Yanimdan biri geciyor gibi?

Az once mutfaktaydm yanmdan biri gecer gibi oldu.. Baktim kmse yok sonra odama gectm odamn kapisindan biri gecer gibi oldu iyice korkmaya basladm? Szdede oluyormu yoksa olen esim mi geliyor? Korkuyorum ya?


0|0
5|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Benide korkuttun mk.

    Ama korkma boyle yaparak hem kafayi yersin hemde bilinc altin yapiyordur.

    2|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 24

  • Ölen geri gelmez tribe girme öyle düşünürsen öyle hissedersin

    1|0
    0|0
    • @Hayata-küşmüs abi ne cini ya benim evime anca etinin girebilir,,, tamam sustum

    • @Hayata-küşmüs gelmez kardeş onları insan istemsiz bir şekilde beyninde canlandiriyo genelde psikolojisi bozuk insanlar gördüm diyo gerçekten de görüyo ama gerçek değil beyin o an onun gördüğünü üretiyor halisülasyon yani

  • Hayal kurma kimse yok ewde 😉

    1|0
    0|0
  • Ya inanmayın şöyle şeylere. :D :D Yok bir şey yat uyu. :D

    0|0
    0|0
  • dua et

    0|0
    0|0
  • Gelenin gidenin belli değil seninde

    0|0
    0|0
  • O benim kiz bir arkadasa bakip ciktim

    0|0
    0|0
  • Ayet el kürsi ve duşa ihtiyacın var gördüğün cin olabilir.

    0|0
    0|0
  • Ne kadar öyle düşünürsen o kadar hissedersin ölen inssn geri gelemez asla ve sana öyle gelmiştir banada arada öyle oluyor kendi kendimi tribe sokuyorum

    0|0
    0|0
    • Oluyormu

    • Hepsini Göster
    • Ama benm esm olmeden once cok gordu oylw seyler sonra öldü

    • Nasil öyle şeyler olsun görsün o ayri insan sen ayri insansin

  • sana öyle geliyrdur yat aşağı sen çok uyanık kalmışın

    0|0
    0|0
  • Keşke bende aynı şey olsa yalnızıktan iyidir

    0|0
    0|0
  • Tövbe de kız ben bile tırstım şu an

    0|0
    0|0
  • Dua et ve rahat rahat uyu bazen olabiliyor bir karalti görülüyor bazen

    0|0
    0|0
  • bir da abdest alırken ağzına iyi al

    0|0
    0|0
  • Evde yalnız mısın?

    0|0
    0|0
  • Sizofrenik bir durum olabilir. Bir piskiyatrist arkadasa danismani tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Kaç geliyolar

    0|0
    0|0
  • bu site ne güzelmiş ya komedi la ayrı ayrı insanlar var ya ablacım sen git iyi :))

    0|0
    0|0
  • Babada oluyor önümden beyaz bişey gecıyor gibi gece

    0|0
    0|0
  • Besmele cek bolca

    0|0
    0|0
  • Kedidir bence

    0|0
    0|0
  • eşim?

    0|0
    0|0
  • İşte onlar evdeki diğer varlıklar senin görmediğin bir sürü cin var evde

    0|0
    0|0
    • Yok artk

    • Hepsini Göster
    • Trafik kazasi beyn kanamasi

    • 😞 Allah rahmet etsin

  • mübarek insan ölen eşinin ne işi var korkutmak istemem ama cin dir muhtemelen hemen ayetel kürsiyi oku giderler benim aram iyi dir onlaral irtibatım var şimdi kulaklarını çekerim sen içini ferah tut

    0|0
    0|0
    • Eminmisin ya

    • Hepsini Göster
    • Cik bakalinn

    • takip ettin demi..

  • nas felak oku

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • İlüzyondur abartma

    0|0
    0|0
  • Uzun zamandır uykusuzluk çekiyorsan bir de kafanı eşine taktıysan halisünasyon görüyorsundur, bişey yok merak etme

    0|1
    0|0
    • Evet esimi cok dusundm bugun.. Canm cok yandi

    • Hepsini Göster
    • Belkide gln onun ruhu

    • Bak buna inanan vardır inanmayan vardır saygı duyarım tabi ama çoğu şey beyne yüklediğin algılardan kaynaklıdır, o yüzden bence biraz kendine izin ver

  • Halisülasyon görüyorsun

    0|0
    0|0
  • bndede eski evimizde oluyordu. Geçtiğini hissediyordum ama Aldırış etmiyordum. Taki en son ki olandan sonra evi sattık

    0|0
    0|0
    • Oluyomu smdi nedeni nymis arastrdnmi hc

    • bilmiorum ki ne olduğunu araştırmadik. Harta en son olayda birinin elini sağ omzuma koyduğunu hissettim çünkü emindim. omzumda ağrlık oldu. Ben o odaya öğün den sonra giremiordum. Sanki beni biri bekliomus gibi oluyordum. Satınca daha da bişey olmadı geçti .

Yükleniyor...