Merhaba ✋ . Ne yapıyorsunuz, gününüz nasıl geçiyor işte misiniz 😃🐬 ?

Bugün çok enerjiğim ben spora gideceğim şimdi. :D 💃💃💃🙆🙅💁
Bunuda çok seviyorum benden size gelsinnnnn 💐🐞🌹🌻



0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • İş gorusmesine geldim heyecandan bayılacak durumdayım

    1|0
    0|0
    • İnş. olurr :)

    • Hepsini Göster
    • Kiymetini bilmek derken kendimi kastetmedim orada kelime eksikliği olmuş özur dilerim :)

    • Yo sorun değil hakkında hayırlısı olsun iyi günler :)

En İyi Kız Görüşü

  • Vuuuuuuu enerjini bize de yansıttın teşekkürler

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Calisiyodum isimi bitirdim
    Serbestim
    👍🏼🤒

    1|0
    0|0
  • Skci geciyor

    1|0
    0|0
  • Merhaba , Çalişiyorum :)

    1|0
    0|0
  • Gunaydin kolay gelsinn

    1|0
    0|0
  • Geçiyorda gel bana sor

    1|0
    0|0
  • iyi dielim iyi olalım ofisteyim.

    1|0
    0|0
  • selam kanka, aynı işte..

    1|0
    0|0
  • tasarım yapıyoruz =D

    1|0
    0|0
  • işteyim

    1|0
    0|0
  • Aynen iş 😔 Toyota'da çalışmak ayrı bir işkence ya şimdi gömleği kotu giyip gezmek vardı 😔

    1|0
    0|0
  • Sıkıcı geçiyor :o

    0|0
    0|0
  • İsteyim çalışıyorum

    1|0
    0|0
  • Stajdayım canım sıkılıyo

    0|0
    0|0
  • herzamanki gibi geçiyo

    0|0
    0|0
  • Evet işteyiz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • merhaba.. isteyim calisiyorumm.. gun fena degil :D geciyo bisekilde :D

    0|0
    0|0
  • İşteyim

    0|0
    0|0
  • Yeni uyandim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...