Bugun benim sinanma gunun mu?

Adamin biriyle konusuyoruz
Yokk ben karimi. paylasirim falan...
Bana godslugun kitabini yaziyor
Baska bir adam giydigim. donun. geyigini yapiyor
Digeri ayak fetisti.
Ya valla
Kafayi yiyecegim


1|0
2|24

En İyi Erkek Görüşü

  • günün iyi geçmiyor gibi, bari yatda bitsin bugün.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Meme ölçünü soran yok mu bak eksiğin bile var mış

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bu Cesareti Vermeden Önce Düşünecektin? Diye Söyledi SerKan1923

    0|0
    0|0
  • Way mısına koyim 😂

    0|0
    0|0
  • nasl buluyorsunuz böylelerini?
    ya da size normal yaklaşanlara pas vermediğiniz için mi acaba böyle serserilerle muhattab oluyorsunuz..

    0|0
    0|0
  • Köle yok muydu?

    0|0
    0|0
  • şey pardon. mesaj kutusu kapatılıyo bu arada bacım

    0|0
    0|0
  • Namu ssuzlar.

    0|0
    0|0
  • E konuşma o zaman değişik.

    0|0
    0|0
  • Hedef sensin galiba

    0|0
    0|0
  • Yat uyu en uyisi:)

    0|0
    0|0
  • Mesaj kutunu kapat. Ks de cok takilma

    0|0
    0|0
  • adam mı bunlar iyi baktın mı taravesti olmasınlar?

    0|0
    0|0
  • Huh ne yazmışlar ya öyle bana daha bir hatun yazmadı ya öyle

    0|0
    0|0
  • sin kim ve onu neden anıyorsun bunun bir günümü var sin anma?

    0|0
    0|0
  • delianlılarla konusmuyorsunuz ondan

    0|0
    0|0
  • sen çoktan fetişik olmuşsun zaten...

    0|0
    0|0
  • Kmmş onlar

    0|0
    0|0
  • Dolastigin yerlere dikkat et sende

    0|0
    0|0
  • sen hayırdır la. gang bange mi düştün :D

    0|0
    0|0
  • Kölen olabilir miyim dcvvbnn

    0|0
    0|0
  • Kıyamam yaa. Yazık beee :

    0|0
    0|0
  • Kısmet

    0|0
    0|0
  • evlen benle kurtarıyım seni

    0|0
    0|0
  • sen o karısı 3 lü yapsanız ya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Hahah bunlardan heryerde var ttlm aliş alış😂😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...