Zamanında yediğim lsd ler şimdi bana kafayı yedirtti yardım :( ?

genctik, mutluyduk, ormanlarda takılırdık. Hergun en az 1 tane lsd yerdik, hayat guzeldi ama kimse boye olacagını soylemmedi :( Sosyal hayatım, iş hayatım, yuksek lisansım, ilşkim hepsini Şu an etkilemeye basladı. Paranoyalarım ortaya cıktı, insanlara dokunmadan yurumeye çalişiroldum bana noluyor :(


0|0
2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • 1|0
    0|0
    • aynen hepsi dogru

    • Hepsini Göster
    • ben ona bagımlı olmadım ki zaten hindistana gittiğimde takılmıstım ama simfi etkilerini goruyorum hala

    • zaten kullanmaya başladığında etkisi olmaz ki , herşey için geçerli bu zamanla oluyo her etki

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • şeker mi ex mi ama cinlerle bağlantın var demekki diyer boyuta geçiş gibi bişey kafa yaşamak dua okumalısın ibadete yoğunlaşman lazım

    0|0
    0|0
    • bilmiyorum dostum saykodelik takılıyordum gencliğimde saydıkların farklı kategoride

    • Hepsini Göster
    • ibadette zorlanıyormusun yapmak istemiyorsun dimi üşeniyorsun bbiraz yapınca 3 bin ALLAH desen uykun gelir dimi

    • evet herkesin gelir noldu ki? içime cin mi kaçmış yoksaaaaaaa

  • LSD'mi valla benim bildiğim LDS beyin kortekslerinde kalıcı hasarlar bırakıyor, özellikle hafıza bölümünde. Öff len tam dayaklıksın yeminlen.

    0|0
    0|0
    • peki o an neden bişey olmuyor

    • Şöyle düşün LSD toksit bir ürün yani vücut ürünü hiç bir zaman tam olarak atamıyor içerisinden aynı kurşun gibi, kurşun da vücuttan atılamaz. Bundan dolayı dozaj arttıkça etkili oluyor.

  • Git tedavi ol

    0|0
    0|0
  • Çok fazla film izlemişsin sen. Hangi filmde alıntı. Sözler bunlar hem boşver lsd yi. Baş yaptırır o. Magic mashroom u dene

    0|0
    0|0
  • Arkadaşım o ne demek

    0|0
    0|0
    • nasıl ya bilmiyor musun


    • LSD (Lysergic acid diethylamid)
      LSD’nin halüsinojen olarak sınıflandırılmasının nedeni, kişinin gerçek algılarında bozulma yaratarak, gerçek gibi gözüken ama gerçekte olmayan imajları görmesine, sesleri duymasına ve dokunsal duyumlar algılamasına yola açmasıdır.

      Sokak isimleri arasında asit, likit, küpler, sarı güneş ışıkları, eski küpler, seyahat / “trip”, incimsi kapılar, cennet mavisi, kraliyet mavisi, düğün zilleri, şef, şahin, şeker topağı, Japon Budizmi gibi değişik isimleri vardır.

      Beyaz, tatsız, kokusuz olan LSD toz halinde veya sıvı formunun çeşitli uyuşturucu maddelere emdirilmiş haliyle de bulunabilir. Ağızdan yutarak veya dilin altına konulup emilerek kullanılır. Küçük miktarlarda, küçük kare şeklindeki kurutma kağıdına emdirildikten sonra dil üzerinde eritilerek alınabilir. Bu küçük kare şeklindeki kağıtların üzerinde çoğu kez renkli soyut desenler ya da Pembe Panter, Micky Mouse gibi çizgi roman kahramanlarının resimleri bulunur.

      Ülkemizde yaygın olarak kullanılan b

  • lsd dediğin ne ?

    0|0
    0|0
  • Üzüldüm haline.

    0|0
    0|0
  • ulan istedigim hayat. bizde küçük küçük şekerlerle oynuyoruz. bir ormanda lsd kullanamadık

    0|0
    0|0
    • kısa zamanlı cok hoş ama uzun vadede nanayı yersin yapma

    • ama gördüğün halisler bile yetmez mi ya

    • onlar cok guzel ama onu yapmak için şöyle 15 gun doğaya gidp çadır kurucaksın, şehre indikçe deliriyorsun

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...