İsimlerin sizde uyandırdığı çağrışımlar var mı?

Ezgiler güzel oluyor, Eceler kendini beğenmiş, Gökhanlar p. ç, Emreler uzun boylu vs. vs...


1|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 19

  • Evet var, tek bende oluyor sanıyordum rahatladım. Serdar isimli kişiler genelde çekik göz oluyor gibime geldi

    3|0
    0|0
  • Nigar... :l :@ tobest..

    0|1
    0|0
  • Yok.

    0|0
    0|0
  • Merveler hep 👌

    0|0
    0|0
  • Elf'ler :/

    0|0
    0|0
  • Azra lar güzel oluyor.

    0|0
    0|0
  • Sergenler hep yakışıklı oluyor sjdh

    0|0
    0|0
  • Selamiler layt olur

    0|0
    0|0
  • gibi gibi

    0|0
    0|0
  • Tuğçeler güzel şirin oluyo 😜

    0|0
    0|0
  • Hele Merveler 😊 hayat kurtarıcı

    1|0
    0|0
  • Oluyor esralar sessiz, canerler sorunlu, tugbalar sorumsuz...

    0|0
    0|0
  • Berkcanlar ferrari alacak gibi duruyo

    0|0
    0|0
  • Cansularda gıcık oluyor. Peki Pınarlarr ne ki acabaa :D

    0|0
    0|0
  • Bir Merve var :D

    0|0
    0|0
  • Sedalar salak ve sarisinmis gibi gelir

    0|0
    0|0
  • Evet mesela Nur ismi olan hiç bir kızı çirkin görmedim baby face

    0|0
    0|0
  • murat ve okan tehlikeli

    0|0
    0|0
  • furkan iyi aile cocugu gibi görünenn güzel kardeşim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • her insan bir adem :)

    0|1
    0|0
  • Var knk

    0|0
    0|0
  • Canlar nasıl knk

    0|0
    0|0
  • Neslihan; Asil ve güzel Ömer; Ağır abi... :D

    0|0
    0|0
  • saçmalamayın ne alakası var sen ne isen çocuğunda o olur.. anasına bak kızın al gibi bir şey işte..

    0|0
    0|0
  • Kaan denince kan geliyor

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bende

    0|0
    0|0
  • Ismaillerden nefret ederim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...