Küçükken çok aptalmışım benim gibi olanlar var mı?

Cidden çok aptalmışım be. eski facebook hesabıma baktım az önce hala açık üstte, ilk facebook hesabım. q lar w lar yha xd qanqa ne ararsan var :((( neden öyle acaba aslında o zamanlar normal değilmiydi sene 2010 2011 2012 civarları salak salak yorumlar aptal sözler paylaşmalar offf allah beni alsın valla alsın. var mı benim gibi olan :D?

Güncellemeler:
Apaçi olmadım hiçbirzaman şükürler olsun :D sadece o zaman modaydı öyle konuşmalar diye hatırlıyorum. Birde küçüksün şimdiki kafam olsa facebook açmazdım bile. arkadaşlar tanıdık küçük çocuklar varsa akraba vs. söyleyin liseye geçmeden açmasınlar gerçekten çok pişman olucaklar sonra :D
Güncel

0|0
16|9

En İyi Kız Görüşü

  • Ben her sene gecen sene ne kadar mall biriymisim demekle geciyor shdjhs

    0|2
    0|0
    • her saniye büyüyüp gelişiyoruz insan geçmişine bakınca böyle demesi normal şimdiki halimizi de 5 sene sonra küfürle anıcaz ama o zamanlar başka ya :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Öyle bir küçükken dedin ki direk doksanlara gittim yaşınız kaç sizin :)

    0|1
    0|0
    • ya küçükken dediğim 6-7 sene önce bana göre büyüksün senin aklına da o seneler gelmesi normal senden büyüklere de o seneler gelicek zaten. konu bu değil konu küçükken neden aptal olduğumuz :x

    • Hiç öyle şeyler yapmadım😏

Kızlar Ne Diyor 15

  • Hıc oyle ergenliklerim olmadı Benım 🙈

    0|1
    0|0
  • Geceleri güzel oldugunu sanıp atıgm şimdi sifresini unutugum resimler pişmanlıklar :D

    0|1
    0|0
  • Hiç facebook'um olmadı. Ergenliğin o taşkın zamanlarını zararsız atlattım :D:D

    0|1
    0|0
  • Hiç bir zaman öyle yazmadım 😒

    0|1
    0|0
    • 10 yaşındasın anlamıyosun ki şimdi olsa bende yazmam ama o zamanlar modaydı biraz da

    • Hesabım yoktu o yaşlarda at binip tahta kılıçım la oynuyordum 🙄😀

  • bu herkeste olan bir sendrom ama komik bir güzellik bence :) ergence sözler falan :D :D

    0|1
    0|0
  • Bende çok abartmadm ama ortaokul dönemimde modaydı o zamann hatta tripkolik dj akman flan vardı ama tabi atlatalı uzun zaman oldu hala devam etseydi komik olurdu.

    0|0
    0|0
  • Ergenliğimde hiç böyle değişdim ne arsız bela felan hiç yoktu normal bir insandım çok şükür 😂

    0|1
    0|0
  • :D :D bn :D :D
    ahhahah :D

    0|0
    0|0
  • Crazygirl123 lü nicki olan gençlerdik biz

    1|0
    0|0
  • Ben susuyorum nickim konuşsun😃

    0|0
    0|0
  • Bende aynıydım normal şeyler bunlar

    0|0
    0|0
  • baya malmisim

    0|0
    0|0
  • bende ergen ergen repler paylaşmıştım yaş 9 10 falan :p

    0|0
    0|0
  • Dünden bgne fotolarım evrim geçirmiş gbi. Daha geçen seneki paylaşımlarımı beğenmiorum 😄

    0|1
    0|0
    • benim de öyle. tatlı bir çocuktum sonra ergenlik te çok çirkin oldum baya öyle böyle değil. ama sonra kurtuldum ve şimdi baya giderim var :D

    • Hayırlısı knk 😄

    • aynen knk :D

  • Hepimiz öyleydik qanq üzülme

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hahah. En yakın arkadaşımın profilini inceliyordum. Üşenmeden çok eski tarihlere gittim. O da aynı senin gibiydi. Bana gelince gidermiş sözler psylaşmışım ama q w yha gibi harf ve kelimeler yoktu.

    0|1
    0|0
    • bende çok kullanmzdım zaten bazen aralara serpiştirirdim :/

    • ben de aşk sözleri giderli sözler falan. : ( allah beni alsın

    • Bir de benim e mail hesabım vardı. Delici66@ hotmail. com okulda lazım oldu hocam zorunlu mu dedim o da zorunlu dedi söyledim hoca delice yazmış. Ne kadar masum bir hocaymış😃

  • valla ben küçükken internet yoktu veya en azından bu kadar her eve her cebe giremiyordu. İnternet ile 1995'te tanıştım. Ancak o zaman ne face ne twitter yoktu. O yüzden paylaşımlarıma bakma gibi bir şansımda yok.

    0|1
    0|0
    • en iyisi aslında internet olmaması. şimdi 4 -5 yaşında çocuklar tablet alıp eve kapanıyor gerçi dışarısı da artık pek güvenli sayılmaz abi ne bok oluyo dünya ya.

  • Facebook kullanmadgim icin kafam rahat :-)

    0|1
    0|0
    • en iyisi aslında dostum da arkadaşlarla konuşmak da gerek ben o yüzden açmıştım birde oyunları için farmville falan :/

    • Valla gardas benle konusmak isteyen arasin bni ha oyuna gelince playstationdan baska oynamazdim :-)

    • win eleven :'(

  • Bende mesaj kutusuna bakinca oyle hissediyorum. Sanki o mesajlasan ben degilmisim gibi

    0|1
    0|0
    • düşünüp yaz bende öyle yapıyorum aklıma ne gelirse yazdığımdan oluyor ama içimde düşünüp malmsn ya diyorum :D

  • Ben de öyleymiş. Hatta küfürbaz haydo felan paylaşmışım.

    0|1
    0|0
  • Küçükken (10 yaşında fln) twitter ilk gördüğümde kayıt olmuştum saçma saçma alıntı tweeter atıyordum
    Bide en komiği adamların tweeter altına "Ben seni takip ediyorum sende beni takip et " yazıyodum.

    0|0
    0|0
  • aha ben ajdjwjjd

    0|0
    0|0
  • Çünkü o zamanin modasi oydu. Herkes öyleydi. Sonra birden o laflar kekolara geçti. Şimdi hala kullananlar var. Kullanmayanda var. Bazi mizah sayfalari komedi malzemesi yapinca. Çoğu kisi kullanmayı birakti.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...