neden bebek sevgilimle yürüken bana imalı bakışlar atıyorsunuz ama o yokken sallamıyorsunuz?
neden hep benim bebek sevgilimi kıskandırmaya çalişiyorsunuz?
neden hep gıybet yapıyorsunuz?
neden dunyadaki tek vajinanın sizde oldugunu sanıyorsunuz?
neden kilo aldıgınızı soyleyince sinirleniyorsunuz?
neden hep rus kadınlarına b*k atıyorsunuz?
neden sarısınlara hep siz esmerler salak diyorsunuz?
neden hepiniz izmirliyim diyorsunuz?
neden erkegi baştan cıkarıp sonra 'ayyy biz isvec gibi olamayız, ülkemiz abaza dolu' diyorsunuz?
neden her ortamda bir numaralı kız olmak istiyorsunuz?
Hiç cocuklugunuza inmeyi denediniz mi? Etrafımda butun arkadaslarım sevgililerini maddelerde gecen sahıslarla tek gecelik aldatıyor, hani kadın dayanısması?
Size bunu yapmalarına nasıl izin veriyorsunuz?


4|1
10|3

En İyi Kız Görüşü

  • valla adam haklı dağılın kızlar..

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevim koş kavga çıkacak birazdan :D
    Sonuna kadar haklısın, haklı kavramının vücut bulmuş halisin hatta...

    3|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Çoğunu alkışlıyorum👍

    0|1
    0|0
  • Valla gardaş ben böyle biri değilim haklısın okurken ben sorguladım

    0|1
    0|0
  • aynen bravo

    0|1
    0|0
  • cunku o kadınların asla duzenli bir ilşkisi olmuycak

    0|1
    0|0
  • cunku hepsi ezik

    0|1
    0|0
  • Yine genellemeler yapan biri daha :D siz ne zaman biteceksiniz merak ediyorum. Niye türk kızlarına bu kadar düşmanlık var bu sıra

    0|0
    0|0
    • cunku sadece turk kızlarını tanıyorum, henuz bir iskoç kızı ile tanısmadım ;)

    • Mantıklı cevap :D Ama bu sitede türk kızları niye bu kadar kötüleniyor anlamış değilim

  • kadinlarir birak bir tane kadina odaklan

    0|0
    0|0
  • :) Çok güldüm harika yazmışsın acını

    0|0
    0|0
  • 1) sevgilin güzelse yanına yakışıyor musun diye seni süzmüşlerdir
    2) sevgilini kıskandıkları için
    3) eğlenceli
    4) öyle hissettiriyorsunuz
    5) çünkü kadınlar güzelliklerine önem verir
    6) atan kadın görmedim
    7) esmer -sarışın rekabetinden
    8) demiyoruz
    9) Bir erkeği baştan çıkarıp peşinde kosmasini sağlamak çok eğlenceli xD cinsellik senin karşı koyamadığın noktansa kadın da bunu silah olarak kullanır.
    10) neden arka planda kalmak isteyelim?
    11) hayır
    12) kadın dayanışması diye bir şey yok. herkes kendi başına bireydir ve herkes kendinden sorumludur.
    13) neyi?

    0|0
    0|0
    • kızlar yakısıyorlar mı diye mi bakıyor? yok artık

    • Niye bakmasın? Sen güzel kız görünce bir de sevgilisine bakmaz mısın yanına yakışmış mı diue

    • yoo banane adı ustunde onlar sevgli neden bakıyım?

Erkekler Ne Diyor 2

  • Hakkın on patron

    0|1
    0|0
  • en güzeli bir gecelik aşk ama karşındaki kız harbi aklıbaşında kızsa başının üstüne koyucan yani eğlenilecek kızlarla eğlenicen evlenileceklerle evlenicen...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...