Böyle kizlardan igreniyorum. Midem bulaniyo resmen allah kahretsin ya?

Abartiyo muyum sizce? Gördükce midem kalkiyo. Hemcinslerimden igrenir oldum ya... "Param var, özel okullarda okuyorum, güzelim, herkes pesimde kosuyo, binlerce takipcim var" havasi degil mi bunlar? Böyle kizlardan igreniyorum. Midem bulaniyo resmen allah kahretsin ya?
Bu o bahsettigim kiz


Bu da ondan kalir yani olmayan kiz arkadasi..

Güncellemeler:
Kalkip anne olacaklar.. Vah halimize

0|1
0|7

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...