Kapalı kızlardan hoşlanmıyorum bunu söylediğimde neden tepki topluyorum?

burda kızın biri ben sarışınlardan hoşlanmıyorum ya da kısa boylu erkekler bana itici geliyo dediği zaman kimse şerefsiz insanların görüşlerine saygı göster demiyo. ama burda kapalı bir kız daha güzel gözükmek için bişey soruduğundan ben kapalı kızları çekici bulmadığımı söylediğimde yemediğim küfür hakaret kalmıyo hayır her şeyden önce iki sorum var 1. beğenmek zorunda mıyım? 2. kapalılığın amacıda zaten bu değil mi? kusura bakmayın arkadaşım kafanızı örterken üstten topuz yapınca bildiğin uzaylı kafasına benziyosunuz bide onun üstüne ne üdüğü belirsiz bide deli gibi pahalı renk cümbüşü içersinde saçma sapan kıyafetlerle benim gözümde çaresizliğin son çırpınışlarını oynuyosunuz. itici geliyosunuz göze ve bununlada kapalılığın tam anlamıyla amacına ulaşıyorsunuz. bu yüzden insanların dini inançlarına saygı göstermesi gerekenler sizlersiniz. çünkü bu inanç çekici görünmemenizi amaçlıyo siz çekici görünmeye çalışırken bu inanca saygısızca hareket ediyosunuz

Güncellemeler:
Adgjj
Djfkslx

3|2
8|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bazı sözde kapalılar yüzünden ben de artık kapalılara karşı ön yargılı davranıyorum elimde olmadan. Suratlarına bir ton makyaj, bilekten kesen pantolon, daracık şeyler her yerleri belli oluyor, hele o topuklu sesi yok mu tak tak yürüyorlar erkekler buna tahrik olabilir. Sigara içmeleri ayrı bir iticilik, o da yetmezmiş gibi sevgilileri ile yol ortasında yapmadık şeyleri kalmıyor öpüşüp koklaşıyorlar sonra da namusluyum deyip ortada dolanıyorlar. Yazık

    3|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • bende hoşlanmıyorum bunda tepki verilcek bişey yok, her türlü şeytanlığı yapıpda bide üstüne ''biz başımızda ayet taşıyoruz '' demeleri yok mu bu kadar mı basitsiniz ya. :D

    3|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ben tesettürlüyüm.. ama son zamanlarda benm gibi kapalı kızların yaptıklarını görünce utanıyorum onların yerine.. Giyim kusam hal hareket.. Hiç kimse umursamıyor.. sana hak veriyorum.

    0|1
    0|0
  • Bir kapalı olarak. bazı yerlerde çok haklısın. renk cümbüşü gibi giyinip, dapdar pantolonları giyip kafaları uzaylı gibi yapanlar ve islamın emrettiği gibi kapanmayanlar var. ve sen onları beğenmediğinde seni islama hakaret etmiş gibi görüyorlar ama yaptıkları yanlış. çünkü haklısın. Lakin her kapalı kızıda aynı keseye koymamalısın sonuçta. iki türlü kapalı kız vardır. birincisi modern zamana ayak uyduran çakma kapalılar. ikincisi ise islama uyanlar.

    0|0
    0|0
    • Dürüst olmak gerekirse müslüman değilim o yüzden böyle bir başlıkta soru açmak bana kalmamalıydı diye düşünüyorum evet dediğinde haklısın iki tür kapalı var 1. Leri için acıyorum içlerinde ki bastırılmış onca duygu için ve doğal olmadıkları içn bir yerde yargılıyorum onları 2. Leri gördüğüm vakit yani sizin gibiler için sadece üzülüyorum çünkü erkeklerin dikkatini çekmemek için girdiğiniz sayısız işkence içince için hayatınızı her anlamda kısıtlayıp hapis hayatı yaşadığınız için ama bunlar için sizi yargılayamam çünkü bunlar sizin kendi tercihleriniz hepsi okadar sonuç olarak iki türlü de bana bir çekiciliği yok

  • Mantıklı konuşuyorsun yobaz toplum iste takma kafana.

    0|0
    0|0
  • Sana katılıyorum Haklisin 😃

    0|0
    0|0
  • hoşlanma

    0|0
    0|0
  • kapanmak zaten erkeklerin bakmasını engellemek dikkat çekmemek içindir buna katılıyorum

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Tesettür özünde dikkat çekmemektir. Günümüzde ise dikkat çekme aracı olarak kullanan kızlar, kapalıların %80'ini oluşturuyor.

    2|0
    0|0
  • Çok iyi bir noktaya parmak bastın. Kapalı kişilerden hoşlanılırsa asıl orada bir sorun vardır gerçekten.

    0|0
    0|0
  • Aynen bende öyleyim, dün instagramıma yine bir tane kapalı kız takipçi isteği gönderdi, kabul etmedim. Taş gibi hatunlarda ses yok, heme kapalılar beni gördümü bırakmıyor, bana yanaşmaya çalışıyorlar :(

    0|0
    0|0
  • Çok hafif yazmışsın. İtici değil iğrenç bence.

    0|0
    0|0
  • Onlarda sana bayılıyor👍

    1|0
    0|0
Yükleniyor...