Arkadaşlar sinirden ve korkudan elim ayağım titriyor. bu konuda bilgisi olan yardım edebilir mi?

ya annemi arayacagıma nnumarası annemden tek sayı farklı olan bı numarayı aramışım ama hiç farkında değilim. sadece tek bir sayı nelere mal oldu.. kadın açtı, hemen kapadım ben de annem olmadıgını anlayıp. neyse kadın geri aramış beni açmadım görmedim. sonra mesaj atmış sen kimsin şerefsiz misin numaranı vercem derdini onlara anlat diye. nasıl tırstım anlatamam. ben 19 yaşındayım gayet eğitimli ve kültürlüyüm izmirde yaşıyoruyum sapıklık yapcak değilim kimseye. hemen kadını aradım. kadın açtı. anlattım böyle böyle oldu, annemin numarasını arıcagıma yanlış oldu dedim. kadın yok 2 kez aradın da, bidaha olursa savcılığa vercem de falan o kadar ağır ve kaba konuştu ki çok korktum ve üzüldüm sinirden ağladım. tatlı tatlı özür diledim, bidaha olmaz merak etmeyin dedim. tamam dedi ama korkuyorum hala. yani ben de tam adamını bulmuşum. korkuyorum bir sey olmaz dimi? babama anlatmama gerek var mı? çok sinirlendim ya

Güncellemeler:
ya diyorum ki 9'a basıcagıma 6'ya bastım. yanlışlıkla oldu. şivesi garip bir kadındı. ama beni bu numara iki kez aradı diyo hala. sinir oldum ya. yanlış anladınız diyorum bidaha olursa vericem savcılığa diiyor. offff
üstelik benim ailem de hukukçu yani. kimle ugrascak farkında degıl

0|0

Erkekler Ne Diyor 14

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...