Cok sinirleniyorum ve eski arkadasim bana su sekilde mesaj atmis?

Ilk olarak bugun cok kotu sinirlendim sinifta oyle bir bagirdimki koridora kadar tasmis ses ve bos yere bagirdim. Arkadasim yani aslinda bu cocuk beni seviyo da iste o cocuk iyi niyetle bise dedi bende hemen cok kotu bagirdim kendimi taniyamiyorum ilk defa bos yere bu kadar sinirlendim ve bagirdim cocuk ben bagirirken gozleri dolmus arkadasim dedi aslinda ben yinede fark etmistim. Cocuktan kac kere ozur diledim naziktir incedir kabul etti ama ben herkesi kendimden uzaklastiriyorum herkes benden kaciyo.
Arkadasim da sonunda sinif senin gibi bir kizdan kurtuldu kendini bise sanan ama kotu kalpli bencil bir cadisin yazmis ve ardina en sevdigim 3 arkadasimdan 2 sinin ismini soylemis ve onlarda oyle dusunuyo yazmis ve fotografimi degistirip buyultup kucultup yuzumu degistirmis uzerine kufurler yazmis ve aptal yazmis en son mesajinda...
Lutfen bana yardimci olun arkadaslar ne yapmalıyım o kiza mesaj yazdim engellemelimiyim daha baska ne yapmaliyim yardim edin lutfen?


0|0
2|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • senin gibi birine yardım etmem

    0|0
    0|0
    • bir anlik sinirle yaptim bunu ben bile yaptiktan sonra sasirdim

    • hayır sen o çoça rahatça bağrabildin çünkü ; onun seni sevdiğini senden hoşlandığını biliyosun , çocuk zaten bu yüzden senin gözünde ezik ve 1 - 0 yenik. iyi geceler

Kızlar Ne Diyor 2

  • Haklılar bence burada biz sana yardım edemeyiz en büyük yardımı yine kendin yaparsın değişmeye bak sakinleş ağzına geleni söyleyip bağırıp cagirmadan önce bir düşün elime ne geçicek insanları kendimden uzaklaştırmaktan başka ne kazanıyorum diye düşün belki biraz daha iyi olursun

    0|0
    0|0
  • Yuh, Allah kolaylık versin, bir anlık sinirle bunları söylemiş olabilirsin, gidip özür de dilemişsin yapılacak birşey yok dik dur asaletini koru. yaptıklarına tepkisiz kalma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...