Size söylenmesinden hoşlanmadığınız hitap şekilleri var mı?

Size söylenmesinden hoşlanmadığınız hitap şekilleri var mı?
Hacı, birader, bro, tatlım, canım vs


1|1
31|21

En İyi Erkek Görüşü

  • İsmimin kısaltılması garip garip hacı, müdür, amerikan tarzı bro :) kardeşim diye hitap edilmesi özelliklede genç arkadaşların kendinden büyük birine kardeşim diye hitap etmesi ayrı bir olay. Büyük de olsa kardeşim dese rahatsız oluyorum küçüklerde bu rahatsızlık iki katı oluyor. Genel olarak ismimle hitap edilmesini isterim çok samimi olduklarım dışında herkese ismiyle hitap ederim.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • Sevgilim bile olsa labalilik iceren hic bir cumleyi kaldiramam sevimli durdugunu zannetikleri (minnos tatlisim) İsmimin kısaltılması.

    2|0
    0|0
  • biraderden hoşlanmam teksas kovboyu gibi hissediyorum kendimi

    1|0
    0|0
  • Evet var

    1|0
    0|0
  • başGan.. baboli.. reyiz..
    ve benzeri tüm ergence hitap şekilleri..

    1|0
    0|0
  • Söyleyene göre değişir ;-)

    1|0
    0|0
  • Bazı Kız arkadaşlarımdan sırf adımın sonuna "cık" eki eklediği için ayrıldım belki sevgiden söylediler ama bendede öyle bir işim var ki "cık" eklendiginde tamamen başka anlam çıkıyor nefret ediyorum

    1|0
    0|0
  • kardeşim denmesinden hoşlanmam

    1|0
    0|0
  • Haci, hafiz, mudur, koc, bro

    1|0
    0|0
  • Hacı, hocam, ustam, baba hoşuma gitmez.
    Bro'yu bende kullanırım. Ayrıca lakabım "hıdır' bunu da duymak hoşuma gitmiyor.

    1|0
    0|0
  • Black

    1|0
    0|0
  • Her türlü lakabı sevmem. Ama bir kız bana yanaşmak için istediğini söyler ki kendisini yakın hissettirsin bende ona göre yanaşayım ona ona göre yürüyüm kıza sonu güzel olsun.

    1|0
    0|0
  • Ayni cinsten arkadaslarimi hepsini soyluorum onlarsa bana soyler burda bir sikinti yok ama karsi cinsten biri soyleyince itici gelio bana benim dusuncem bu sekilde

    1|0
    0|0
  • oglum

    1|0
    0|0
  • başkan diyenlere gicik olurum delianlı

    1|0
    0|0
  • Beybiliboy seviyorum ben

    1|0
    0|0
  • kadınların devamlı kullandığı "Canım" kelimesi

    1|0
    0|0
  • ismimi uzatarak söylemesin yeter. nefret ediyorum :D

    1|0
    0|0
  • Ağır abi

    1|0
    0|0
  • Yazmayin beyler adinizi ogrenmeye calisiyor

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 30

  • beybisi desin diyeceğim bir erkeğin beybisi dediğini düşünmek istemiyorum :(

    1|0
    0|0
  • Canım hatta canım :/

    2|0
    0|0
  • hobbit

    1|0
    0|0
  • Kanki.. Hiç sevmem

    1|0
    0|0
  • yıldıray çınardan bıktım :( aile arasındaki lakabım sülale desek daha doğru. hayır adım daha kısa yani yıldıray çınar demeye üşenmiyorlarmı? :(

    1|0
    0|0
  • Bacım

    1|0
    0|0
  • Ciciş vb cıvık şeyler

    1|0
    0|0
  • Yavrum

    1|0
    0|0
  • Yavrum diyenden buz gibi sogurum

    1|0
    0|0
  • tatlım, şekerim
    öğ a-q

    1|0
    0|0
  • Hayatım, Canım, Tatlım, Ufaklık, Şttt.

    1|0
    0|0
  • bana bir kız qardaş demesin erkekler diyebilir ama kızlarda biraz tuhaf buluyorum buunu

    1|0
    0|0
  • Sadece ve sadece ismim

    1|0
    0|0
  • Adımın kısaltılmasından nefret ederim

    1|0
    0|0
  • Kanka

    1|0
    0|0
  • Tatlım bebeğim hele kızlar söyleyince ıyy

    1|0
    0|0
  • Gülüm

    1|0
    0|0
  • Tatlım denmesi çok hoşuma gitmez.

    1|0
    0|0
  • Nataşa

    1|0
    0|0
  • @royalty one tanem , taze fasulyem 😂😂 bebim var dimi bir de 😊

    1|0
    0|0
  • Kızım denmesinden hiç hoşlanmam.

    1|0
    0|0
  • var var olmaz mı

    1|0
    0|0
  • Tatlım öag

    1|0
    0|0
  • gardaş diyolar ya ıykk

    1|0
    0|0
  • haci, canim, tatlim 😫

    1|0
    0|0
  • Gülüm onun ses tonuyla ve içtenlği ile inanılmaz güzel.

    1|0
    0|0
  • Canım Kelimesi iğrenç ve yapmacık net.

    1|0
    0|0
  • Canim tatlim vs gibi seyler sinirimi bozar

    1|0
    0|0
  • şaka da olsa hayvan mal salak canım gibi saçma şeyler sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • hatun😷

    1|0
    0|0
Yükleniyor...