Neden böyle oluyor?

Ks de tanismak isteyenler neden iki mesaj sonrasında konuyu ya cinsellige ya sevgili olmaya getiriyor?


0|1
8|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Artık nasıl bir hayal dünyasında yaşıyorlar onlara sormak lazım :D

    3|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çünkü gizlicim sitedeki çoğu mavili vatandaş, elleri sürekli şeylerinde aval aval gezen tipler. Ve siteye de karı kız düşürme amacıyla üye oluyorlar.
    Buradaki mavililerle çok muhattap olmamanı tavsiye ederim. Ha aralarında gerçekten iyi, kaliteli insanlarda mevcut orası ayrı.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • kısmet kanka :D

    1|0
    0|0
  • Tanımadıkları için, internet ortamı olduğu için böyle şerefsizlikler daha kolay oluyo onlar için. Sana sapıkları denk gelmiş. Olan bizim gibi iyi niyetlilere oluyo

    1|0
    0|0
  • cinselliğe vurana karşıyım, ama kız ve erkeğin arkadaş kalması zor, duygular ön plana çıkar, o yüzden sevgili olma yolunda gider.

    1|0
    0|0
    • Ben 2 kızın arkadaş olmasindansa kiz ve erkeğin arkadaşlığının sağlamlığına daha cok inanirim ama. Daha gerçekçi oluyorlar

    • haklısın ama dediğüm gibi duygular arkadaşlığın önüne geçiyor, tabi bu her erkekte aynı değil, yıllarca arkadaş gibi olabileceğin erkeklerde var.

    • Evet

  • ben aylarca konuştum gene gelmedi konu oraya, genellemeyelim lütfen :)

    1|0
    0|0
  • abazalık

    1|1
    0|0
  • Ben oyle yapmam mesj atabilirsin

    1|0
    0|0
  • siteyi hep yanlış kullanıyolarr

    1|0
    0|0
  • Genelleme yapmasak

    1|0
    0|0
    • Ben genel olarak söylüyorum oyle olmayan üstüne alınmasın

  • onu oo nokta çeler yapıyor genelde

    1|0
    0|0
  • Bilmem sormak lazım

    1|0
    0|0
  • Cinsel aclik. Baska bise degil bwnce...

    1|0
    0|0
  • Burdan tanıştığın kişiden ne bekliyorsun?

    1|0
    0|0
  • vay terbiyesizler

    1|0
    0|0
  • Testestoron hormonu bunun sebebi

    1|0
    0|0
  • İnsanları doğası değişmiş

    1|0
    0|0
  • Yapacak bişey yok tercihler

    1|0
    0|0
  • samimi olmadıkları için. sadece eğlenmek amaçları.

    1|0
    0|0
  • canım oldukları için olabilir mi?

    1|0
    0|0
  • Yokluktan giriyorlar steye

    1|0
    0|0
  • Tek amacı cinselliktir aklı oraya çalışıyor çünkü bazılarının

    1|0
    0|0
  • Muhabbet meclisinde aşktan sevgiden hüzünden yana bişey yoksa konu belden aşağı olur

    1|0
    0|0
    • Muhabbet acacak vakit olmuyor ki.2 mesajdan sonrasi sapıtıyorlar

    • Yüreği ile gelinin muhabbetidir dediğim aklıyla gelenin muhabbeti de sizin söylediğiniz gibi

  • valla ben 2 kızla konuştum dertleştik ve konuyu kapattık size denk geliyor öyleleri. D

    1|0
    0|0
  • Gençlik aceleci.

    1|0
    0|0
  • İfşa etmek dışlayalım onları.

    1|0
    0|0
  • Çagimizin hastaligida ondan.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Arkadaş kalmayi beceremiyolar demekki karşına çıkan kişiler. Selam dedikten sonra evliyim ya da sevgilim var de ya da kendi cinsinle arkadaş Ol. Oda olmadı yorumlarını takip ettiğin karakteri hakkında bilgi sahibi olduğunu biriyle tanışıp arkadaş olma yoluna git

    1|0
    0|0
  • amaç o?

    1|0
    0|0
  • ulan senin attiklarin en azindan bir yere getiriyo, bana cevap bile vermiyolar ahhsh

    1|0
    0|0
    • Abazalik yapmalarindansa cevap vermesinler daha iyi

  • sitenin o yola gidişi olarak görüyorlar

    1|0
    0|0
  • Azmışlar

    1|0
    0|0
  • asıl amaçları o olup 2 mesajdan sonra asıl konuya geldikleri için. engelle hepsini.

    1|0
    0|0
  • aynen öyle bide insanlar yaşına başına bakmadan mesaj atıyorlar ya Allah ıslah etsin annem yaşında adam yazdı ya yuhh

    1|0
    0|0
Yükleniyor...