Kadınların öpüşmesi sarılması filan neyse de, ?

erkek denen şeylere hiç yakışmıyor o yanak yanağa öpüşmeler,, saçma salak sarılmalar. sadece tokalaşsanız olma mı?

Güncellemeler:
sizce de öyle degl mi. itici bulan yok mu öyle dışarda filan görünce
...

0|2
4|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynen ya, erkek dediğin öperek mi selamlaşır.
    Vurucaksın kafay küt küt :)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ay evet ya midem bulanıyo fazla samimi 2 erkek görünce

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Dogru bulmuram

    1|0
    0|0
  • Haklısın

    1|0
    0|0
  • Bende öyleyim nedense saçma geliyor o yüzden kafa tokuştururum en fazla ya da elle merhabalaşırım

    1|0
    0|0
  • Kafaları birbirine vurmadan ötesini yapmıyorum o ne la öyle nonoş gibi gelmez o iş bana

    1|0
    0|0
  • Erkek dediğin tokalaşır kafa vuruşur hadi çok özlediyse vay gardaşım der sırttan tapur tupur sesler çıkararak sarılır

    0|0
    0|0
  • Opusmem zaten kafa tokusturruz

    0|0
    0|0
  • sanki sevisiyolar ne büyüttün

    0|0
    0|0
  • Olmaz illa öpüşçez

    0|0
    0|0
  • Kadınlara Neyse değil...
    Herkes birbirine biraz mesafe olmalı..

    0|0
    0|0
    • kadınlar için kötü görünmüyor. hep biz kardeş gibi takılrz

    • El ele tutuşan 2 kız görünce , 2 top erkek görmüş gibi oluyorum. dalasım geliyor.. kesin bir laf sokarım.. nerde olursam olayım..

  • sarılmak kardeşlerin arasında sıkı bağ olan 'insanların' yaptığı bişey. kardeşler sarılır.

    0|0
    0|0
  • İnsanlar sosyal hayvanlardir sosyallik giderse geriye ne kalir ki

    0|0
    0|0
    • öyle mi sosyal oluyorsunuz :d koklaşa koklaşa diye insanlara dememişler yanlış anlamışsın sen

  • Hee zaten herşey bayanlara yakışır

    0|0
    0|0
  • Sizde erkeklere hiç bir şeyi yakıştırmıyosunuz erkekler size göre mi yaşayacak anlamadım ki

    0|0
    0|0
  • Duâ et Rusya da yasamiyorsun bu demene göre 😀

    0|0
    0|0
  • Sanane 😄

    0|0
    0|0
  • elini tutar sonra masum bir şekilde kafalar tak tak vurulur

    0|0
    0|0
  • Azeriyi gordum anladim kafa niye bu halde

    0|0
    0|0
  • Sana ne oluyor ki?

    0|0
    0|0

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • Erkek denen şey ne demek? Bir cinsiyet ve insanlara hitap ediyorsun daha seçici ve anlamlı kelimeler kullananın.

    0|1
    0|0
  • Onlar da insan istediklerini de yapabilirler bizi ilgilendirmez.

    0|0
    0|0
    • itici olmuyor mu? o zaman yere tükürünce de aynı şeyi söyle,, öküz gibi anırdıklarında da bize ne oluyor ki.. sizin bu içi boş hoşgörülerinz..

    • Lafı çarpıtma. Ben öpüşüp sarılmayı dedim sadece. O zaman bizde sarılmayalım öpüşmeyelim ne gereği var onlara göre de belki biz iticiyiz

  • Ya el ele gezenlere ne demeli

    0|0
    0|0
Yükleniyor...