Uzun adam, asil adam, RTE gibisi tekrar gelir mi bu ülkeye 💋💋😘💜💓💚?

Çok seviyorum yaa
Neyse sloganimiz;
Ak parti, tek parti :)
💜💜💜💜💜💜


0|0
15|22

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • böyle insanların beyin yapısı incelenmeli. nasıl bir zeka nasıl bir mantıktır ya akıyosunuz maşallah (!)

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • İnşallah gelmez.

    0|2
    0|0
  • Gelmez umarım.

    0|2
    0|0
  • Hahaha gelecek peygamberin öncüsü mü demişlerdi bu adama :D :D Krize giriyorum her aklıma geldiğinde..

    0|1
    0|0
  • bütün siyasi partilerin teker teker mk. buna sizin ampül partisi de dahil kanka

    0|1
    0|0
  • cani ceheneme onun

    1|2
    0|0
  • gelmez inş

    0|2
    0|0
  • Kim veriyor bu adamlara oy ben şu an onu düşünüyorum. Kime sorsam sövüyor ama %50 ile geliyor adamlar.

    1|1
    0|0
  • Hangi özelliği icin soruyorsun ona göre soyliycem.
    Menderes gitti daha ahlaksizi geldi. ozla gitti ki Özal bunlardan daha iyidir gözümde daha az zekalisi geldi. Erbakan gitti daha hırsızı geldi.
    Velhasıl kelam öyle bir davaniz var ki. hırsızı arsizi sapığı bitmiyor. gelecektir eminim. daha uzunu gelir hemde

    0|0
    0|0
  • Sendeki beyni kuşa taksak

    Ters uçar vallahi

    0|2
    0|0
  • gelir gelir daha iyileri gelir merak etme

    0|1
    0|0
  • Gelmesin

    0|0
    0|0
  • Benim bisey yazmama gerek kalmadi duygularima tercuman olmus arkadaslar hepsinin agzina saglik :)

    1|0
    0|0
  • Gelir sürüyle hemde

    0|0
    0|0
  • Gelir tabiki niye gelmesin siz eşşek olduktan sonra semer vuran çok olur sen dert etme.

    0|0
    0|0
  • Yorum yok...

    0|0
    0|0
  • Şehitler varken destek veren vatan hainş her gün şehidimiz var yazıklar olsun

    0|0
    0|0
  • allaha duam inşallah gelmez..

    0|0
    0|0
  • Sanmam gelmez !

    pazaRTEsi leri sevdim sayesinde😊
    cumaRTEsileri sevdim sayesinde

    Her konusmasnda adam eesiyo gurluo Türkiye 2003 ten bu yana çok degisti herseyiyle dunyanin devlerinden biri haline geldi RTE sayesinde😊

    Dilerim Allah basmzdan eksik etmez..🙏

    0|0
    0|0
  • Cuma günü toplanıcak bizimle yemek yicez RTE

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • AK PARTİ :D

    1|0
    0|0
  • Şaka gibisiniz

    1|1
    0|0
  • umarım gelmez

    1|1
    0|0
  • Severim kendisini de ölüp bitmiyorum 😄
    Yine akp.

    1|0
    0|0
  • Ak dediler kara çıktı

    0|1
    0|0
  • Rabbim uzun ömürler versin ona yaaa 😍😍😍😍😍 Reis gibisi gelmez bir daha maalesef 😓

    1|1
    0|0
  • Gelmemeli. Din siyasette insanların gözünü boyamak için kullanılan bir alet değil. Ya müslümansındır ya kafir. Bir öyle bir böyle olunmaz.

    1|1
    0|0
  • Ülke ülke degil kufur etmeye programlanmış yapay zeka gibiler lan yorumlara bak 😄

    1|0
    0|0
  • geberin

    0|2
    0|0
  • Canı cehenneme

    0|2
    0|0
  • İnşallah gelmez.

    0|1
    0|0
  • Allah yazdıysa bozsun

    0|1
    0|0
  • bir git surdan hüloooggggggg

    0|0
    0|0
  • Ne yaptiki iside yardim yolladi ulkenin. hertarafi bombalanio bu yuzden nesini seviyosunz hic mi akil yok sizde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...