Neden kutsal topraklar en huzursuz bölgeler?

Üç büyük dinin başlangıç bölgesi bugün dünyanın en kargaşalı coğrafyası


2|1
11|9

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • Çünkü büyük devletler dinlerin onları bağlamasını istemezler. Bakarsan dev ülkeler gizliden gizliye inanmanın yanlış bir şey olduğuna inandırmaya çalışıyor. Yozlaşma için milyon dolarlar harcanıyor. Bu işlerin önündeki ahlaki boyutu kaldırıp onları kendilerine yöneltmelerini kolaylaştırır. Benim düşüncem bu

    0|0
    0|0
  • Topraklarımızda oyunlar oynanıyor! Bu huzursuz durumu topraklardaki kişiler değil dışarıda huzurlu gibi görünen topraklardan gelen kişiler çıkartıyor.

    0|1
    0|0
  • Soru kendi içinde cevabı barındırıyor bence. :)

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle

    0|0
    0|0
  • Dini okumadan araştırmadan bir iki gerzeğin lafına inanan salaklar yüzünden

    0|0
    0|0
  • Cunku paylasilamiyor ve o hale getiriliyor.

    0|0
    0|0
    • Topraklar bizim atalarımızın toprağ idi bizimde oldu. Paylaşmak gibi bir şey söz konusu olamaz bile!

    • Hepsini Göster
    • @Ragnar_Lodbrok Senin evine zorla girsinler seni o evden hadi oradan etsinler ve orada yerleşsinler. Sende hiç bir şey yapmadan mal gibi dur izle. Bu durumda mal olan sen oluyorsun yanlız. O zaman o kadar asker itinizin ölmesine gerek yok verin kürtlere topraklarınızı ne de olsa sana ait olan bir şey için savaşmak sana göre mallık dimi? Ya lütfen show olsun diye ateits olup burda bana ergen konuşmalar yapıp yorumlarıma maydanoz olmayın defolun gidin canımı sıkmayın cahil 😂

    • @Rabbi__ Yahu, geçmiş üstünden 2000 sene, yahudileri dağıtan, toprağından edenler romalılardı, araplar değil. Herifler yerleşmiş, halen daha 'Burası senindi, benimdi' diye bir toprak parçası uğruna birbirini katlediyor insanlar.

      Bunda bir sorun görmeyen adamın aklında sorun vardır. Osmanlı'nın elinden alındığından beri oralarda millet birbirini öldürüyor. Eskiden ne yahudi, ne arap birbirini katletmezdi.

      Gerçi bana sorarsan suçun büyüğü araplarda da, 'Orası bizim anavatanımız' diye bunca kıyımı normal ve kendi tarafını kesinkes haklı görmek ancak din veya milliyetçilik gibi iki zehirli fikirle olabilir.

  • Hepsi İsrail'in oyunu.

    0|0
    0|0
  • çünkü kıyamet ordan kopmaya başlayacak orada barış olması biraz şüpeli

    0|0
    0|0
  • Nedeni soruda gizli

    0|0
    0|0
  • Haklısın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Belki de o bölgelere yeni bir din yollamanın zamanı gelmiştir.

    0|0
    0|0
  • Çünkü dünyanın kaosu Din'dir. Tarih boyu savaşlar, kıyımlar din vesilesiyle gerçekleşti. Dünyanın kıyametide Din olacak. Kitaplarda yazdıkları gibi değilde, birbirilerini katlederek.

    0|0
    0|0
  • Çünküm buralarda petrol var ve sömürülmesi gerekiyor petrolün sahibi kullanamayınca veya bencillik edip kendim kullanayım diyince başkaları tarafından haraca bağlanıyo tabi

    0|0
    0|0
  • Nedenini sorduğun soruda yazmışsın zaten bunu sorarken ne amaçladın

    0|0
    0|0
  • İki büyük etken var birincisi petrol ikincisi israil denen devletin politikaları...

    0|0
    0|0
  • Dinin olduğu her yer huzursuzdur çünkü orda paralar rantlar dönüyodur

    1|0
    0|0
  • paylaşılamadıgı için sanırım

    0|0
    0|0
  • Petrol orda oldugu icin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...