Dikkat çekmek sizi rahatsız eder mi, yoksa hoşunuza mı gider?

Dikkat çekmekten rahatsız olan insanlar genelde herkes ona bakıyormuş gibi hissederler. Bir kişiyle bile göz göze gelince tedirgin ve rahatsız olurlar. Bazıları da dikkat çekmek için elinden geleni yapar. Malum bu ara düğünler ve mezuniyetler başladığı için sitede de rastlıyoruz belli başlı sorulara; "Baloda, mezuniyet töreninde en iyi giyinen ben olmalıyım, nasıl giyinebilirim? Düğünde gelin kadar dikkat çekici nasıl olabilirim?" vb.
Siz neyi tercih edersiniz dikkat çekici olmayı mı, kimsenin ilgilenmemesi mi?


1|1
17|41

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben sevmiyorum dikkat çekmeyi, tüm gözlerin üzerimde olmasını ancak ben ne kadar buna dikkat ettiysem hep tersi oldu. Artık kendimi kasmıyorum dikkat çekmemek için.

    1|0
    0|0
    • İyi başarıyorsun öyleyse ben pek başaramıyorum da rahatsızlık hat safhada oluyor

Erkekler Ne Diyor 40

  • kimsenin dikkatini çekmek istemiyorum ben :)

    1|0
    0|0
  • Hoşuma gider

    1|0
    0|0
  • Az insan cok huzur diyen birisi icin ilgi cekmek rahatsiz eder...

    1|0
    0|0
  • rahatsız edıyo bennı baya

    1|0
    0|0
  • Nötr.. umursamiyorum ben

    1|0
    0|0
  • Lanet olsun çekiciliğime sanki mıknatıs yutmuş o derece.😂

    1|0
    0|0
  • bir insan dikkat çekmek için uğraşıyorsa zavallı gibi görünür, ama genel olarak istemeden dikkat çekiyorsa bunda bir sorun yok

    1|0
    0|0
    • Ama fark edince rahatsız olabiliyor insan

    • bilmem, kendimi iyi hissettiğimde dikkat çekmek rahatsız etmiyor beni. Ama bazı zamanlarda görünmez olmak istemiyor değilim

    • Ortası kısacası iyi bence.

  • Hosuma gider

    1|0
    0|0
  • dikkat çekerim o veya bu şekilde genellikle alıştım oha ego bildiğin arşa değmiş :)

    1|0
    0|0
  • başkası çektiğin de rahatsız olurum hazırlıksız oluyoz bazen ama ben çektiğim de avazım çıktığı kadar dikkat çekiyom :)

    1|0
    0|0
  • yok olmaz

    1|0
    0|0
  • Kendi halimde takilayim benden huzurlusu yok

    1|0
    0|0
    • Katılıyorum kalabalıktan uzak kafana göre en rahatı.

  • ben mesela dikkat çekmekten nefret ediyorum ama fiziksel özelliklerim buna izin vermiyo boyumun yüzünden yolda geçen herkes ya da bir ortama girdiğimde çoğu kişi dik dik bakıyo ve bu durum beni aşırı rahatsız ediyo

    1|0
    0|0
  • milletin dediğine hala çok kulak astığım için dikkat çekmeyi hiç sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Dikat çekmeyi sevmem hep göz pislik :))

    1|0
    0|0
    • Hep nazar.

    • Hepsini Göster
    • En iyisini yapmışsın az insan çok huzur

    • Kötü insanlardan o tercümeyi edindim sağ olsunlar uzak olsunlar benden

  • Genelde görünmeyen olmayı tercih ederim

    1|0
    0|0
  • sevmem ben ılgı manyagı dıkkat cekmeyı seven kızalarıda sevmem

    1|0
    0|0
  • Biri bana bakınca la acaba bende birşey mi var diyorum. Ne dikkat çekmesi :)

    1|0
    0|0
    • Kötü anlamda mı bir şey olması gerekiyor illa %)

    • Alışmadık bünyede don durmazmış. Ben bana bakılınca öyle hissediyorum. Ellam bu tipe bakmıyorlardır zaar filan 😊

  • varlığımız yeter

    1|0
    0|0
  • kimsenin ilgilenmemesini tercih ederim. göz önünde olmak bana göre bir şey değil

    1|0
    0|0
  • Farketmez

    1|0
    0|0
  • Rahatsız eder

    1|0
    0|0
  • farketmez bana

    1|0
    0|0
  • Fazla umursamam

    1|0
    0|0
  • Kendim gibi davranırım dikkat çekmek için çabalamam ama gözlenmek hoş olur.

    1|0
    0|0
    • Ben fark etmezsem rahatsızda olmam ama özellikle dik dik bakanlardan nefret ediyorum.

    • bir kız bir erkeğe o derece dik dik bakmaz da hemsinslerim bakabiliyor malesef :)

    • Maalesef hem de çok abartanlar oluyor.

  • Rahatsız olmam. Bakabilirler. Bakıyorlarda zaten. Ama çok uzunda bakmayın. Arada es verin.

    1|0
    0|0
    • Ben kimseye bakmam, bakılmasını istemediğim için.

  • umursamam

    1|0
    0|0
  • hangi yönümle dikkat çektiğime bağlı

    1|0
    0|0
    • Fiziksel anlamda sormuştum daha çok.

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler

    • rica ederim

  • yok neden rahatsız olayım sevildiğimi anlarsam beğenildiğim i tahmin edersem bilhassa memun kalırım

    1|0
    0|0
  • yoo ben toplum arasında girince dikkaaaaaaaaaaaaaaaaaaat çekiyorum :D herkes ayağa kalkıyor :D

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 16

Yükleniyor...