Hiçbir şey beklemiyorum. Ya siz?

Artık çok sıkıldım. İnsanların hallerine gülüyorum. Artık kimseyi sevmiyorum. Anı yaşamak en iyisi. Üzülmüyorsun.


0|1
5|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Sende bendensin o zaman 😉

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Haklısın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • aynen herkes sahte kafana o an ne esiyorsa onu yapacaksın kimseyi de s*klemeyeceksin herkesle takılacaksın kimseye yüz vermeyeceksin

    1|0
    0|0
  • bende sevmıyorum aynen haklısın

    0|0
    0|0
  • Öyle diyenler en çok uzulenlwr. Hala ogrenemedinmi bu kaideyi :)

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle bende öyleyim artık anı yaşıyorum yarını düşünmenin anlamı yok yarına çıkacağım ne malum

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle.

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle.

    0|0
    0|0
  • Yalnızlık iyidir, insanları tanımamış olursun.

    0|0
    0|0
  • Aynen, pek bir beklentim yok.

    Sorsan bugün günlerde ne söyleyemem.

    0|0
    0|0
  • bencede gel senle aya çıkalım bir dal cugara uzatayım içersen ordan dünyaya
    ne diyorum lan ben :D

    0|0
    0|0
  • Bende

    0|0
    0|0
  • anı da yaşamıyorsak ne olacak?

    0|0
    0|0
  • beni de mi sevmiyorsun yoksa. :/

    0|0
    0|0
  • Zaten en başından beri böyle düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Doğru tesbit

    0|0
    0|0
  • Sevmemene neden olan biri var yani 😂

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...