraftariyim

    0|0
    0|0
  • lezbiyenler çok hoşuma gidiyor ama iyi çocuklar konusunda aynı fikirde degilim sansür gelirse huuur çocukları dicem anlarsınız erkek erkeği zzzkkkermi lan şerefsizler.. töbe töbe ama kızlar yiyişebilir izlerim araya girerim

    0|0
    0|0
  • Hak etmiyorlar.

    0|0
    0|0
  • Helak olucaz bunlar yüzünden lut kavmi gibi. Defolsunlar ülkemizden.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Düşünecek çokta bişey yok insanların kafası sadece belatına çalışmasa hersey herkes için daha güzel bir hale gelebilirdi, kimse kimsenin yönelimlerine karışamaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...