Yabancı erkekler özellikle neden koltuk altlarını almıyorlar?

Yabancı erkekler özellikle neden koltuk altlarını almıyorlar? Almayan var mı iğrenç duruyor bence saç gibi neden almıyorlar.


0|1
15|17

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Daha erkeksi ve seksi olduklarını zannediyorlar. Çok itici bence.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Almiyorlar cunki almamak bir "erkeklik" gostergesi. Okulda birkez birisi almisdida siyahi arkadasim gelip bana soylemisti o kisiyle dalga gecmek icin bende hic gulmedim tabi :) ne var bende aliyorum dedim cocuk sustu kaldi :D. Temiz olmak sart cunki hem goze kotu hemde igrenc bir koku. (yabanci ulkedeyim)

    1|0
    0|0
  • bizim ofiste var bir kiz almiyor ve ozellikle gozumuzun icine sokuyor, cekmiyor tahrik etmiyor, ise yaramiyor kizim anlasana. itici :D :D

    1|0
    0|0
    • Igrenc oyle kizlar var mı cidden

  • Bildiğim kadarıyla Yahudilikte kesilmiyor.

    1|0
    0|0
  • buna bende dikkat ettim pisliklerde ondan nolcak :)

    1|0
    0|0
  • Müslüman olmadıkları için :/

    0|0
    0|0
  • Alışkanlık meselesi demek ki bizde nasıl sakal popüler veya farklı şekilde giyim tarzları mevzu bahis onlardada öyle

    0|0
    0|0
  • İğrenç bir görüntü oluşturuyor...

    0|0
    0|0
  • Adamlarda günah diye bişe yokki biz zinaya korkuyoruz adamlar hard grup yalıyolar normal değil mi almaması 😁

    0|0
    0|0
    • Zinadan korktuklarina inaniyormusun gercekten veya inanarakmi soyledin bunu

    • Hepsini Göster
    • Yaptiktan sonra korkmanin bir anlami yok onlardan bir farklari kalmiyor

    • Ama onlar çok rahat yani aile boyu gidiyo hatta kendi ailesine flan değişikler

  • Emin degilim ama inançlarından galiba :)

    0|0
    0|0
  • Saç gibi olsa iyi, genital bölge kılı gibi duruyor.

    0|0
    0|0
  • dinleri yok ki imanlarına zararı olsun. ondan almıyorlar.

    0|0
    0|0
  • Erkeklik olarak görüyorlar o yüzden almıyorlar

    0|0
    0|0
  • bende bilmym

    0|0
    0|0
  • türkler de almıyor ki. alanı az yani

    0|0
    0|0
  • ben de almıyorum bazen, sevgilim beğeniyor diye, bazen kıllarımla oynuyor :D

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • Pis oldukları için

    2|0
    0|0
  • almalılar evet

    2|0
    0|0
  • Adamlık sanıyorlar pislik iğrenç kokmuş yaratıklar

    1|0
    0|0
  • Türk erkeği hiçbir yerini almıyor ya dfadf

    2|0
    0|0
  • Kadınlarda da var uzatan. Hatta uzatıp bunları yalatmaktan zevk alanlar varmış ki ben bunu yazarken bile kusasım geldi.

    1|0
    0|0
  • adamlar kılsız biraz kıl bulunca numunelik bırakıyorlar galiba sadsd, ayrıca bana iğrenç gelmiyor..

    0|0
    0|0
  • Almak zorunda degiller? Istemedikleri icin almiyorlar bu kadar basit. Kil tuy olaylari dogal ve normal lutfen sunu anlayin

    0|1
    0|0
    • Dogalda terleyince kokuyolar falan igrenc degilmi

    • Hepsini Göster
    • Ben kokanlar icin söylüyorum o zaman bazi erkekler temiz oluyor hergün dusunu aliyor kokmuyor katiliyorum ama yazin sicaginda ister istemez terliyorlar

    • O erkekler senin koltuğunun altında bir incecik tüy görürse seni yerin dibine sokar. Yani onlar bile senin kadar saygı duymuyorlar bu doğallık konusuna

  • Herhangi bir iğrençliğini göremiyorum.

    0|0
    0|0
  • çünkü temizlik imandan gelir onlarda iman yokki 😂

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde kıl hoş duruyo bence ama abartı olmicak -_-

    0|1
    0|0
  • Sadece erkekler değil ki kadınlarda almıyor.
    Tabi hepsi değil.
    Pislikler : /

    0|0
    0|0
  • Bence gayet iyi duruyor.

    0|0
    0|0
  • Evet çok kötü.

    0|0
    0|0
  • iğrenç görünüyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...