Ben napabilirim sizce? bana bir çıkış yolu gösterin lütfen? biraz uzun oldu ama lütfen bir şey yazın?

bizim sınıf ikiye ayrıldı bende diğer sınıftan iki tane çocukla yakın arkadaşım abim olarak görüyom onları bizim sınıftakiler de laf yapıyo çok seviyosan onların sınıfa git diye oysa onlarla da konuşuyorum o yakın olduğum çocuklar da sınıfa gelince herkesşe konuşuyo niye buna takıldılar harbiden anlamıyorum, bugün de dediler işte patladım bende benim konuştuklarımın reçetesini mi tutuyonuz sanki sırf benle konuşuyolar falan dedim bunu bana diyen çocuk da arkadaşına artık konuşmuyoz bunla dedi yalvarıyo değilim ya falan dedim gerçekten o kadar sinirlendim ve üzüldüm ki gözlerim doldu ve belli etmedim ellerim titredi sinirden konuşmam diyolar ama hala konuşuyolar konuşsunlar istemiyorum sınıf az kişi olduğundan mecbur konuşmak zorunda da kalabiliyoruz bir de benimle dalga geçiyolar bende başta kendimle dalga geçiyodum ama iyice abarttılar bende sıkıldım kırılıyorum artık biraz uzun oldu biliyorum ama lütfen bir şey yazın gerçekten üzülüyorum siz olsanız napardınız


0|1
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • demekki popülersin etkilendiklerini gösterir rahat ol

    0|0
    0|0
    • popüler falan değilim dalga geçecek adam arıyolar sadece

Kızlar Ne Diyor 1

  • Hayırlısı olsunn

    0|0
    0|0
Yükleniyor...