Erkekler neden yana yakıla sevgili arıyorlar?

gerçekten aşık olmak istedikleri için mi, yoksa sadece cinsel ihtiyaçları için mi? dürüst cevap verin lütfen 😅


0|0
5|42

En İyi Erkek Görüşü

  • yalnızlık Allaha mahsustur devamlı yanında biri olması arkanda olduğunu bilmen vakit geçirebileceğin birisinin olması güzel bir şey ille cinsellik olacak diye değil

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 41

  • Herkesin farklı sebebi vardır ben aramıyorum

    0|0
    0|0
  • Kızlar neden arıyorsa o sebepten.

    0|0
    0|0
  • Aramiyom ben ama ariyomus da olabilirim

    0|0
    0|0
  • pipiyi sokucak bir yer arayışındalar

    0|0
    0|0
  • Bende arardım kanka kız, kanka kız var mı, boşta kız var mı, hiçmi yok ya diye diye ama boş olduğunu anladım yaş kemale erdikçe 😊

    0|0
    0|0
  • Numarası kaç söyle arıyalım

    0|0
    0|0
  • Her ikisi de

    0|0
    0|0
  • Sevgilinle cinsellik yasamiyonmu sen 2 side tabiki

    0|0
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=QZlFEmgwiIU

    ben sadece yuregiyle seven birini ariyorum

    0|0
    0|0
  • ihtiyaç için olan. masum duygularla oynamaksa varsin olmasin

    0|0
    0|0
  • dirdirla ugrasmak istemedikleri icindir

    0|0
    0|0
  • ben evlenm ek için :D

    0|0
    0|0
  • evlenmeden sevgiliyken bir sevgilimle cinsellik düşünmem ben
    birlikte olmak vs
    aileden gelen bişey mi bu bende bunu anlamıyorum

    0|0
    0|0
  • Valla ben ne aşk ne cinsellik için aradım. Sadece zaman geçirip eğlenip gezip tozmak için kafa dengi birini arıyordum (ciddi anlamda). Fakat hâlâ bulamadım öyle birini... :D

    0|0
    0|0
  • Üreme iç güdüsü

    0|0
    0|0
  • Ben yalnızlıktan sıkıldım artık gerek eş gerek dost gerek arkadaş tabi ki senin dediğinde olcak ama herşey yerinde olursa problem kalmaz

    0|0
    0|0
  • Allaha şükür aramiyorum ve hiçsevgilimde olmadi sevmediğim birisiyle çıkıp seni seviyorum diyemem yalan söyliyemem ama sevdiğim kişi olduğunda peşini bırakmam 😝

    0|0
    0|0
  • Erkekten erkeğe göre değişir kimisi cinsellik kimisi sıcak bir kucak için ama kızlarda yana yakıla arıyorlar😉😊

    0|0
    0|0
  • daha cok ikincisi ama duygusal ihtiyaclarımızda var

    0|0
    0|0
  • Sevgili aramıyorum tabisi

    #Türkerkeği

    0|0
    0|0
  • Kendin dedin yana yakılalar çünkü :)

    0|0
    0|0
  • Ne aşk ne cinsellik.
    Evlenmek istiyorum artık, yetti.

    0|0
    0|0
  • benimki %35 cinsellik %30 mutluluk %35 aşk

    0|0
    0|0
  • Kızlar neden arıyorlarsa ondan panpa.

    0|0
    0|0
  • Seks icin

    0|0
    0|0
  • aşk için :/

    0|0
    0|0
  • Yana yakına aramıyorum elbet birgün olur

    0|0
    0|0
  • zükmek için mk..

    0|0
    0|0
  • Kendini daha iyi hissetmek için

    0|0
    0|0
  • Yana yakıla sevgili aranmaz şahsen ben yana yakıla aramam. Beni arayana bakarım.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 4

  • Erkeğine göre değişiyor. Kimileri gerçekten aşık olmak için ararken bir kadını kimileri de cinsel obje olarak görüyor...

    0|0
    0|0
  • Cinsel ihtiyac icin sevgiliye gerek yok ki artik. Bence erkekler de gercekten sevmek ve sevilmek ozlemi duyuyorlar

    0|0
    0|0
  • Yalnizlik korkusu

    0|0
    0|0
  • Bu devirde çoğunluk tabikide cinsellik. Kızlara bakışlarını görmüyor musun erkeklerin 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...