Babamın Bu Tutumu Ne Şimdi Sizce Allah Rızası için bir bakın?

Arkadaşlar benim anne babam birlikte değiller. Babamı hafta sonları görmeye gidiyorum. Benim üzerimde annem kadar emeği yok. Zaten küçükken terketmiş bizi. Sonra ayrılmalar barışmalar falan. En son yine ayrıldılar tabi. Şimdi annem benim her şekilde iyi yetişmemi isteyen biri. Beni kurslara gönderdi maddi durumumuz çok iyi olmadığı halde ehliyet almam için kursa yolladı aldım da zaten. Sorun şu ki babam bu kadar düşünen biri değil. Bana ehliyet alacagını söyledi almadı. Kızların ev hanımı olup koca beklemesi taraftarı biri işte. Üniversiteyi bitir araba alayım sana dedi. Normalde de verdiği sözleri tutmaz 18 e gir ehliyet alayım demişti onu da annem aldı. Erkek evladını daha üstün görüyor. Üvey erkek kardeşim onun arabasına biniyor sürüyor ehliyetini falan o aldı ona. Benim üzerimde öyle hakkı da yok yani. Geçen gün yanımızdan araba süren bayan geçti. Geçte evinde otur ne öyle araba da tarzı yorumlar yaptı o bayan hakkında da. Siz böyle bir baba hakkında ne düşünürsünüz? Daha neler neler var da herkesin derdi kendine yetiyor okuyan da olmaz belki :/


1|0
11|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Okudum.
    Mümkün olduğunca görüşme.

    1|0
    0|0
    • haftada 1 görüşüyorum ama o gün mutlaka bir şekilde canımı sıkıyor.

    • Hepsini Göster
    • İlerde pişman olmak istemediğim için gidiyorum. Sonuçta kötü bile olsa baba oldugu için sadece hiç doğru düşünemiyor. Yoksa bende görüşmezdim gerçekten :(

    • Anladım.
      Durumu idare et o zaman.

En İyi Kız Görüşü

  • Oncelikle soyle soyliyim alinma ama baban dar goruslu bir insan. Kadin araba suremez, universite okuyamaz gibi dusunen birisi. Bu yuzden seni zaten desteklemez hayatinda. Gunumuzde namus olaylarinda kadinlara bakarlar ya, erkege laf atmazlar kadin suclu olur her zaman cinsellikte, toplumun bakis acisi erkegi ustte tutan bir bakis acisi ki bu cok yanlis. Baban da toplum gibi dusunuyor yani yanlis dusunuyor. Babanla gorusme sozlerinde de durmuyorsa.

    1|0
    0|0
    • Kesinlikle babam böyle biri işte. Hayatımda beni desteklemez bu konuda da haklısın. Üniversite bile okumamı istemiyordu. Hatta ille okumak zorunda değilsin evlilik kötü bir şey değil falan diyor daha yaşım 20 :/

    • Hepsini Göster
    • Aynen o kadin zorluklar icinde de olsa seni mutlu ediyor ama babanda varken cimri davraniyor bu durumda ilgini annene goster

    • Konuşmak çok iyi geldi açıldım diyebilirm. Çok çok teşekkür ederim. Tavsiyeler çok doğruydu cidden Allah razı olsun. Babam da annemi daha fazla sevdiğimi biliyor. :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • okudum ve babana sövdüm. kusura bakma hanım kızım

    1|0
    0|0
    • Yok bende üzülüyorum bu duruma. Yani tanımadığım birilerine anlatmam gerekiyordu akşam akşam canım sıkıldı sizinde canınızı sıktım belki kusura bakmayın :(

  • Okudum

    1|0
    0|0
    • Yani ne yapmalıyım bu tutumu karşısında :/

    • Hepsini Göster
    • he deyip bildiğimi yapıyorum ben de işte bazen cidden canım sıkıyor ne yapalım idare edicem bir şekilde teşekkür ederim okuyup tavsiye verdiğiniz içinde.

    • Rica ederim

  • Senlik durum yok kafası geri kadınlara yaşama hakkı bile vermez bu tür adamlar avradın sırtından sopayı karnından spayı eksik etme diye gezerler ortada baban ama k. bakma biraz geri kafalı

    0|0
    0|0
    • Ne kusura bakacağım doğru dediniz gerçekten de öyle biri. Zoruma giden o erkek olan da evladı ben de. Ama ben bir arabasını kullanmak isteyeyim istemeyerek veriyor ya da vermiyor bir bahane buluyor diğer evladına gelince araba onda zaten. Sorun araba değil bu arada sadece yasadığımız son olay bununla ilgili cidden de geri kafalı birisi..

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim.

    • Rica ederim varsa başka sorunun yardımcı olabilirim

  • baban hakli otur evinde temizlik yapmasini ogren yemek yapmasini ogren kadinin isi budur

    0|0
    0|0
    • büyü de gel ablası.

    • baban hakli otur evinde temizlik yapmasini ogren yemek yapmasini ogren kadinin isi budur

  • Çook uzun

    0|0
    0|0
    • Kısa tutmaya çalıştım aslında

  • Şükret her haline ne hayat var bilmedigin kimselerde , herkesin derdi kendine yetiyor hazir senin ki de sana yetmisken şükret iste derdi verenden derman dile :)

    0|0
    0|0
  • Okumadım

    0|0
    0|0
  • adamın dibi imiş kendisi

    0|0
    0|0
  • araç kullanma hususunda bende kadınların uzak durmasından yanayım..
    belki küçük şehirlerde ve kırsalda tamam olabilir ama büyükşehir trafiğinde kadınlar insanı çıldırtıyor.. iyi sürücü bayanlar elbette var..
    ama eğitim denince asla ve asla bir erkekten geri kalmamalı.. iyi eğitilen kadın
    aile kurduğunda kendi çocuklarını da eğitecektir. kadınları cahil kalan toplum asla ilerleyemez.. maalesef dindar kesim kadınları cahil bırakmak istemekte çok hevesliler..
    azıcık babanla arana mesafe koy...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Böyle babam olsaydı (Allah korumuş), tüm iletişimimi keserdim. Kadına 2. sınıf insan muamelesi yapan hiçbir insanın gözümde değeri olamaz kaldı ki baba bu yani.

    1|0
    0|0
    • Baba oldugu için bu kadar dokunuyor bana. İyi ki annemleyim yoksa cidden kısıtlanmış her şeyden mahrum kalmış biri olarak yetişecektim.

  • Canim sende git babana giciklik olacak ne varsa onu yap kendi sınırlarini koruyarak tbi. Ayrca anneni babanin yaninda daha çok sev babanin yaninda annem sunu yapti bunu yapcak falan de hatta bir erkegin yapabilcegi seyleri bile annenden iste babanin yaninda bu babana cok koyacak beb neyim ki desin icinden😉

    1|0
    0|0
    • bunu yaptım daha önce benim göz ameliyatına 4 bin lira gitmişti babama annem 4 bin ödedi dedim. O ödememiştir yalan söylüyor diyor. Yanımda ödedi dedim yok geri almıştır diyor. İşte verdi parasını falan dedim yok yok diyor inanmıyor faturayı göstereyim dedim hala inanmıyor çok sinir bozucu bir adam :)

  • Babandan medet umma bence. Kimisi böyle düşüncesiz oluyor işte. Kendin didin, uğraş, hakkınla yap en iyisi. O da oğlunu avutsun. Ay valla sinir oldum👿

    1|0
    0|0
    • Maddi olarak bile daha çok annemden geçiniyorum şu an durumumuz çok şükür iyi. Ama babam hala benim üzerimde kendisi çok emek vermiş gibi davranıyor ona sinirlerim bozuluyor yani kendi kendini kandırıyor. Evlat ayrımcalığı yapması da cabası zaten.

    • Ona söylemiyor musun? Açık açık konuşsan bama böyle davranman hoşuma gitmiyor gibisinden.

    • Konuşulacak cinsten bir adam değil cidden karşısında haklı olsan bile kendi haklı gibi düşünen biri.

  • Allah yardımcın olsun herkesin bir imtihanı olurmuş seninkide babadan herhalde

    1|0
    0|0
    • Allahtan anneden yana şanslıyım. Çok teşekkürler.

    • rica ederim canım canını sıkma görmezden gelmeye çalış Allah babanı hidayete erdirsin ne diyim

    • Sağolasın onunla yaşamıyorum Allahtan.

  • Baba diye yüzüne bakmam onun. Görmeye gitme. Ne hali varsa görsün.

    1|0
    0|0
    • Annem de öyle diyor. Küçüklükten beri annemleyim zaten. Bana orada düzensiz bir yaşantın var diyor babam. Nasıl yani dedim. Her istediğimi yapabiliyormuşum. Özgür olmamdan rahatsız olmuş düşünsene :(

    • Sendede suç var kızlarımız neden bu kadar aptal anlamıyorum anneni dinle. Yoksa babanın elinde harcanıe gidersin.

    • Haftada bir yanına gidiyorum babamın sadece. Sözleri umurumda olmuyor onun kafamız uyuşmuyor da ben de zaten dinlemiyorum sözlerini. Sadece baba diye yanına gidiyorum :(

  • Görüşmem

    1|0
    0|0
  • Ben olsam daha da konuşmam 🙄Keşke bizimkilerde ayrılsa ama şanslısın annen var güzel

    0|0
    0|0
    • Annem çok modern cidden o yönden çok şanlıyım. Çok erken yaşta çok şeye sahip oldum onun sayesinde. Bir de benim annem çok cesur kadın yani çalıştı çabaladı hiçbir şeyimizi eksik koymadı. Ama babam benim için bu kadar mücadele etmedi.

  • Aynisi var benim babamda öyle afedersin ama babadan saymıyorum yanlış anlama saygısızlık yapmiyorum ama babam olarak görmüyorum çünkü bir babalık yapmadi 👎

    0|0
    0|0
    • Yok estagfurullah babalık yapmadı ise sonucta senin bir hakkın var hakkını helal etmezsin o ona yeter zaten Allah bir şekilde görüyor sonucta

    • Yetimhaneye vermekle bile tehtit etmistir beni öyle kin tutmam ama affedemiyorumda icimde biryerde sevgi var yani nefretin arasina karismis sanki sende de oylemi 😢 Bu arada annen cok iyi biriymis masallah tebrik ettim onu hic birakma

    • Ben seviyorum ama haketmiyor kendisi o yüzden benim ki soğumanın arasına karışmış sevgi daha çok. Annemi hiç bırakmam. İnşallah sen de mutlu olursun

  • Baba sonuçta atsan atılmaz satsan satılmaz ayda yılda bir görüş her hafta görüşme

    0|0
    0|0
    • Aynen annemde böyle diyor ayda 1 bile fazla diyor. Canını sıkıyor diyor. Ama baba işte dediğin gibi.

  • Benim babam ayrildiktan sora silmis beni sukr et yani 😄

    0|0
    0|0
Yükleniyor...