Moralim çok bozuk nasıl sakinleşirim? nasıl mutlu olabilirim? nasıl kendimi sevebilirim? nasıl ondan vazgeçerim?

arkadaşlar eskiden psikolojim çok bozuktu , kendime zarar veriyordum , derslerim berbattı , sürekli ağlıyordum vb. şimdi pek de iyi sayılmam ancak bu sıralar büyük bir hıs , tavan yapmış ego , başarı , performans , gayret , bilgi vb. şeyler elde ettiğim. derslerimin bir çocuğunun notu yükseldi. ancak bazı sorunlarım hala devam ediyor. bazen ağlıyorum felan çok ama çok şiddetli bir derecede hassas bir insanım. yeni bir hoca gelmişti. Nisan ayının sonlarında gelmişti. çok çalışıyordum. hocanın gözüne girmiştim. katılım yapıyordum derse. asla kopya felan çekmiyordum. bir soruyu yanlış bilince '' kopya çekme , biraz kendin ol. '' diye azarladı beni. müdür yardımcısından da azar işitmiştim Şubat ayında. bugünde görsel sanatlar hocasından azar işittim. cidden haksız yere beni yanlış anlıyorlar. ama görsel sanatlar dersinden kalmayı hak ettim. ya ilk defa bu kadar aşağılık hissettim kendimi. en çokta hocalardan azar işitmemin sebebi yanımdaki kişidir. eve gelince zaten direk ağladım. eve gelince zaten direk ağladım. özgüvenim , hırsım yerle bir olmuştur artık. hala ellerim ve bacaklarım titriyor. çıkışta sevdiğim birisini gördüm. aslında birazda nefret ediyorum , onu görünce ağlamak istiyorum. ilişkisi var zaten ve benden yaşça büyük. onun beni sevmemesi ve bir insanın benden nefret etmesi veya görmemesi , konuşmaması , ayrıldığım kişi vb. beni ona daha da çok bağlıyor ve o kişiyi daha çok seviyorum. Ters psikoloji yapım var. ben ağlayacakken o başka adamlar ile gülüşüyordu... gözü beni bile görmedi.. sevilmeyecek birisini seviyorum cidden ama bu beni daha da çok sevdiriyor. seneyede başka okula gideceğiz. okulumuz yıkıldığı için. orada hangi sınıfta kaldığım dersten eğitim göreceğim? nasıl olacak bu iş? herşey çok karışık ve o adamdan nasıl vazgeçeceğim?

Güncellemeler:
guncel

0|0
1|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bu yazıyı herkes okumaz sakin ol biraz

    1|0
    0|0
  • aynı benım gibisin.

    1|0
    0|0
    • ne yapmalıyım? ...

    • sana yazıcam ama akşamı falan bekleyebilir misin şu an acayip işim var cıkcam da

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...