Kızlar soruyo biriyle konuşuyorum ona bunu söylesem mi?

Biri var abim olarak görüyorum her derdime yardımcı oluyo ama o beni nası biri olarak görüyo bilmiyorum acaba sevgilim olduğunu ona söylersem bana yardım etmez diye korktuğum için söyleyemiyorum sizce naapmalıyım? Sonuçta bu devirde böyle mantıklı cevap verip yardımcı olan birini bulmak zor resmen yaşam koçum gibi bişey


0|0
4|22

En İyi Erkek Görüşü

  • senle ilgili bir planı yoksa birşey değilmez

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sevgilin olduğunu öğrenince senle iletişimi kesecekse senin onu abi gördüğün gibi o seni kardeşi gibi görmüyor demektir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • bence öyleyse sevgilinin olmasına takılmaması gerekir

    1|0
    0|0
  • Soyle

    1|0
    0|0
  • Söyle bunda ne kötülük var ki

    1|0
    0|0
  • söylemeç

    1|0
    0|0
  • Soyle zaten degisirse cikarcidir

    1|0
    0|0
  • abin deme lazım olacak gibi.

    1|0
    0|0
  • Saçmalama. Bu kadar güven duyuyorsan ve abi gibi gördüğünü ona hissettirdiysen zaten o da başka bir gözle bakmıyordur sana. Gizlemenin anlamı yok. Farklı duygular besleseydi çoktan anlardın. Hala böyle insanlar var unutma. Yüreği temiz yani.

    1|0
    0|0
  • bise olmaz olada bilir kimse 100% bir cevap veremez sonucta yukardaki adam degiliz :)

    1|0
    0|0
  • O da hayır işliyordu zaten...

    1|0
    0|0
  • Söyleyebilirsin en azından düşüncesini net olur

    1|0
    0|0
  • Baskasina sor.
    Sorun cozulmustur. Herkes dagilsin.

    1|0
    0|0
  • abin olarak görüyorsan abim yaz :) arkadaşım de :) farklı bir niyeti varsa zaten vazgeçer vesselam

    1|0
    0|0
  • söyle ve bırak onu

    1|0
    0|0
  • Söyle kız. Ama zaten ben biliyordum derim 😉😂😃

    1|0
    0|0
  • Neden etmesin eder 😌

    0|0
    0|0
  • Soyle kizmicam

    0|0
    0|0
  • senden beklenti içerisnde mi

    0|0
    0|0
  • Söyle tabi amacı yardım etmekse sorun etmemeli

    0|0
    0|0
  • yanlış anlamam söyle söyle :D

    0|0
    0|0
  • etmemm ki

    0|0
    0|0
  • Söyle sevgilin olduğunu sonrada sevglinden ayrıldığın zaman onu bulamazsın çünkü onu emsal alırsın

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Benimde abim gibi gordugum biri var. Boyle zamanlarda ona durumu acikla. Ya ben senin dusuncelerini gercekten cok onemsiyorum abim gibi goruyorum boyle boyle bir durum var napmaliyim gibisinden konus. Fikirlerini onemsedigini belirt

    1|0
    0|0
  • Manevi abiler sikinti. Pedere anlat sen.

    0|0
    0|0
  • Sen bilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...