Babam çok kızgın?

Babam evdeki olan biten herşeye karışır bizden başka (annem Abim ve kız kardeşim) herkese merhametlidir özellikle annesine annen yeni evlendiğinde babam bizim evin anahtarını annesine babasına hatta kuzenlerine bile vermiş babam gemide çalışırmış yurtdışına çıkarmış aldığı paraları hep babaannemlere vermiş neyse şimdiyse bize çok kötü davranıyo her sofraya otururken mutlaka bağırır geçen aylarda annem işe girdi babam da maaşını amcama vermiş anneme güvenerek eve hatta küçükken oturma odasından başka bir yere gitmemize izin vermezdi. Televizyon onun istediği saatlerde açılır kapanır ve onun istediği izlenir her an bağırır mesela kız kardeşim ve ben cumartesi günleri akşam hep kahve içeriz geçenlerde de babaannemlere gidicektik babam cumartesi akşam çıkalım dedi annemde yorgunum şimdi çikmayalim dedi bizde o sıralarda sizde içermisiniz diye sorduk babamda içmiyisunuz kahve istemiyorum içmenizi dedi o gün ben ve kardeşim o kadar ağladıkki resmen kendi evinizde hapis yaşıyoruz varsa yoksa annesi bababası ama onlarda iyi davranmiyoki bize yani bunlar daha hiç birşey her günümüz dağa beterini geçiyo önerileriniz için teşekkürler😃😃


0|0
33

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...