Yaşım daha 22 ve ben artık öteki tarafa hazırlanıyorum?

Yaşım 22 ve ben öteki tarafa hazırlanıyorum. Bu dünyada tüm zevklerden kendimi dışladım her anlamda nefsimi terbiye ediyorum ve tek başımayım bana destek olabilecekte kimse yok tek başıma hazırlanıyorum buna çünkü bu dünyada istediğim hiçbirşey olmadı belkide buna vesile olanda bu oldu istediğim okula gidemedim, sevdiğim kız başkasına gitti oda yarim olmadı, ve kimsede benim geçirdiğim zor dönemde yanımda olmadı ha olmakta zorunda değiller en yakınlarım bile olsa bunu da kabul ettim ve şimdi başka bir yola girdim bu kadar cok sorunu Allah sırtıma yüklediyse eğer (sorunlarımı buraya yazmam cok uzun olur ondan yazmadım) mutlaka bunda bir hayır vardır ve kesinlikle artık bu dünyayı önemsemiyorum öteki tarafa hazırlık yapıyorum arkadaşlar umarım hayat size güler mutlu olmanı dileğiyle...

Güncellemeler:
,,,,,,,,

1|1
3|17

En İyi Kız Görüşü

  • Iyi yapiyosun da. Umutsuzluga kapilmis bir halin var daha cok. Hayir ve serrin allahtan geldigine inanirsan, bukadar karamsar olmazsin bence..

    0|1
    0|0
    • içimde ufacık bir umut var zaten oda olmasa tutunamam o umutta geleceğin ne getireceğini bilmememden oda olmasa zaten olmaz ama umutsuzum evet...

En İyi Erkek Görüşü

  • Allah şahidimdir ki kendimi her satır beni anlatıyor sanki kafam güzel olmuşta yazmışım gibi.. diğer taraf daha önemli tabi ki insanlar çok zalim nankör ama dünyada da başarı şart

    0|1
    0|0
    • kesinlikle kardesim Şu an dayanıyorsam birşeyler yapmak zorunda olduğum için inşallah başarıcaz...

    • inşallah. onlar ilerde boşluğa düşer zaten rahat ol

Kızlar Ne Diyor 2

  • Çok isabetli bir karar vermişsin

    0|1
    0|0
    • elimden başka birşey gelmez

  • Amin, bence en doğrusunu yapıyorsun

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Allah aşırılıkları sevmez. Onu ve öte tarafı gereğinden fazla düşünmek doğru değil. Gençsin ve hem bu taraf hem de öte tarafla ilgili iyi bir denge kurmalısın.

    0|1
    0|0
    • hayatım cok anlamsız hocam önümü göremiyorum bu dünyada artık birşey göremiyorum

    • Psikolojik sıkıntın var sanırım.. Bir doktora görünmeyi dene istersen.

    • utanıyorum ya cok ihtiyacım oldu zamanında ama tek başıma hallettim fakat pek sağlıklı değilim galba simdide.

  • Ne güzel kardeşim

    0|1
    0|0
  • Omrunun geri kalanini ot olarak yasamaya karar verdin yani.

    1|1
    0|0
  • bak abi bende aynıyım 16 yaşındayım bende okumuyom benim 1 tane geçek arkadaşım yok benim sevdiğim kızda başkasına gitti benimde yok tu zor zamanımda kimse düşenin dostu olmuyo şimdi bunlar aman aman koymuyo bana ama kazık kadar adam olunca koyar belki ama okul yoksa çalış meslek edin kız yoksa koy popona ama yapma böyle başkasını bul etme eyleme

    0|1
    0|0
    • okul var ama dersler berbat üniversitedeyim ama okul uzayacak cok sağlıksız günler geçirdim o yüzden okulu dondurmadım içine ettim sımdı toparlamaya calısıyorum ama kardeşim inan bana yaşadıklarımı artık birilerine anlatamıyorum o kadar cok ve o kadar üst üste geldi ki herşey bu benim sınavımdı zamanında göremedim ama Şu an bu yola girdim herşeyi kaybedince...

  • kimi senin gibi öbür taraf hazırlanır böyle sorunlar yaşayınca kimi de benim gibi öbür taraf umurumda değil der burayı abartır

    0|1
    0|0
    • benim sınavımda bu herşeyimi kaybettikten sonra bazı şeyleri anladım

  • bu işler terazi gibidir iki tarafda eşit olacaktır öbür tarafa hazırlanma işi ergenlikle başlar zaten ümidi kesmemek lazım karşına kim veya nasıl bir şey çıkacağı belli olmaz

    0|1
    0|0
    • tabiki Allah herşeyin hayırlısını versin...

  • Allah yâr ve yardımcın olsun kardeşim en güzelini yapıyorsun

    0|1
    0|0
  • doğru yldasın koçum benim :)

    0|1
    0|0
  • Depresyondasin bilader

    0|1
    0|0
  • gençliğini heba ediyorsun :D

    0|1
    0|0
    • zaten bitti herşey

    • Hepsini Göster
    • peki nasıl gidiyor hayatın Şu an neler oluyor

    • Hayatım mı diğer insanlara göre boş, şu an dinleniyorum ancak

  • Olmegi bayılmak sanıyorsun galiba ahiret te hesap var onu nasıl verecen bakalim

    0|1
    0|0
    • orasıda var tabi kalan süremde af dileyerek geçirmeyi düşünüyorum ama cok haklısın işin orası da var tabiki

  • Yani Kısaca Herkesten Herseyden Korkuyorsun Pes Edıyorsun Savaşmıyorsun Hee?

    0|1
    0|0
    • yok kardeş savaşıyorum da insanlar beni anlamıyor yani birilerinede anlatmaya kalktığımda kimsenin pek umrunda değil savaşım hep devam ediyor zaten o olmasa Şu an bu dünyada olmazdım imkanı yoktu savaşıyorum ama içime kapanık.

    • Bak Dünyalar Güzeli Kardeşim İcinde Savaşan Bir İnsan kaybeden İnsandır. İçinde Savaştıgın Sürece Kaybetmek Senın Onurun Olur Kaybedersinde, Velhasıl Senın Varlıgın Başkalarına Koymuyor Yoklugun Koyur Ama Senın Yoklugun Onlara Bayram

    • e ne yapmak gerekir ki

  • İnanirmisin bnde aynı dusuncedeyim şu an YAZDIKLARIMI okudum birerbir dedim heralde benim. bu :) en iyisi dünya zevkleri gelip geçici baki ebedi olan ahiret

    0|1
    0|0
    • aynen kardeşim inşallah yanlış yollara sapmayız

    • Amin

  • Aynisini 35 yildir ben yasiyorum tuttugum dal kuruyor
    https://pbs.twimg.com/media/BXBDU1eCQAAKPZP.jpg

    0|1
    0|0
    • aynen hocam geleceğimi göremiyorum zaten

    • Hepsini Göster
    • Hakkinda hayirlisi olsun kardes sabretmekten baska care yok laf olsun diye demiyorum yasiyorum bizzat

    • aynen öyle hakkımızda hayırlısı...

  • Yaşın daha 22 bu kadar karamsar olma öbür Dünya'ya hazırlan ama bunu Bu Dünya'yıda zehir ederek yapma unutmaki bu beden bize emeanet bu ruh bu can acı çektirmemekde bir ibadettir oyüzden gül gez mutlu olmaya çalış Sen mutlu olki insanlarıda mutlu edesin buda bir ibadettir Rabbim nediyor beni sevdiğiniz için ibadet edin benden korktuğunuz için ya da cennetimi kazanmak için değil

    0|1
    0|0
    • kardeş cok haklısında hayatım berbat halde normalde benim yerimde başkası olsa ya intihar ederdi şu olanlardan ya da tutunamazdı ben bir şekilde birşeylere tutundum hayatıma anlam kattım ama hayatım iyi değil

  • öbür dunya yoksa bu dunyadanda olacaksın böyle. dengeyi kurmak zor olmasa gerek.

    0|1
    0|0
    • benım bu dünya diye bir dünyam yok

Yükleniyor...