Babamı kaybedeli 1 buçuk ay oldu, acı hissetmiyorum bir akıl verin?

Bu hayatta aşık olduğum adamı defnedeli bir buçuk ay oldu. Acı hissetmiyorum ama. Ağlamamak için günde bir bardak dahi su içmiyorum. Hissetmiyorum abi yok... sanki eve gidince gene orda olacak onun cansız bedenini bulduğum koltukta olucak. Ya abi baba ölür mü? o nasıl laf ya , bazen sesini ve yüzünü unutur gibi oluyorum, kalbimi yerinden sökercesine bir acıyla Allah'a dua ediyorum Allah ım unutuyorum onu , nolur rüyamda göriyim diye görüyorum bende. Ya insanın babasını görmek için dua etmesi nasıl bir şey ya? Rüyamda 'ölürken acı çektin mi, ' diye sorup cevabından korkmam öyle bir şey ki... 1 sene önce babamla tartışmıştık 'ölünce ararsınız beni' demişti. Acım niye dinmiyor... ha niye? üstünden 50 gün geçti niye geçmiyor? Ben bu hayatta daha nasıl yaşarım... Biri bir akıl versin be


0|1
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Başınız sağolsun. Daha acınız çok yeni böyle hissetmeniz normal. Burada bir arkadaşım geçen okula gittiğimde babamı aradım demişti geldim diye , o da kaybetmişti babasını: ( Tartışırız , yaparız ederiz çoğu baba der öyle sözler kendini sorumlu tutma bir söz için üzme kendini. Acını yaşaman ve üzülmen çok doğal. Ama inançlıysan ve öteki dünyaya inanıyorsan bolca dua et. Babanın ihtiyacı olan tek şey dua. Ona layık bir kız olmaya çalış. Bu dünyada ölüm bir gerçek. Ölüm bir son olsa da aslında yeni bir başlangıç acını yaşarken bunu unutma.

    0|0
    0|0
    • sağol, Allah razı olsun. Yukarıda bir arkadaşa yazdığım gibi babam hafızdı ölceğini de rüyasında gördüğünü düşünüyorum en son konuşmamızda veda etmişti bana , ama yok yani acımı hissetmiyorum yemin ederim hepsi saçma bir rüya gibi geliyor. Bir ara üni yi okuduğum şehre geldiğimde her zaman ki gibi annemi arayıp haber vermemin ardından yanlışlıkla babamı aradım ve açmasını bekledim, hala daha babam diye kayıtlı orada. Telefonunda ki en son 20 aramada 'kızım' görünüyordu, yatağının başındaydı... bilmiyorum konuşuyorum öyle seni de bunaltıyorsam kusura bakma lütfen ama ne yazdığımın farkında bile değilim düşünsene babama 3 gün ulaşamayınca en son eve gdiyorum. asıl sorun şu ki babam 3 gün beni bekledi. Gelsin kızım da bulsun beni diye.

    • Hepsini Göster
    • Üç gün sonra senin bulmandan hatırladım

    • ilginç tesadüf, hatırlaman da ilginç

En İyi Kız Görüşü

  • İki yıl oldu ben hala o acıyı hissetmiyorum hiçbir zamanda hissetmeyeceğim. Çünkü birgün çıkıp gelecek gibi hissederek geçiyor hayat

    1|0
    0|0
    • Çok anormal bir his değil mi? dünyada yaşayacak bir sebep kalmıyor. ölüm gerçeği hem gözünün önünde oluyor. Hem kahrolana kadar korkuyorsun hemde gram korkun olmuyor ölüme karşı

    • Valla bu hislere girmedim hiç. Babamı kaybettikten 10 gün sonra gidip 7 tane dersimi verip üniversiteden mezun oldum. Hayat devam ediyor yani her şekilde. Her kız babasına aşıktır hayrandır ama herkes birgün yaşayacak bu acıyı. Babam öldü iki yıl sonra da abim cezaevine girdi. Hayatımdaki en değerli iki adam... Ama yaşamak için her zaman sebep vardır. Zamanla şu an olduğun durumdan çıkacaksın emin ol. Zaman gerçekten herşeyin ilacı. Zor ve garip evet ama hepimiz o toprağın altına gireceğiz birgün böyle düşün

Erkekler Ne Diyor 6

  • seni en iyi ben anlarım , bende babasızlığın ne oldugunu iyi bilirim başlarda zordur zaman geçmez aklına gelir her zaman
    söylediği sözler , yaptığı hareketler ister istemez aklına gelir

    sabırlı ol ve onun için dua et her zaman , hayatın gerçekleri bunlar kaçamayız bunlar.

    ama şöyle bir söz var yaşarken kıymet bilmeliyiz insanların yakınlarımızın
    öldükten sonra değil..

    başın sağolsun allah sabır versin

    0|0
    0|0
    • Dediğin çok doğru, rüyamda gördüğüm kişinin gerçekten onun ruhu mu yoksa beynimin bir kurgusu mu olduğunu bilmeden onu ne kadar özlediğimi anlatmaya çabalıyorum , Allah razı olsun Allah günahlarını affetsin, nur içinde yatsınlar

  • başın sagolsun

    0|0
    0|0
  • Baba cinar agaci gibidir meyvesi olmasada golgesi yeter bende cok aci hissediyorum ve unutamiyorum senin sayende yine rahmet okuyorum arkasindan allah gecmislerimize rahmet eylesin

    0|0
    0|0
  • Sevdiğim kızın. Anneside veaf etmişti. Onunda babası öleli 2 ay oluyor. Gene iyisin

    0|0
    0|0
    • Babam vefat ettikten 3 gün sonra annem trafik kazası geçirdi yoğun bakımdan yeni çıktı. Şükür gene her halimize ama bu halde kötü be

    • Hepsini Göster
    • İnsan ne yaptığını bilmiyor, Allah rahmet eylesin

    • Sağolasın. Emin ol ne yaptığını biliyor farkında isteyerek yapıyor.

  • mekanı cennet olsun
    babanıza sanırım çok bağlıydınız ve yüzden acınız derin olmuş..
    zamanla her şey gececek.. zamanın yok edemediği hiç bir şey yok.. sabır göstermelisin hayrın ve şerrin yaratan tarafından verildiğini unutmayın..
    kaldıramayacağımız acı ve üzüntüyü o bize vermez..
    babanızı iyi haliyle ve iyi meziyetleriyle hatırlayın. onun için iyi dileklerinizi ve dualarınızı eksik etmeyin. zaman herşeyin ilacı...

    0|0
    0|0
    • Çok fazla yakındık, öldüğü gün arayıp veda etti adeta. Hafızdı kendisi ve sanırım ölceğini rüyasını gördü. Aradı beni veda etti ve o akşam bana vasiyetini bırakmış. Ne diyim be abi... 3 gün ulaşamayınca evde onu öyle buldum nasıl unutayım , morga tek başıma kaldırdığımı, üstüne beyaz örtüyü örtüşümü o buz gibi odada onu terk edişimi nasıl unutayım ama yok acı yok his yok. Bazen 'ulan hani çok seviyodun babanı , milletin babası ölünce bak nasıl ağlıyor' diyorum

    • insanların olaylara tepkileri çok farklı oluyor.. herkesin kendisini yerlere atacak veya üstünü başını yırtacak diye bir şey yok. bazen insan raftaki peynir gibi kaskatı kesildiği de oluyor bazen de sessizce ağladığı da.. bu işin bir orta yolu maalesef yok. bence çığırtkanlık yapan insanlar fazlaca abartıyor.. ayrıca şu da bir gerçek ki; yaşlı insanların ölüme yakın olduğunu hepimiz biliyoruz ve sanırım kendimizi bu duyguya alıştırmış olduğumuzu farkedemiyoruz.. mesela; uzun süre hasta olan insanlar için de öldü kurtuldu diye olaya bakıyoruz.. insan ister istemez kendisini bu tür durumlara hazırlıyor.. şunuda söylemeliyim ki;insan rüyasında görmese bile öleceğini biliyor...

  • Allah rahmet eylesin toprağı bol olsun üzüldüm şahsen :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Allah sabir versin 😔yapacak hic bisey yok tek yapilacak olan sey beklemek zaman gercekten herseyin ilaci hergun biraz daha azalir acin tam yok olmasada

    0|0
    0|0
Yükleniyor...