Şimdiki kızların % 70 i kısa boylu bu durum iyi değil mi?

ben bir erkek olarak kısa boyluyum yani daha doğrusu çok uzun değilim ve kısa boylu kızlar bana çok çekici geliyor günümüzde de görüyorum ki çok şanslı olucam :D


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Yeni nesil. hep uzun valla

    0|0
    0|0
    • eminmisin dostum :D
      sizin oralar nereler ya D:

Erkekler Ne Diyor 1

  • Yoo 177 boyum var hep benim kadar kizlar goruyorum ya da benden uzun

    0|0
    0|0
    • hacı orası neresi ki
      bilmiyorum ama bizim burada 150-160 arası full :D

    • Trakya :D yani burda genelde oyle goruyom kizlari hep uzunlar

    • hım değişik miş sadF:ads

Yükleniyor...