Okumanın yaşı olur mu? 24-25 yaşında tıp'a başlasam geç mi kalmış olurum?

Okumanın yaşı olur mu? 24-25 yaşında tıp'a başlasam geç mi kalmış olurum?


0|3
7|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Diğer bölümlerden mezun olanlar zaten otuza zor iş buluyor, geç değil mezun olunca işin hazır.

    0|0
    0|0
    • Zaten hemşirelik mezunu olacağım için gece nöbetlerine gideceğim bir yerde çalışırım diye düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • Kolay gelsin o zaman, başarılar dilerim, umarım kazanır okursun.

    • Umarım :)

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 24

  • Okumanın yaşı yok tabi. Tıp fakültesine mezun olduğunda yerleşen öğrenci sayısı çok az 1. Sınıf öğrencilerinin ortalama yaşları 23 26 arası geç olduğunu düşünme

    0|0
    0|0
    • Hemşirelik okuyorum şu an. Tıp'tan çok arkadaşım var benden büyükler bile var birinci sınıfta ama hesaplıyorum 30-31 yaşında mezunum 36 yaşında ancak uzman olabilirim. Çok büyük olacakmışım gibi geliyor, kötü hissediyorum bilemedim :(

    • Hepsini Göster
    • Umarım sende başarabilirsin :)

    • Umarım 😊

  • Saçmalamayın abi. Sevdiğin, istediğin bölümse neden geç kalmış olasın. 40 yaşında avukat olmaya karar verip dereceyle mezun olan insanlar var.

    0|0
    0|0
    • Ben çevremde hiç görmüyorum ya ondan burda sormak istedim

    • Hepsini Göster
    • Sizde çalışın ve ön kapısından girin. İnsan kendine inanırsa her şeyi başarır bence

    • Bir gaz geldi yalnız gidip geometri mi kassam ne yapsam :P Çok teşekkürler.

  • Hayir gec kalmis olmazsin.

    0|0
    0|0
  • Hayır kalmazsın.

    0|0
    0|0
  • kesinlikl gec kalınmaz. siz okuyabileceğinize inanıyorsanız mutlu olacağınızı düşünüyorsanız. şartlarınızı zorlayın ve okuyun. göreceksiniz herşey değişecek hayatınızda

    0|0
    0|0
    • Ben istedim ama kısmet olmadı. Hemşirelikte okuyorum şu an ama hayallerimi yaşayan insanların etrafında olunca, gördükçe içim acıyor. Ne olursa olsun ben o hayalimi gerçekleştirmeliyim o yüzden

    • Hepsini Göster
    • Ben teşekkür ederim :)

  • yaşı yokturrr

    0|0
    0|0
  • Sınır kendinsin bu noktada her şey sınırsız sana kalmış.

    0|0
    0|0
    • Yaş meselesi beni bağladı sadece. Hadi diyelim okumaya karar verdim, çalıştım kazandım peki evlilik, çoluk çocuk ne olacak diyorum. Bunları da gerçekleştirmek istiyorum doğrusu

    • Hepsini Göster
    • Umarım umarım. Çok amin :)

  • daha geç başlayanlar da var.

    0|0
    0|0
  • hayir yasi yok ama paran onemli...

    0|0
    0|0
    • Çalışırken hazırlanıcam. Hemşire olmuş olucam zaten

    • tamam o zaman okumaya devam et yardir gitsin...

    • Sağolun çok :)

  • Bu konu benimdde kafamda sürekli yaşım 26 dgs ye gircem iyi bir bölüm olursa gidicem dusunuyorum da öyle böyle derken omur geçiyor 30 geldimde baslasaydim şimdi bitmişti deyip pişman olacağım kesin bildim bir pişmanlığı yaşamak istemiyorum

    0|0
    0|0
    • İstediğiniz yere geldiğinizdeki pişmanlığınız, gelmediğiniz için yaşayacağınız pişmanlıktan daha hafif olur bence

    • Kesinlikle bu yüzden ilimizde savaşmak zorunda yiz

    • Kesinlikle

  • 50den sonra zor oluyor nöbetler falan

    0|0
    0|0
    • Hemşire olsam da tutucam ama

    • Hepsini Göster
    • Evet şu an hemşirelik okuyorum 3. Sınıf

  • ''Okumanın yaşı yok'' sınıfımda 40 ile 50 arası 10'un üstünde insan var. Bazıları 2 ve 3 kez üniversiteyi bitirecek.. bu kadar diyeyim sen anla :)

    0|0
    0|0
    • Ay ne kadar güzel ya :) çok iyi geldi bana teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim başarılar.

    • Sağolun :)

  • Fırsatın varsa okunur.

    0|0
    0|0
  • tıp yerine başka bir bölüm daha iyi olur tabi okuyabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Ya sen daha doğmadan kocalmışsın adam 70 yaşından sonra okuyor sen 20 sinde geçmi kaldım diyorsun

    0|0
    0|0
  • bence geç sayılmaz başarılar.. hangi tıp fakültesi hedefin

    0|0
    0|0
    • Dokuz eylül'de okuyorum şu an, yine burda olabilir.

    • Hepsini Göster
    • Umarım. Çok teşekkürler 🙏🏼

    • rica ederim..:)

  • En erken 30 31 yasinda biter stajerlik felan valla insallah sana dusmeyuz ilerde

    0|0
    0|0
  • Kazanacağını düşünüyorsan kusura bakma ama yanılıyorsun bu işler o kadar kolay değil :(

    0|0
    0|0
    • Tabiki kolay değil ama kazanan Nasıl kazanıyor

    • Tamam ozaman çalış kazan kolay gelsin sana. Ben kaçtım byyyy :)

  • Yaw sen hele bir başla yaşına ben kefil olurum. O göt olsun yeterki

    0|0
    0|0
    • Hayalimdi ve gerçekleştirmek istiyorum

  • başarılıysan kesinlikle başla

    0|0
    0|0
  • bence hayalin buysa oku

    0|0
    0|0
  • Bunu düşünüyosan geç kalmışsın zaten düşünme yaşa...

    0|0
    0|0
    • Mezuniyetimi beklıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • Ozman hasta olunca sizdeyiz doktor hanım:D

    • Başımın üstünde yeriniz var :)

  • gec degil 9999 yasina kadar okuyabilirsin

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Çok geç, sakın başlayıp hayatını rezil etme.

    0|0
    0|0
    • Neden rezil olacak ki? Hemşirelik okuyorum seneye mezun olucam

  • Oku geç degil

    0|1
    0|0
  • Hiçbir şey için geç değildir.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle okumanın, öğrenmenin yaşı yoktur. Kendinizi geliştirmekten ve hayallerinizin peşinden koşmaktan asla vazgeçmeyin.

    0|0
    0|0
  • yaşi yoktur istedigini oku, benimle bir uniye baskayan 50-60 yasinda insanlar var, okumasinlarmi?

    0|0
    0|0
    • Okusunlar tabiki ama hesaplayınca çok garip geliyor.30-31 yaşında mezun olup 35-36 yaşında ancak uzman olucam

  • veterinerlik oku. 5 yıl sürüyor. o da aynı şey. sonuçta hastalığa çare olucaksın.

    0|0
    0|0
    • İlgi alanım insanlar ama

    • Hepsini Göster
    • benim şu an ki mezuniyet alanım çok farklı.. idare edilir de eğer atanamazsam zaten okuyamam. yani benim şu an durumum belirsiz.

    • Hmm anladım. Umarım kendin için en iyi yere gelirsin sende

Yükleniyor...