Arkasından konuşup samimi olan biri hakkında ne düşünüyor sunuz?

Arkadaşlar üniversitedeyim biz 3 kişiydik sonra kavga falan oldu biri gitti bunlar hep birbirinin arkasından konuştu kavga ettiklerin de de kiz bana küstü falan şimdi de barışmışlar ne düşünüyorsunuz sizce arkadaşlığı bırakmalı miyim bu karaktersiz insanlarla?


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla sevmem öyle tipleri yanımda barinamazlar

    0|0
    0|0
    • Aynen sence napayım?

    • Hepsini Göster
    • Kesinlikle bırakıyorum zaten kiz seneye bölümu bırakıyor diğeriyle aynı sınıfta olcam ama umrunda değiller

    • Hayırlısı olsun :)

En İyi Kız Görüşü

  • Yakinda aynisini senin icin de yaparlar ayni durumu ben de yasadim bana onlarla baristim ama mesafemi hep korudum kanka ayagina her gun konusmuyorum yani. Mesafemi koruyorum sogugun kendilerine karsi.

    0|0
    0|0
    • Ya diğer kiz benimle konuşmuyor 2si takılmaya başladı ona yaptığını bana yapıyo şimdi sence napmaliyim?

    • Hepsini Göster
    • Peki naptın şu an

    • Ya aslinda onlarin bana yanlislari oldu ama ben karaktersiz gozuktum bana ikiyuzlu falan dediler. Sonra ozur dilediler baristim ama her gun konusmuyorum haftada bir konusuyorum. Baristim ama aram aciktir cunku bir daha guvenmem guzenimi bir kere kirana hep suphe ile yaklasirim

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bence imkanin varsa birak arkadasligini. Boyleleri insani yipratiyor.

    0|0
    0|0
    • Bence de bırakcam. Çünkü cidden arkasından fazlasıyla konuştu ve sonra bana onunla barıştım çok mutluyum falan dedi ya bu nasıl karakter? Tek takılcam valla bundan sonra

    • Tek nasil yapicaksin. Ben de tek takilmayi dusunuyorum ama bir turlu yapamiyorum?

  • Kadındır yapar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • üniversite de olan şeylerr normal, benim eskiden çok yakın olan bir arkadaşım yapmadığım şeyleri arkamdan yapıyormuşum gibi anlatmış bende bugün öğrendim bidaha yüzüne bile bakmam ben, ben yani başkası bakabilir belki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...