DC vs Marvel kim alır?

DC vs Marvel kim alır? DC vs Marvel kim alır? DC vs Marvel kim alır?


0|1

En İyi Kız Görüşü

  • The Flash, Arrow ve Iron Man bana yeter kimin aldığı önemli değil.

    0|1
    0|0
    • aynen bende üçünün hastasıyım bide ilk 3 filminden dolayı spider-man :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • DC de Batman var💪

    0|1
    0|0
  • DC bu sefer geride kaldı Batman vs Superman çok vasattı. Marvel hem Deadpool hem de Captain America Civil War'la bu sene DC'yi bayağı solladı :D

    0|2
    0|0
  • marvel tabiki

    0|1
    0|0
  • Daha derin olduğu için DC bence ama son zamanlarda film olarak değerlendirince Marvel daha başarılı. Çizgiromanda DC, sinemada Marvel yani.

    0|1
    0|0
  • Marvel ne yaa 2-3 kahraman var gerisi hep DC den arak

    0|1
    0|0
    • araklamış olabilir ama güzel araklamış. hem daha iyi hale getirmiş

    • Hepsini Göster
    • @depressedvader evet onu diyorum ben de. mesela daredevil harika bir karakter. winter soldier öyle.

    • karakter araklayan sadece marvel değil

  • Her türlü marvel çünkü yarattığı kahramanı insanlara satmasini iyi biliyor

    0|1
    0|0
  • Dc vs Marvel nedir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • marvel diyorum

    0|1
    0|0
  • Duymamış olayım. Tabi ki marvel.

    0|1
    0|0
  • Dc Dc de Deadpool var

    0|1
    0|0
  • Dc ölümsüz karakteri var

    0|1
    0|0
  • Marvel bildiğimiz Marvel Pictures mi?

    0|2
    0|0
  • DC reis

    0|1
    0|0
  • Çok zor bir eşleşme
    Dc ciyim ben ama Marvel de çok iyi

    0|1
    0|0
  • marvel alır

    0|1
    0|0
  • One Above All ile Marvel alır.

    0|1
    0|0
  • Marvel ; jet uçağıysa

    DC; Yürüyen uçak

    sen düşün

    0|1
    0|0
  • hacı açık ara marvel

    0|1
    0|0
  • Marvel tabi ki dostum

    0|1
    0|0
  • Tabi ki de ben.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...