Misafirlikte yatıya kaldınız. Ev sahibi sizin kaldığınız odadaki değerli eşyaları çaktırmadan topluyor. Ne yaparsınız?

Misafirlikte yatıya kaldınız. Ev sahibi sizin kaldığınız odadaki değerli eşyaları çaktırmadan topluyor. Ne yaparsınız?


0|0
26|38

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunu yapmak hakkıdır ama misafir gelmeden evvel çaktırmadan tabii. Fark edersem bozulurum ister istemez. Nasıl ki halının ortasına değil de tuvalede zçıyorsak bu işi de adabıyla yapmak gerekir.

    2|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Böyle bir durum karşısında çok sinir olurum. Karşı tarafa güvenmiyorsan zaten evinde kalmasına neden izin verir insan onu anlamam. Çok değerli bir eşyam varsa ve başına birşey gelsin istemiyorsam şayet. O yokken onu oradan kaldırırım. Ama benim evime yatıya gelebiliyorsa bir kişi zaten güvendiğim ve bildiğim biridir. O yüzden kaldıracağımı düşünmüyorum. Bunu yaparsa evinden giderken de belirtirim. O kadar kıymetli madem eşyaların bir dahaki sefere evine yatılı misafir alma der lafı PİS KOR giderim :) .;P

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 37

  • Durmam o evde. Ertesi gün, topladıklarına eş değer eşyaları kargo ile evine hediye yollarım. Salak değil ise anlar zaten.

    1|0
    0|0
  • Toplamaya başladığında birden napıyosun der sonra da topla topla hepsinde gözüm vardı zaten diyip kalkar giderdim o evden o kisiyide hayatimdan cikarirdim.

    1|0
    0|0
  • Öyle saçmalık mı olur?

    Madem güvenmiyorsun evine niye aldın?
    Ayıptır yani..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • bozuntuya vererek toparlanırım , sorduklarında ıse cok samimi olmadıklarını yuzlerıne doğru soylerım ama gulerek

    1|0
    0|0
  • Dünya da 1 lira vermediği için babasının boynunu kesen insanlar olduğunu düşünürsen ev sahibinin yaptığı şey mantıklı.

    Sesimi çıkarmam görmemezlikten gelirim.

    1|0
    0|0
  • En güzelini yapıyor... 2 gün sonra bişey kaybolur , ister istemez aklına ben gelirim. Bu yüzden hiç gocunmam hatta ortada bişey varsa ben söylerim bunu burdan al diye

    1|0
    0|0
  • Gece yarısı evi terk ederim.

    1|0
    0|0
  • O eşyaları nezaket icabı dötünüze sokmuyorum bana müsade derim:/

    1|0
    0|0
  • Hemen terkederim evi

    1|0
    0|0
  • O gece orada kalırım. Gecede yatağa işerim. Sorarlarsa hastalık elimde değil tutamıyorum der sabah çıkar giderim.

    1|0
    0|0
  • O kimsenin agzini burnunu dagitirdim... Ciddiyim🙏

    1|0
    0|0
  • agzına sıcarım knk misafirlik felan dinlemem yane

    1|0
    0|0
  • Sokakta yatma pahasına o evi terk ederdim.

    Açık ve net.

    1|0
    0|0
    • Hatta eğer çok sinirlenmişsem kaldığım süre boyunca belli bir miktar para eline tutuştururdum.

      Madem güvenin yok ne diye evine alıyorsun.

  • uyurken çaktırmadan ç. kümü açıp ona doğru dönerim yorgan sıyrılır :))))))))))))))))))))))))))) çok güzel olur mk :D

    1|0
    0|0
  • çıkar giderim evden

    1|0
    0|0
  • yakınlık derecemize bağlı

    1|0
    0|0
  • takip eder ne değerliyse onu alırım

    1|1
    0|0
  • Çıkar giderim.

    1|0
    0|0
  • gider başka yerde kalırım

    1|0
    0|0
  • Kalkar giderim. Zan altında bırakılmaktan hoşlanmam.

    1|0
    0|0
  • çaktırarak giderim

    1|0
    0|0
  • Bende yardım ederdim...

    1|0
    0|0
  • yardım ederim ona :)

    1|0
    0|0
  • Sefillerdeki pisikopos ve jan valjan'ı anlatırdım.

    1|0
    0|0
  • acil bir bahane bulup giderim

    1|0
    0|0
  • Kolay gelsin şunu da al derim

    1|0
    0|0
  • açıkçası hiç umurumda olmaz

    1|0
    0|0
  • bahane bulur giderim heral bilmiyom xd
    not: xper sekil onumden cekil

    1|0
    0|0
  • severim yapacağınız işi deyip çıkar giderim.

    1|0
    0|0
  • Ayıp be derim insanlık ölmüş nolur iki üc biseyini calsak

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 25

  • Saygi duyarim hatta almasi daha iyi olurda bisey kaybolur sen yaptin derler mazallah kaldirsinda ici rahat etsin

    2|1
    0|0
  • Onlar dursun ben çıkarım dangalak derim daha fena şeyler der kaçarım ayrıca öyle bişey yapacak birinde kalmam genel olarak zaten misafirlik tarzım değil

    1|0
    0|0
  • Terbiyesiz seni der evi terkederim

    1|0
    0|0
  • Kalkar giderim

    1|0
    0|0
  • Toplasın ne olacak ki kimse kimseye koşulsuz güvenmek zorunda değil.

    2|0
    0|0
  • gitmeye çalışırım izin vermezse sabah işimin çıktığını söylerim bir dahada o eve adım atmam

    1|0
    0|0
  • mecbursam o gece dururum sonraki gün giderim bidaha o eve gitmem

    1|0
    0|0
  • Bir daha kalmam o evde. Gece geç saat olsa bile kendi evime giderim.

    1|0
    0|0
  • Ben çıkayım siz yalnız kalın derim

    1|0
    0|0
  • Bari sutyenleri biraksaydin😔😔😔

    1|0
    0|0
  • Hiç takmam aman yani banane

    1|0
    0|0
  • Oha :/ Şaka mı bu?

    1|0
    0|0
  • Bu zamanda kimseye güvenilmez haklıdır birsey diyemicem

    1|0
    0|0
  • o çıktıktan sonra kapıyı kitlerdim :D

    1|0
    0|0
  • bişey bulup giderim açık açık şüphelendiğini göstermiş demektir

    1|0
    0|0
  • Eger gitme imkanim varsa giderim yoksa gormemezlikten gellirim

    1|0
    0|0
  • Daha da o evde kalmam.

    1|0
    0|0
  • Uyandigimda bir sekilde bende onun sinirini bozarim

    1|0
    0|0
  • çok çok çok sinirlenirim

    1|0
    0|0
  • Sen beni ne zannediyosun derim hepsini çalarım hahahahaha

    1|0
    0|0
  • Görmemezlikten gelirim. Misafirim sonuçta gerginlik yaratmam.

    1|0
    0|0
  • bir daha onunla görüşmem kesin ve net

    1|0
    0|0
  • Kendimi kötü hissederdim madem bana güvenmiyor kalmazdım orada nazikçe çıkarım

    1|0
    0|0
  • Ağlarım

    1|0
    0|0
  • Görmemezlikten gelirim sabahta kahvaltıya kalmadan gitmem gerek der çıkarım birdahada aramam.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...