Ailenize bir erkek arkadaşınız ya da kız arkadaşınız olduğunu söylediğinizde ilk tepki ne oldu?

Ailenize bir erkek arkadaşınız olduğunu ya da kız arkadaşınız olduğunu söylediğinizde ilk tepki ilk söz ne oldu?


1|0
18|4

En İyi Kız Görüşü

  • "Tanışmak istiyorum, ama daha küçüksünüz ciddi bir şey değildir o" demişti annem.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Şok olup bayılabilirler. Ciddiyim.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Ben halamin kayninin ogluyla gorusuyordum annem ogrenince cildirdi beni onlarla yuz yuze getirme okulunu oku falan diye sevmezdi hic sonraki sevgilimle lise sonda tanistim annemde yanimdaydi eve gelince anne asik oldum diye etrafta dolasmistim annem bizim paytak yine asik olmus vay halimize diye soylenmisti 😀

    0|1
    0|0
  • Babam erkek arkadaşım olduğundan şüphelendiğinde arkadaşım olduğunu söyledi daha hiç tanımadığı halde jshdfjf

    0|1
    0|0
    • öf bu site kendi kafasına göre ne diye kelimenin anlamını değiştiriyor. P*ç dedi jshjfd

  • Söylemedim hiç söylemem de olursa bisey diyeceklerinden değilde ne gerek var yani ayrıca en ufak bir olumsuzlugu ona baglarlar

    1|1
    0|0
  • Şu an için istemezlerdi çünkü eğitime önem veren bir ailem var okulum bitince bir şey demezlerdi ama. 1 senem kaldı 😕

    0|1
    0|0
  • Daha önce olmadığı için bilmiyorum 😂😂

    0|1
    0|0
  • Şaşırırlardı, soru yağmuruna tutarlardı. Ama Abim kesin bana kızıp çocuğun adını soyadını öğrenmeye çalışırdı :D

    0|1
    0|0
  • Oh be sükür derdi herhalde babam

    0|1
    0|0
  • annem soyunu sopunu öğrenmeye çalıştı babam da tanışmaya

    0|1
    0|0
  • "Tanıyor muyuz?"

    0|1
    0|0
  • Daha olmadı öyle bir şey. :D

    0|1
    0|0
  • abim ilk ögrendiginde dövdü :)

    0|2
    0|0
  • Annem komşunun oğlu olduğunu öğrenince biraz şok geçirmişti

    0|1
    0|0
  • Ben söylemedim onlar öğrendiler cjdnf ayrıl dediler ayrıldım deyip ayrılmadım çok badgörlüö kahretsin

    0|1
    0|0
  • döver babam beni hahah :D annemden döver öyle seyler ailem sevmez

    1|1
    0|0
  • Hatırlamıyorum aslında. Sanırım ilk önce yaşını sormuşlardı.

    0|1
    0|0
  • Yakalandım ben ardından sorular sorular sorular 😊

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sylesem ne zaman tanıştıracan soruları patlar arkadaşlar çabası..

    0|1
    0|0
  • sallamadılar :s

    1|1
    0|0
  • Hiç söylemedim.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...