Disariya cikmama rekorunuz kac gün :)?

Benim kadar asosyal bir kisilik yoktur sanirim
iki üc ay rekorum var benim :D yaz tatillerini odamda gecirme gibi bir huyum var
ama bazen :D
hic te arkadasim kalmadi hepsi kötü bu insanlarin napcam ben :D


0|2
19|42

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayni bensin isim olmadigi zaman hic cikmam

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Rekorum 1 ay olucak bir dahaki haftayada okula gidiyorum sonra 1 ay boyunca evde asosyal raporu kullanicam sinav icin 😊

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 41

  • 3 ay bisemi ben 6 ay 15 gun cikmadim sora bir ciktim disari lan dedim burasi neresi hangi alem dedim :D

    1|0
    0|0
  • sende bendensin demek :) sırf sosyal olmak içinde dışarı çıkamamki ama. iş bulup çalışmam gerek. onada üşeniyorum :)

    1|0
    0|0
  • Yazın evin en soğuk köşesi hele priz varsa 12 saat kıpırdamadan durabiliyorum 😄😄

    2|0
    0|0
  • aaaaa niye böyle yapıyorsıunkiiiii benim 18 yşaımda böyle bir şey im olmştu dışarı çıkmak istemiyordum çünkü dinlendikçe dinlenesim geliyorduu...

    zevkte alıyordum bundan evde durmaktan yiyor içiyordumm kafamada bir şey takmıyordum mutluydum yanii

    0|0
    0|0
  • Her gün bişey için çıkıyorum ama kısa süreli çıktıklarımı sayıyor muyuz :/

    0|0
    0|0
  • Yalnızlık iyi bir şeydir bende hep öyle yapıyorum. Çünkü güvendiği insan yok ki takılıp gezesin

    1|0
    0|0
  • 6 saat falan :/

    0|0
    0|0
  • Deki evden çıkmama rekorun nedir

    0|0
    0|0
  • Calistigim icin disari cikmak zorundayim her gun

    0|0
    0|0
  • 1 hafta felan dısarı çıktımda hersey değişmişti asjdj

    0|0
    0|0
  • 6 ay depresyonda idim nişanlımdan ayrılmıştım

    0|0
    0|0
  • ben varım yalnız değilsin

    0|0
    0|0
  • 2-3 gün

    0|0
    0|0
  • evet muhtemelen manastırda kiler bile senin kadar kapalı kalmıyordur..

    0|0
    0|0
  • 2 Yıl evden çıkmadım sadece bakkala gittim 105 kiloluk bir obez oldum sonrasında :D

    0|0
    0|0
  • 2 gün

    0|0
    0|0
  • 3 gün

    0|0
    0|0
  • bilmem

    0|0
    0|0
  • Bu kötüymüş ya bunalmıyor musun

    0|0
    0|0
  • 1 yıl

    0|0
    0|0
  • Ekmek alma olmazsa rekorum 2 hafta sanırsam

    0|0
    0|0
  • 3 ay mı? ciddi misin?

    0|0
    0|0
  • hiç gün

    hergün çıkarım yani

    0|0
    0|0
  • Kanka 1.5 yıldan fazla dışarıya adımımı dahi atmamışım :( 2008- 2010

    0|0
    0|0
  • delirmişsin :D

    0|0
    0|0
  • Hemen hemen günlük çıkıyorum ;))

    0|0
    0|0
  • ünide 20 gün civarı cıkmadığım olmuştu :D

    0|0
    0|0
  • en fazla 10 gün çıkmadım

    0|0
    0|0
  • ben 1 gün tamamen evde kaldım hiç çıkmadan 1 gün çeçirmiştim ne kadar sıkılmıştım

    0|0
    0|0
  • 365 gün askerdim 2 gün önce geldim daha :))))

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

6 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 18

  • 1 sene oldu 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • 1 hafta felandir

    0|0
    0|0
  • işten eve evden işe gidiyorum sosyal bir hayat zor bize

    0|0
    0|0
  • 14 gün ☺

    0|0
    0|0
  • Lisans tezimi yazarken 1 ay cikmamistim dışarıya

    0|0
    0|0
  • Ünide tam bir hafta dışar çıkmadım çünkü mallar bir hafta öncesinde sınav olacağını söylemişlerde ın üç dersim var nasıl kurtuldum rabb'im yardı m etti

    0|0
    0|0
  • 1 hafta 😀

    0|0
    0|0
  • 2 gündür en fazla 3 gün evde durabilir

    0|0
    0|0
  • evde o kadar dursam psikoljim bozulur

    0|0
    0|0
  • Benim de öyleydi. Simdi sosyallestim bu sefer eve gec geliyorum diye kiziyolar sjshdjs

    0|0
    0|0
  • 3 gün

    0|0
    0|0
  • 2 gün 3. Gün deli olurum heralde

    0|0
    0|0
  • 3tür herhalde

    0|0
    0|0
  • 5 gün o da en az yani zorunlu olmadıkca cikmamm cıkıp napıcam

    0|0
    0|0
  • 4 ay 10 gün

    0|0
    0|0
  • 1 hafta gıbı yoksa patlarım ruhum daralıyor :(

    0|0
    0|0
  • 1.5 hafta 😄

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...