Arkadaşlar sinirden ve korkudan elim ayağım titriyor. bu konuda bilgisi olan yardım edebilir mi?

ya annemi arayacagıma nnumarası annemden tek sayı farklı olan bı numarayı aramışım ama hiç farkında değilim. sadece tek bir sayı nelere mal oldu.. kadın açtı, hemen kapadım ben de annem olmadıgını anlayıp. neyse kadın geri aramış beni açmadım görmedim. sonra mesaj atmış sen kimsin şerefsiz misin numaranı vercem derdini onlara anlat diye. nasıl tırstım anlatamam. ben 19 yaşındayım gayet eğitimli ve kültürlüyüm izmirde yaşıyoruyum sapıklık yapcak değilim kimseye. hemen kadını aradım. kadın açtı. anlattım böyle böyle oldu, annemin numarasını arıcagıma yanlış oldu dedim. kadın yok 2 kez aradın da, bidaha olursa savcılığa vercem de falan o kadar ağır ve kaba konuştu ki çok korktum ve üzüldüm sinirden ağladım. tatlı tatlı özür diledim, bidaha olmaz merak etmeyin dedim. tamam dedi ama korkuyorum hala. yani ben de tam adamını bulmuşum. korkuyorum bir sey olmaz dimi? babama anlatmama gerek var mı? çok sinirlendim ya

Güncellemeler:
ya diyorum ki 9'a basıcagıma 6'ya bastım. yanlışlıkla oldu. şivesi garip bir kadındı. ama beni bu numara iki kez aradı diyo hala. sinir oldum ya. yanlış anladınız diyorum bidaha olursa vericem savcılığa diiyor. offff
üstelik benim ailem de hukukçu yani. kimle ugrascak farkında degıl

0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Alanyada tatildeyim ozamanda nokia tefonlar var bunun da sarjini almayi unutmusum yanima. Apartta uyurken gece tel kapandi acildi falan derken saat tarih yamulmus.
    Elektronik aygit net falan yok tv de de teletext. Rastgele numara cevirdim ki arkadaslar falan da gecenin bir yarisi acmazlar biliyorum.
    bir kari cikti"Afedersiniz saati sorucaktim dedkm"dalga mi geciyosun dedi? Ya ben dagciyim da telefonun da saati tarihi yanlis yola cikicam rastgle cevirdim numarayi dedim. Kari otomatige aldi.
    Sapik misin sen gece gece manyak misin pat kapattim. Ardindan baska bir numara aradi acmadim. bir baska numara aradi actim. Alo dedim"Lan bana bak senin ölünü arabanin arkasina baglar surukleye surukleye gezdiririmli soylemler bol kufurlerle lavugun teki"karsimda ki.

    Ulan o-rospu cocugu? Kariya sadece saati sordum? Saat disinda herseyi soyledi mina koyum? Insan evladi degil misin lan? Ha? Dagciyim dagdayim saat yok cart curt?
    Herif basladi ya arkadasim bilmiyordum kusura bakma falan.

    Ozetle siz siz olun yanlis numara cevirmeyin. Hehe iyi eglendim ama pustlar. Alo afedersiniz saat kac acaba diyen kac sapik var?
    Hehehe

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Benzerini. yaşadım kadının biri bende yanlışlıkla aramıştım sonra geri arayıp ağır bir şekilde konuşmuştu merak etme çok boş şeyler hiç bir şey yapamaz hukuk okuyan biri olarak söylüyorum bunu suçlayacağı bir durum yok bir mesaj ve ya taciz şeklinde bir konuşma yok

    0|0
    0|0
    • benim ablam da hukuk okuyor iyi bir okulds hem de. ona anlatcam da kızar bana kesin

    • Hepsini Göster
    • bidaha olmaz dedim ben gayet tatlı konuştum. ama ilk aradığımda annem olmadıgını anlayınca kadının suratına kapattım yabancı diye, bu suç mu? kadın mesaja ttı sonra cesaretın yok mu beynın nerde falan dıye

    • Hayır burada hiç bir sıkıntı yok gereksiz yere sıkıntı yapmışsın sadece korkutmak amaçlı söylenen bir kaç cümle

Erkekler Ne Diyor 14

  • Ohoo ne manyaksin sen ya niye diyecen , 1 vermez uğraşmaz. 2 verse ne olacak sanki erkeksin? Kötü birşey bile soylemedin? Ses kayitlar belli o sana dedi hatta.
    Boyle karaktersizlwr olabiliyor sen ilk başka kadinsa yüzüne kapatmayacaktin anne falan ayagina konusacaktin neyse.
    Beni arada özel dek ararlar manyaklar sovuyorum mesela :) dalga geçtiklerini saniolar. Savcilikla kimse uğraşmaz. O kadim kesin k a s a r. alisik boyle şeylere ondan

    0|0
    0|0
  • Versede hicbisey olmaz delil yok cunku hatta sen ona tazminat davasi acarsin gereksiz mesgul edip masrafa soktugu icin

    0|0
    0|0
  • Titreyerek...

    0|0
    0|0
  • Yok bea korkma

    0|0
    0|0
  • Korkma bişi olmaz
    demekki karşı tarafın korktuğu bişiler var
    geçmiş olsun..

    0|0
    0|0
  • Böyle beyinsizler var işte

    0|0
    0|0
  • hiçbir şey yapamaz korkma savcılığa verse ne olacak sonuçta telefonunu dinler yine haklı sen çıkarsın

    0|0
    0|0
  • Onun ağır psikolojik sorunları var görünen o ki. Sen üzülme takma s. et

    0|0
    0|0
  • hehe diyip geç savcılığa verecekmiş

    0|0
    0|0
  • nakadar ödleksin

    0|0
    0|0
  • Ne korkuyorsun hiç bişey olmaz merak etme tırsma

    0|0
    0|0
  • hakaret etmemişin. bişey konuşma mışın. verse ne yazar ki. korkma hiç bişey olmaz.

    0|0
    0|0
    • ve gerçekten özür diledim. bidaha olmaz dedim ben gayet tatlı konuştum. ama ilk aradığımda annem olmadıgını anlayınca kadının suratına kapattım yabancı diye, bu suç mu? kadın mesaja ttı sonra cesaretın yok mu beynın nerde falan dıye

    • korkma hçbişey yapamaz. savcı bu şikayeti incelemeye dahi almaz konuyu kapatır.

  • Korkucak birşey yok hiç birşey yapamaz...

    0|0
    0|0
  • Boşver sakin olurmusun sen üzülme

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Niye korkuyorsun guzelim sen birak naparsa yapsin savciliga gitse ne olacak sanki allah askina kmseye bisey demene gerek yok. Beni bildigin tehtit eden adam su an disarda denetimli serbestliktw geziyor sana mi bisi yapacaklar allah askina takma ara bidaha hatta 😂

    0|0
    0|0
  • Babana anlat agzının payını versin yanlıslıkla ınsan ölüyoda aradında canını almadın yanı yanlıslık olabılır cok büyütmüş

    0|0
    0|0
  • Yapmaz birşey korkma.

    0|0
    0|0
  • Çok abartmis bence korkma bişi olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...