Ya bu erkekler bir sene icinde nasil evrim gecirebiliyorlar ya?

Arkadaslar bir sene önce normal tipte olan cocuk burak özcivite dönmus bu nasil olabilir ya


0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Sırf dış görünüşe odaklanıyorsunuz...
    Erkek vücudu ve kadın vücudu farklı. Şöyle anlatayım, kilo sorunum vardı ve diyetisyene gitmeye başladım. 3 ay sonra artık gelmene gerek yok dedi. Eğer erkek değil de kadın olsaydın bu kadar kilo vermeni bir yılda anca sağlardık ama erkeklerin metabolizması ve kas kütlesi vs. yüzünden çok daha çabuk etki oluyor demişti.
    Onun için kızlar, erkeklerde dış görünüş yerine çok daha önemli olan etkenleri arayın, vücut rahatlıkla toparlanabiliyor.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • valla knka sorma, bende lisede keko bol genıs pantolıon kızlar sumuk atmaz cınsteydım sonra bır evrım gecırdım anasını , sokaktan gecen kız numaramı ıstıyo sımdı , ustume atlamamak ıcın zor tutuyorlar kendılerını , erkekler gec olgunlaşıyor :D

    1|0
    0|0
  • Aslında ilginç gerçekten. Ben lise birde okurken 55 kilo, kızların iplemediği bir tiptim. Lise birin sonunda 66 kilo oldum. Lise ikinin başında ise 74 kiloydum. Üstelik kiloyu göbekten değil, omuz- kol vs. gibi yerlerden aldığım için kilo aldığım da anlaşılmıyordu. Kızlar gelip sen kendine ne yaptın filan diyordu.

    Neyse soruna gelince. Kendimden verdiğim örnek gibi : Olur böyle şeyler. Sen eğer öyle bir değişim potansiyeli görürsen bir erkekte kaçırma derim.

    1|0
    0|0
  • SAKAL :)

    1|0
    0|0
  • Saça sakala kanmayın sizde, sizi kandırmak çok kolay ya 😊

    1|0
    0|0
  • Saç sakal farkı knk :D

    1|0
    0|0
  • İşte bu yüzden, sizler çökerken bizler daha da seksileşiyoruz..

    Beter olun lan. :))

    0|0
    0|0
  • dış görünüşten başka hiçbirşeiyine bakmadığın için ancak yakışıklı olunca ilgini çekiyorlardır.

    0|1
    0|0
  • Öteki tarafa gidip gelince öyle oluyor

    0|0
    0|0
  • Azim, hırs, irade.

    0|0
    0|0
  • Sakal.

    0|0
    0|0
  • Yatırım ne yaparsın kılını aldırmıştır hormon basmıştır filan 😂

    0|0
    0|0
  • iyi bir kuaforun yapamcagı iş değil.

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sen bir de 1 haftada ruhsal değişimlerini sorsana bir?

    0|0
    0|0
  • aynen ha noluyo bende anlamıyorum

    1|0
    0|0
  • Evrimden suhal olmaz...😅

    0|0
    0|0
Yükleniyor...