Mutlu olmak çok mu önemli?

Tutturmuşlar mutlu ol mutlu ol diye. Mutlu olacak bir şeyim yok neden mutlu olmuyorsun diye bana kızıo duruyorlar. Neymiş yok bir akşam arkadaşlarımla çıksam mutlu olurmuşum da bilmem ne. Amaç ne yani? Bana bir anlam ifade etmiyor. Hayatim berbat hiç bir gzl yanı yok. Nesine mutlu olucam


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Tamam mıyız? filmini izle izlemediysen.. çok neden var mutlu olmak için

    0|0
    0|0
    • İzlemedim ama klise seylerden olusuyorsa hic almiyim. Sagliklisin oleeeyyy cok mutlusun. Elin var yuppi modunda gezemem

    • senin için ümit yok

Erkekler Ne Diyor 10

  • onlarda senin gibiki bunlari diyo yoksa tinlamazlar.

    0|0
    0|0
  • Ne yönden berbat ne yaptında berbat. Paranmı yok ailede huzurunmu yok gelecek kaygısımı var. Elbet biryerden iyise beş yerden kötüdür zaten hayat. Ama kendine ufakta olsa bir mutluluk payı çıkartabilirsin. E baktın hiçmi birşey yok mecbur artık hayatında bir değişiklik yapmalısın. Sen bir adım atmadan hayat sana hiç birşey vermez.

    0|0
    0|0
    • Hayir bunlarin hic birisi degil. İşimi sevmiyorum. Ayrilmak ve kendi isimi kurmak istiyorum herkes bana karsi cikiyor. Kimse basarabilecegime inanmiyor. Hayatim istedigim gibi degil. Enerjimi emiyorlar resmen. Hiç bir istedigim seyi yapamiyorum. Degisiklik yapmayi falan denedim hic bir sey degismedi. Hep daha da kotu oldu

  • insanlara rahatlık batıyo valla

    0|0
    0|0
    • Nesi rahatlik. İllaki mutlu olmam lazimmis. Onlara batiyor galiba benim ruh halim. Aptal aptal herseye hoplayan ziplayan sacma bir insan olamam

    • sen mutsuz biri misin yoksa millet mi seni öyle sanıyo algılayamadım ne demek istediğini

    • Mutlu degilim. Mutlu olacak bir sey de yok. Normalim. Siradan. Özel bir sey olmadiginda uzgun de degilim mutlu da. Herkes tutturmjs mutlu ol diye. Olmadigim icin kiziyorlad

  • Neden yaşıyorsun sorusuyla kafa kafaya yarışır bu.

    0|0
    0|0
  • Mutlu olamıyorsan mutlu etmek için yaşa o zaman bende pek mutlu değilim ama insanları ve özellikle beni sevenleri mutlu etmeyi severim çünkü mutlu olmanın sırrı mutlu etmekten geçer :)

    0|0
    0|0
  • Depresyon mu

    0|0
    0|0
  • Hayat bir fırsattır... Padişah degilsin ki herşey sana gelsin...

    0|0
    0|0
  • Mutlu olmak için neden aramak saçma bence de

    0|0
    0|0
    • Mutlu olmayi gerektiren bir sey yok zaten

    • Hepsini Göster
    • Bencede mutlu olacak bir sey olur atiyorum istedigim bir seyi yaparim mutlu olurum. Sonra gecer. Mutlu ol dayatmasi sacmalik

    • Aynen katılıyorum

  • Amannn farketmesende mutlusun zaten bosver tırıvırı hepsı

    0|0
    0|0
  • zihniyetin bu olduğu sürece zaten mutlu olamazsın uğraşma sal gtsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Tamam mutlu olma

    0|0
    0|0
  • Mutlu değil de şükür içinde ol

    0|0
    0|0
Yükleniyor...