Düğünlerden nefret eden var mı?

Malum düğün sezonu açıldı diyebiliriz. Ben düğünlerden nefret ederim. Gitmem o tepindiğiniz müziklerde genelde duygusallaşıyorum sebebini bilmediğim şekilde. En son ablamın düğünün göz makyajına alerjim olduğunda ağlamıştım birde bunun üstüne ablam evleniyor diye ağlamıştım.
Var mı benim gibi değişik insanlar?

Güncellemeler:
tabi birde oynamayı bilmiyorum oda var :D

0|0
15|28

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • ben. Halay çekmekten nefret ederim hele elinden starbucks bardağı düşmeyen insanlar ankaranın bağlarını duyunca kendinden geçiyorlar ya ölüyorum işte buna

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • düğünlern olumlu yönleride çok. örneğin tüm insanlar biraraya geliyor seç beğen al yapıyosun beğendiğin kızlarla konuşma tanışma imkanı buluyosun beğenirsen görücü usulü istiyosun.. düğünler geleneklerimizde var ve insanlar düğünde görüp begendiklerini akraba çevre vasıtasıyla ayarlayabiiliyoır o yanı iyi

    1|0
    0|0
  • abimin dugunune bile gitmedim daha nasıl nefret edebilirim ki

    2|0
    0|0
  • bende düğünlerden nefret ederim ablamın düğününde bile zor durdum düğünde çalgıyı saçma buluyorum

    1|0
    0|0
  • bende düğünleri sevmem baş ağrısından başka bir şey değil ayrıca düğüne gelen kızları alıcı gözüyle bakmasından da hiç hoşlanmıyorum

    1|1
    0|0
  • bennn bennn :D kaç senedir düğünlere gitmem ablamın düğünü olacak ona gidecek heyecanlıyım :D

    1|0
    0|0
  • Hiç düğünlere gitmem banane abi sanki ben girecem gerdeğe. Annem düğüne gitmeyecem diyince hemen standart cümlesini kullandı, senin düğününe kim gelecek peki zeki... gelmesinler abi umrumda değil 😏

    1|0
    0|0
  • Bende gitmem iğrenç apiş arası ve yanmış külotlu çorap kokan düğün salonları iğrenç org müzikleri berbat

    1|0
    0|0
  • Ekonun dibine vurmus mikrofon, yillardr bitmek bilmeyen degismeyen ayni sarkilar, gereksiz yuksek sesi acilms ses sistemi.. ve daha bircok sey. Neyini seviyimki. izledigin bir filmi tekrar tekrar tekrar izlemek gbi bisey

    1|0
    0|0
  • yalnız degilmişim :) Duygusall8k %99 bizde ondan dolayı :)

    1|0
    0|0
  • Yorucu ya...

    1|0
    0|0
  • nefret ederım ve hıc gıtmem

    1|0
    0|0
  • Düğünde boy göstermeyi severim ama sırf oynatmaya çalıştıkları için nefret etmeye başladım

    1|0
    0|0
  • sevmek veya sevmemek gıbı bı durumum yok,
    hıc gıtmedıgım ıcın bılemıyorum
    yenıyor mu o

    1|0
    0|0
  • Bende sevmiyorum dans etmeyide sevmiyorum :D

    1|0
    0|0
  • Hediye paketi gibi hissediyorum kendimi orda nedendir bilinmez

    1|0
    0|0
  • Ben Ben Ben :) :) :)
    çünkü hep tekim. ve oynamayı da sevmiyorum :)

    1|0
    0|0
  • Ben sevmiyprum

    1|0
    0|0
  • gitmemeye çalısıyorum ama çok yakın olunca mecbur gidiyoruz

    1|0
    0|0
  • ben ben ben :D

    1|0
    0|0
  • Ben ben bende yaz

    1|0
    0|0
  • İğrenç şey düğün.

    1|0
    0|0
  • Aynen nefret ediyorum

    1|0
    0|0
  • hiç sevmem, çok gerekli bir şey olduğunu düşünmüyorum

    1|0
    0|0
  • Ben sevmiyorum 😏😏😏

    1|0
    0|0
  • evet ben nefret ediyorum

    0|0
    0|0
  • Valla o değilde bazen arkadaşlarn düğüne felan gittim çıktık oynadm ya severim :)

    0|0
    0|0
  • düğünler de ne aşk hikayeleri oluyoo yaa uff :) düğün olas da gitsek :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Nefret etmek değil de, kalabalık ortamları sevmiyorum. Özellikle sesi. O yüzden düğünler benim için bir işkence gibi geliyor :D

    2|0
    0|0
  • Kıskandığımdan hoşlanmıyorum ben de.

    1|0
    0|1
  • Yakın olmadığı sürece gitmem

    1|0
    0|0
  • düğünlerden bende nefret ederim. asosyal olduğumdan sanırım. bana çok sıkıcı geliyor. onca insan olmasına rağmen kendimi orada yalnız hissediyorum. ve hep uykum gelir. sebepsizce dbfsjkdn

    1|0
    0|0
  • evet

    1|0
    0|0
  • Ben..

    1|0
    0|0
  • bir halay çekerim off fenaa

    1|0
    0|0
  • Halay çekmeden olur mu hiç kardeş yav :D

    1|1
    0|0
  • Severim :)

    1|0
    0|0
  • aha ben. bir de tanıdıklarla sarılıp konuşma mecburiyeti sıkıyor

    1|1
    0|0
  • Sevmem ama ağlamamda

    1|0
    0|0
  • Pek sevmem

    1|0
    0|0
  • Ben de nefret ederim

    1|0
    0|0
  • Kalabalık ortamları sevmiyorum

    1|0
    0|0
Yükleniyor...