Eşinizin karşı cins arkadaşları olabilir mi?

Eşinizin karşı cins arkadaşları olabilir mi ?
Ben olabilir ama samimi olamazlar diyorum. :D Siz?

Güncellemeler:
#####

1|0
58|40

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ortak ikimizin olabilir

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 39

  • olabilir iş arkadaşı filan yani sonuçta bayanlar ve erkekler aynı dünyada yaşıyorlar
    biraz seviyeli olmasından yanayım

    2|0
    0|0
  • Güvendiğim arkadaşları olabilir. Karşı cins, aynı cins hiç fark etmez

    1|0
    0|0
  • Yerini haddini ve mesafesini bildiği sürece sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • Tabi ki hayır. Erkeklere güven olmaz.

    2|0
    0|0
  • Olamaz.

    1|0
    0|0
  • Öyle bir şeyin imkanı yokkk

    2|0
    0|0
  • Olabilir ama mesafeyi korumalılar. Üstelik görüşmesi için benim onayım gerekir. Temiz düşüncelere sahip olup olmadığından emin olana kadar görüşmesine onay vermem. Kendi arkadaşlarımla zaten mesafemi korurum.

    1|0
    0|0
  • Tabii ki olamaz. :D

    1|0
    0|0
  • Olabilir benimde var çünkü

    2|0
    0|0
  • olabilir ama yerini bilerek.

    1|0
    0|0
  • Olamaz ki :(

    1|0
    0|0
  • Asla olamaz.

    1|0
    0|0
  • Tabiki okur yerini bildiklerini sonra. Tabi ondan önce eşimi iyi tanıyorsam. Zaten ne kadar iyi tanıyorsanız o kadar anlayış gösterir. Genelde.

    1|0
    0|0
  • olabilir ama samimi olmamaları lazım. çünkü evli erkekleri ayartan bayan çok yani eşine dikkat et. bana sorarsan eğer bir kadının samimi erkek arkadaşını bırak normal erkek arkadaşı olmamalı evlenince :D çok kıskancım :D

    1|0
    0|0
  • hayır. kendimden başka hiçbir erkeğe güvenmem sevgilimi kandırmaya falan çalışır bende o erkeğin ağzını burnunu kırıp eline veririm. :D

    1|0
    0|0
  • Kafasına gore takılsın

    1|0
    0|0
  • olmaz

    1|0
    0|0
  • olabilir...

    1|0
    0|0
  • Olamaz

    1|0
    0|0
  • Hayır olamaz ^^

    1|0
    0|0
  • olabilir ama samimi olamazlar

    1|1
    0|0
  • olabilir ama samimi olamazlar net

    1|1
    0|0
  • Sormaa. Deşme yaramı dostum.

    1|0
    0|0
  • Benim olabilir ama onun olamaz

    1|0
    0|0
  • Seninle aynı görüşteyim

    1|0
    0|0
  • Kadınlarla arkadaşlık etmesi daha kotu sanki

    1|0
    0|0
  • evli insanlarin genelde evli arkadaslari olur bekarlarla pek gorusmezler

    1|0
    0|0
  • olabilir ama mesafe şart

    1|0
    0|0
  • Tehdit oluşturursa canına okurum kibarcası..

    1|0
    0|0
  • Olemözz 😀😀

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 57

  • Seviyeli olduğu sürece sorun olmaz.

    1|0
    0|0
  • Mumkunati yook

    1|0
    0|0
  • Haha hayır tabiki

    1|0
    0|0
  • olmasın daha iyi

    1|0
    0|0
  • İlla ki olacak, ama yok öyle okul yıllarındaki gibi el ense döte şaplak. Haddinde olduğu sürece neden olmasın.

    1|0
    0|0
  • olabilir, adamı kavanozda saklayamam sonuçta.

    1|0
    0|0
  • Olabilir ama benim tanımam gerek ve ayrıca samimi de olamazlar.

    1|0
    0|0
  • Mümkünse hayır

    1|0
    0|0
  • Olsun da görelim! atkadaşları olabilir kankaları olamaz

    1|0
    0|0
  • Olamaz olmasi teklif dahi edilemez😃

    1|1
    0|0
  • Asla olmamalı!!!

    1|1
    0|0
  • Olabilir illa is ortaminda olur ama edebiyle olur.. Herkes haddini bilirse sorun olmaz. Yetiskin insanlariz sonucta.. Muhtemelen..

    1|0
    0|0
  • hayır olamaz kızın niyeti hep kötü oluyo baştan kötü oluyo ya da sonradan kardeşim oluyo kardeşim kız çok erkeğe de güvenilmez

    1|0
    0|0
  • Olmaz.

    1|0
    0|0
  • Esim yok ama olursa ben de olurum o da olur karsi cinsle arkadas ne var bunda 😂😂 21. yuzyildayiz 😂

    1|0
    0|0
  • olamaz tabiki ben onun herşeyi olurum gerek yok

    1|0
    0|0
  • Mesafeli olabilir. Benimde olabilir sonucta..

    1|0
    0|0
  • Olamaz imkansiz...

    1|0
    0|0
  • Olabilir

    1|0
    0|0
  • olamaz. kıskanç ve şüpheciyim :D

    1|0
    0|0
  • Bence de olabilir. Benim erkek arkadaşlarım varsa onun da kız arkadaşları olabilir ama her gün konuşamazlar öyle buluşmalar falan bana ters gelir. :D

    1|0
    0|0
  • Hayır olmamalı.

    1|0
    0|0
  • Olamaz.

    1|0
    0|0
  • samimi olamazlar

    1|0
    0|0
  • Olabilir ama güvenebilir misin bilemem :D arkadaş ayağı got ayağı oluyor bazen.

    1|0
    0|0
  • Olamaz

    1|1
    0|0
  • Olamaz

    1|0
    0|0
  • Mümkünatı yok :D:D

    1|0
    0|0
  • Olurlar ama asla disariya cikacak kadar arayacak kadar falan degil sadece ben varken 😂

    1|0
    0|0
  • Olmamalı

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    27
Yükleniyor...