Bazı kızlar neden tesekkür eder?

Hayır yazım yanlışı yok. Kendimi ifade edemiyor da değilim. Teşekkür etmek varken neden tesekkür edersiniz kızlar?

Güncellemeler:
Konuşurken diyorum konuşurken

1|0
22|9

En İyi Kız Görüşü

  • Sevimli görünmeye çalıştıkları için.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • en büyük derdin bu olsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Ergensi kibar oldukları için hadi bu fazla göze batmayabiliyor da benim en sinir olduğum ve konuşmayı devam ettiremediğim tik oluşturan bir şey varki "D" harfini arı vızıltısı gibi çıkaran ergensi kibarlar. Yapmayın!

    0|0
    0|0
  • Deli ediyor oyle tisikkir eden ler..

    0|0
    0|0
  • yayık yayık konuşurlar bir de değil mi.. açık "e" kullananı da boldur bu türlerin. daha mı kibar geliyor onlara acaba? bilemedim ben de

    0|0
    0|0
  • teşekkür etmesinden iyidir. Ama ilginç tabi ü var ş yok.

    0|1
    0|0
  • Cunku klavyem bunu gerektiriyor
    Tesekkur ederim Sergen 😦

    0|0
    0|0
  • Ben teşekkür ediyorum😕

    0|0
    0|0
  • Ş yerine telaffuzda s kullanmak. Peltek falan mı acaba. Peltekler ş kullanabiliyor muydu? Ama bazen makara niyetine ağıza yapışan söylemler olabiliyor. Belki de öyledir. Tabi dıştan bakınca iğreti peltek meltek değilse 😅

    0|0
    0|0
  • S ile soyleyince daha tatli bir ses ciktiklarini dusunurler ama bazi kizlar telden dolayi soyleyemiyor

    0|0
    0|0
  • ben direk tişikkürler diyorum:D

    0|0
    0|0
  • belkide peltektir ya neden öyle diyorsun

    0|0
    0|0
  • Klavye yüzünden

    0|0
    0|0
  • 😄😄 konusurken mi, ben yazarken klavyemden oturu tesekkur ederim de. Kinusurken o ne yaa😄

    0|0
    0|0
  • Ayrımı yaptığın için tesekkür ederim :D

    0|0
    0|0
  • Bebek taklidi yapıyorlar

    0|0
    0|0
  • What #Feminizm

    0|0
    0|0
  • Çok mu canın sıkılıyor.

    0|0
    0|0
  • S harfını yapması daha kolay

    0|0
    0|0
  • Şuana kadar etmedim yani bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • "Ş" harfini söyleyemiyordurlar

    0|0
    0|0
  • Ikiside aynı şey değil mi😕😕😕

    0|0
    0|0
  • İkisi aynı anlama çıktığı için

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Soru yanliş dağılın mk.

    0|1
    0|0
  • bence noktalı harflerle sorunları var o yüzden :)

    0|0
    0|0
  • Telefondayken daha hızlı yazmak için ş yerinse s , i yerine ı kullanılabiliyor.

    0|0
    0|0
  • yav mayk takılacak baska mevzu bulamadınmı :)

    0|2
    0|0
  • bunu demeyin lan iyilik mi ettiğini sanıyorsun dese ne yapardık
    bence buna şükür

    0|0
    0|0
  • Tesekkur etmek varken tesekkur etmek?

    0|0
    0|0
  • Yazması kolay? :/

    0|0
    0|0
  • klavyede s harfi daha yakın bence ondan tesekkür ediyolardır :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...