Bir Hristiyan veya Musevi'nin kendi inancına göre sizi kafir ve cehennemlik olarak görmesine saygı duyar mısınız?

Bir Hristiyan veya Musevi'nin kendi inancına göre sizi kafir ve cehennemlik olarak görmesine saygı duyar mısınız?


1|0
11|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynısını günümüz müslümanları yaptığı için saygı duyarım tabi

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • görmem yakarım keserim hepsini saygım yok müslümanlıktan başka dinlere ya olacaklar ya ölecekler #yaşasınbarbarcılık

    0|1
    0|0
  • Görmez

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum öbür dünyaya

    0|0
    0|0
  • Tabiki duyarım biz nasıl onları öyle görüyorsak onlarda bizi inanışları gereği öyle görebilir normal birşey bu

    0|0
    0|0
  • Hayir kafir olan onlar

    0|0
    0|0
  • imde bile diil

    0|0
    0|0
  • Allahın ayetlerine ters düşen bir olguyu saygı ile karşılamam beni kafir eder.

    0|0
    0|0
  • oyle goruyo zaten
    bizde onları oyle goruyoruz

    ama kimin nereye gidecegine karar verecek ALLAH

    0|0
    0|0
  • Şöyle sorudaki cevaplara bakıyorum da aynısı bizlere diye müslolar bu kez karşı taarruza cihada geçmiş durumdalar

    0|0
    0|0
  • Duyarım, gülerim, geçerim.

    0|0
    0|0
  • Herkes birbirini sorgular olmuş bu hayattada kimse kendini sorgulamıyor

    0|0
    0|0
  • Boyle birseye hic bir dinde yer yok

    0|0
    0|0
  • tabikide ben ona kafir diyorsam ona görede ben kafirim :D

    0|0
    0|0
  • ben evrendeki her şeye saygı duyarım. yaradan her şeyi biliyor zaten.

    0|0
    0|0
  • Dünyada binlerce din olduğunu biliyorum. Herkes kendince cennetlik. Gidince göreceğiz 😁

    0|0
    0|0
  • Bilgim yetiyorsa tartışmaya girerim ama yetmiyorsa salarım ne diyorsa desin

    0|0
    0|0
  • duyarım
    nasılsa benim inancımın doğru olduğunu düşünüyorum
    o ne düşünmüş benanaaaa

    0|0
    0|0
  • Benim İçin Sakıncası Yok. Dilediğini Düşünmekte Özgür. Hiç Takamam Saçım Bozulur ;)

    0|0
    0|0
  • yani evet duyulabilir lakin yaaa ateist isek ne olucak?

    0|0
    0|0
  • Ne Olarak görürse görsün herkesin kendi inancı kendi düşünceleriii

    0|0
    0|0
  • Bizde onları öyle görüyoruz zaten

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bende onu oyle görüyorum sorun yok.

    0|0
    0|0
  • Onların demesiyle olacak iş mi sanki 😂 kendi inançları sonuçta bişey demem

    0|0
    0|0
  • Duyarım

    0|0
    0|0
  • Duyarım. Bana görede onlar öyle naaparsın.

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil Çünkü bizlere göre onlar öyle xd

    0|0
    0|0
  • Umrumda bile değil😒

    0|0
    0|0
  • Evet duyarım

    0|0
    0|0
  • Duyabilirim çünkü bende onları öyle görüyorum

    0|0
    0|0
  • Yani

    0|0
    0|0
  • Umursamam kim ne düşünürse düşünsün

    0|0
    0|0
Yükleniyor...