Başımı örtmediğim için nişanlımdan ayrıldım,, doğru mu yaptım?

4 yıllık ilişki bitti. nişanlıydık üstelik. ama onun ailesi evlenmeden önce başımı örtmemi istedi ve o da ailesine karşı gelmedi,, ikna etmeye çalıştı kendince beni ama tabi ki asla ve asla kapanmam ben. sonunda ayrıldım.

Güncellemeler:
...
...,

1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • İyi yapmısın knk kisiler bu konularda kesinlikle zorlanmamalı en nefret ettiğim şey

    2|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 4 yıldır iyiydi iş ciddiye binince mi aklına gelmiş?

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 48

  • Adamsın arkadaşım 😊

    1|0
    0|0
  • Yeni mi aklına gelmiş senin kapalı olmaman?
    Kimse için bu tarz birşey yapmayın; evleneceği için namaza başlayan ya da kapanan bireyler gözümde küçülüyorlar. O'nun için yapmıyorsun ki...

    2|0
    0|0
  • doğru yapmışsın öyle saçma sapan ailemi olurmuş.

    2|0
    0|0
  • Baski bagnaz kadar sacma dinci bisey yoktur

    Cok dogru yaptin
    Mesela baski yapmadi evkendin baski yapti direndin bosandin daha kotu olurdu

    2|1
    0|0
  • Dinde zorlama olmadıgını ne zaman ogrenecek bu cahıl surusu neden onların ıstegı ıle kapanacakmıssın kı hakkında hayırlısı olur bugun sacını kapat der yarın eve kapan der

    1|0
    0|0
  • İyi olmuş. Düşünsene hayatının geri kalanını seni kontrol edecek biriyle geçirmeyi?

    3|1
    0|0
  • özgür bir bayansın istediğini yaparsın en doğrusunu yapmışsın emin ol özgürlüğünü kimse elinden almazsın ve hep böyel devam et

    3|0
    0|0
  • insan isteyerek severek kapanir, kor muydu bu zevzek, madem ailesine laf geciremiyor neden acik sevdi, insanoglu ne tuhaf bir varlik

    1|0
    0|0
  • çok doğru yaptın

    1|0
    0|0
  • Herkesin kendi düşüncesi farklı. Forla kimse kimseye kapan diyemez. Bu eski kafalık

    1|1
    0|0
  • Son derece haklısın

    1|0
    0|0
  • Verdiğin Karardan Zerre Kadar Pişmanlık Duymayacaksan Doğru Yapmışsın Kendince, Eğer En Ufak Bir Pişmanlığın Olursa Senin Karakterin Get-Git

    0|0
    0|0
    • asla pişman olmam sorun ve problemli olan da ben degilim onlar. kimin ne hakkı var başkasının nasıl giyinecegine nasıl düşünecegine karışmaya

    • Hepsini Göster
    • Tamam Uzatma! Okuduğunu Algılayamıyorsun HALEN Üsteliyor.

    • adam gibi konuşmayı öğren önce

  • Sonuçta biri istedi diye kapanman kötü olurdu zaten.

    1|0
    0|0
  • hayırlısı olmuş çocuk için ama böyle baskı yapan biriylede olmazdı kendine göre birini bulsunsende o da

    0|1
    0|0
  • İyi yapmış sin görüş ayrılığı varsa zaten yürümezdi ilişki

    1|0
    0|0
  • Allah'ın rızası için kapanmamışsın, bir kulun rızası için de kapanmamış olman en azından kendinle tutarlı. bu meselenin özelinde adamı kendinden kurtarmışsın iyi olmuş. ama kapanmayarak da bir şeyleri eksik yapmışsın. seni eleştirmeye kendimde hak bulamıyorum ama doğrusu yanlışı bu.

    0|1
    0|0
    • adamı kendimden kurtarmışım demek. ne biçim insanlarsınız siz ya

    • Hepsini Göster
    • kötü olan ailesi. o yoksa böyle şeylere takmazdı.

    • anlamıyor musun iyi ya da kötü yok ortada. iki farklı insanın/ailenin bir araya gelip kültür çatışması yaşaması veya yaşamaması var. adamın ailesi öyleyse kafasında bir yerde de giyiminle alakalı huzursuzlukları olacaktı mutlaka. bunları keşfetmeye zaman bulamamışsın, senin için daha iyi.

  • hadi kapanmadın tamam da 4 yılı bu inat için bitirmek de ne ayıptır ya çocuk kurtulmuş senden demek tek kalemde evlensen çocuğun olsa da zora gelince bırakırdın asla ve aslaymış lafa bak sanki çıplak gez demiş !

    0|0
    0|0
    • Kafaya bak illa seni destekleyici yazacaz demi IQ testi yaptir idoit cikmazdan ben de bidey bilmorum kus beyinli mahluk defol mk

    • Hepsini Göster
    • Sen salak misin konuyu mu anlamadin. Ailesi icin zaten o kapanmayan biriyle asla evlenemezken.. Benim asla ve asla kapanmak istememem mi problem. Cvp vermezsen uzatmamis oluruz!

    • O salağin nerden biliyim boyle dusunduğunu ben basortusu sanki kotu bisey gibi asla ama asla demene ve sanki sen kolay vazgecmissine yorum yaptim simdi anladim insanlara direk hakaret etmezsen konusarak da anlasabilirsin sanalda hakaretleri umursamiyorum

  • Doğru ve yanlış neye göre?

    0|1
    0|0
    • ayrılmakla doğru mu yaptım yani

  • Allah için kapanmıycakdan yalandan yere kapanmadıusan helal sana çoğu kaşar bunu yapamıyor sonra kapalı yaytlı-dar pantalonlu ucubeler 👏

    0|0
    0|0
  • Allah rızası için kapanmayacaksan zorla kapanmanın bir lüzmü yok zaten de ama biraz canın yanmış sanki, içerlemiş gibisin.

    0|0
    0|0
    • 4 yılımı ge. rzek ailesine karşı gelemeyen bir salağa harcamışım. pişmanım tabi ki.

  • Erkekler Devam
    28

Kızlar Ne Diyor 43

  • İyi yaptın bence kimseye ezdirme kendini bugün başını ört yarın otur oturduğun yerde derler

    2|1
    0|0
  • iyi yapmışsın böyle başlar daha fazlasını ister sonrasında hayat senin hayatın

    1|1
    0|0
  • Tabiikide doğru yaptın! Kimse senin özgürlüğünü istismar edemez. Sen zaten istersen kapanırsın. Sinir olurum böyle şeylere.

    1|0
    0|0
  • İyi yapmışsın

    1|0
    0|0
  • En iyisini yapmışsın

    2|0
    0|0
  • Ya birak sanki tek kusurumuz o kalmis gibi. Ayrildin iyi yapmissin. Yani kolay degl kac yil gecms illaki seviyosun flaanda o sekldd kabul etmiceklerse birak etmesnler.

    1|0
    0|0
    • ailesi pislik zaten keşke daha önceden kurtulsaydm

  • 4 yılını hiç etmiş ooorrspunun çıkardkları. sen kendini bildikten sonra bir bez parçası mı seni koruyacak? ona muhtaç mısın? hayır

    1|1
    0|0
  • Cook sacma ya. Ben olsam ben de aynini yapardim. Ona ne benim basimdan

    1|1
    0|0
  • Doğru yapmışsın

    1|0
    0|0
  • Doğru yapmışsın

    1|0
    0|0
  • Seni Sen oldugun icin sevmeyen birinin yaninda kalmak mantikli degil. Dogru yapmissin👍

    1|1
    0|0
  • En doğrusunu yapmışsın

    1|0
    0|0
  • Cok iyi yapmışsın ailesine gore seni yonlendiremez

    1|0
    0|0
  • Önemli olan Allah için kapanmaz kul için değil kimse kimse için kapanmamalı hakkında hayırlısı olsun inşallah

    0|1
    0|0
  • Kimse seni zorla kapatamaz sen bir bireysin, kapanmanı da isteyemezler.

    1|0
    0|0
  • Kapanman için ikna etmeye çalışmaları çok saçma.
    Bunun için anlaşamayıp ayrılmak da saçma bence

    0|0
    0|0
    • çünkü evlenmeden öne kapanmak gerekiyormuş

  • Kendin istemediğin sürece bunu yapmanı istemem. Sonu kötü oluyor çünkü..
    İsabet olmuş..

    0|0
    0|0
    • @soran istememeni yaşamamalısın bu ayrı ama neden asla kapanamazsın ben ona takıldım. Asla sözüne. Müslümansın sonuçta bu kadar red etme olgun garip.

    • Hepsini Göster
    • ben de bildiğimden o ayrı boyutu diyorum ya. konu farklı ama bu dediğinde ayrı yönü diye belirttim.

    • @feminum
      Evet.. Haklısınız..

  • Dogru secim senin hayatin kimsenin mudahale etmesine izin verme

    1|0
    0|0
  • iyi yapmışsın onun için niye kapanasın ki hem böyle işler Allah rızası için yapılır

    1|1
    0|0
  • Bravo guzel yapmissin

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    23
Yükleniyor...