Balık burcu mu daha iyi Yengeç mi?

Hangisinin özellikleri daha iyi sizce? Kadın olaak değerlendirirseniz iyi olur


0|0
9|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Hangisi daha anlayışlıysa kişilik olarak o iyidir.

    0|0
    0|0
    • Balık bence daha anlayışlı ya balıklar melek gibi olur ve çok saflar. herkesin derdini kendi derdi gibi görür ve üzülür empati yeteneği çok kuvvetli yakınlarına yapmayacağı fedakarlık yoktur. en iyi niyetli temiz kalpli burç balık burcudur. Yengeç de balığa benzer ama yengeçler bazen menfaatçi olabiliyo

    • Hepsini Göster
    • yay burcunun özelliklerini söyleme gereği duymadım biliyosundur diye :D

    • Bana çok uymuyor özellikleri 😊 özgürlüyle tanınan bir burç ama ben özgürlüğüme düşkün değilim

En İyi Kız Görüşü

  • Yengec burcu kadini ve balik burcu kadini birbirine cok benzer ve yengecin en anlasti burc balik balinda en anlasti burc yengec ikiside su burcu oldu icin duygusal sevimli cekici yardimsever hasas cok iyi es olurlar yengec baliktn daha iyi bir anne olur cunku yonetici gezegeni olan ay anneli kadinli ve sezgileri yonetir balik burcunu yoneten neptun sezgileri ve bilincaltini yonetir oyuzden balik burcunun sezgileri daha kuvetlidir balik burcu daha saf temiz yardimsever ve daha hasas olur yengec ise oda duygusal yardim sever sezgileri gucludur ikiside cok kiskanctir ama yengec kincidir ona yapilan hicbir kotulu unutmazlar
    Balik burcu kadinlari sulugozludur ama yengec kadini kendisini guclu gostermeye calisir cok romantik ve hayalperestler balik burcu kadini dansta muzikte sanatin tum dalarinda yeteneklidir ayrica cok zekidirler yengec burcu kadini ise saglik konularinda moda tasarimi taki tasariminda cok yeteneklidirler

    1|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu Emeğine sağlık

    • Onemli degil neyaptim ki sadece bildiklerimi yazdim

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ben yengec yukselenim aslan. Balik diyorum :) balik kadini cekecek sayili erkeklerdeniz.

    0|0
    0|0
  • koç..

    0|0
    0|0
  • balık yengec aynı

    0|0
    0|0
  • Yengeçim ve memnunum 🙃

    0|0
    0|0
  • Davar burcu

    0|0
    0|0
  • Baligim ben☺

    0|0
    0|0
  • Yengeç. Balık nazik fala böyle bir duygusal narin türk kızı için fazla yani :) yengeç iyidir :)

    0|0
    0|0
    • Olsun narin duygusal Türk kızı yok mu :)

    • Hepsini Göster
    • yengeç de duygusaldır Sen naber lan'ı koç burcu kızlarına söyle :D

    • Yok şimdi karşılaştırma olarak yaptımda yani yengeç iyidir bende aslan olarak :)

  • her zaman ikizlerrr

    0|0
    0|0
  • Burclara gore kimseyi yargilamam

    0|0
    0|0
  • Ben yengeç olarak tabikide yengeç diyeceğim

    0|0
    0|0
  • balık kadını çok duygusal olur yengeç kadının tam bir anne adayıdır

    0|0
    0|0
    • Balıktan ana olmaz mı :)

    • Hepsini Göster
    • Her konuda burçları ayırabilirim ama annelik konusunda ayrım yapamam. Anne annedir anneliğin burcu olmaz

    • bayan olmadım için bilemem

  • bir balık bulsamda evlensem benim ihtirasima o katlanır

    0|0
    0|0
  • burclarla aram yok bilemedim simdi

    0|0
    0|0
  • Balık Burcuyum. Ne Konuda Kötü olmamı bekliyorsun :)

    0|0
    0|0
  • Balık kadını cekilmez

    0|0
    0|0
    • sen hangi burçsun?

    • Hepsini Göster
    • Ben de başak burcuyum Balık burcuyla çok iyi anlaşırım balıklar çok iyi olur Başak burcu da gayet iyi anlaşır gerçi yengeçlerle de anlaşırız ama balık burcu insanlarından daha iyi insanlar yoktur ben tanımadım

  • yengeç daha iyi o kadar hayalperest değil

    0|0
    0|0
  • En guzeli kova

    0|0
    0|0
  • Yengeç adfg

    0|0
    0|0
  • onların iyisi kötüsüdemi var

    0|0
    0|0
  • yengeç bence

    0|0
    0|0
    • neden yengeç

    • yengeç daha duygusal daha samimi daha yaratıcı hep böyleydi karşılaştıklarım

Kızlar Ne Diyor 8

  • 2 senelik bir ilişkim vardı 1 ay önce ayrıldık. Yengeç burcuydu. Abi bir insan uykuyu bukadar mı sever. Kıskanç aynı zamanda duygusaldı. Yani bilmiyorum çekilecek türden değil dertleri bitmiyor. Ama çok sevdim şeytan tüğü var. Seviyoruz ama birbirimizi. 😂 konusuyoruz arada, kopamadık.

    0|0
    0|0
  • iyi derken ne anlamda her burcun bir iyi ve kotu yanlari vardir. bu iki burc hemen hemen ayni ozeliklere sahip ikiside su burcu duygusalar, icine kapanik, hayalperest, iyimser...

    0|0
    0|0
    • Haklısın açmam gerekiyordu biraz. Mesela şöyle sorayım sen hangisi olmak isterdin seçme hakkın olsa Hangisinin özelliğini daha çok beğeniyosun

    • Hepsini Göster
    • evet Burç yorumlarını sevdim güzel analizlerin var (Y) :)

    • merakliyimdir burclara falan :)

  • yengeç iyi

    0|0
    0|0
  • Balık, duygusal oluyor

    0|0
    0|0
  • balık

    0|0
    0|0
    • sebebi peki?

    • çevremde bu iki burçtan çok var sebebi uzun tabi ama balıklar daha samimi, içten, duygusal yengeçlerde iyi görünüyor ama sinsilik tavan hepsinde çok dedikoducu ve kendini beğenmişler valla kaç kişi biliyorum hepsi öyle

    • evet ya balıklar çok iyi oluyo içi neyse dışı o bir burç yengeçler çok iyi görünüyo ama çoğu içten pazarlıklı menfaatçi oluyolar

  • Balik sjsj

    0|0
    0|0
  • Balık

    0|0
    0|0
  • ikiside kötü :D

    0|0
    0|0
    • Ne iyi peki hanımefendi :D

    • Hepsini Göster
    • en berbat burçlar da başak ve akrep en takıntılı insanlar bu insanlar oluyo :D

    • yok kız onlar popüler astroloj klişeleri koç burcu iyidir :D Bak şimdi canım istedi şöyle bir burçlardan bahsediyim :D akrep, başak cidden dediğin gibi takıntılı. boğalar herşey kendi istediği gibi olsun isteyen bencil ve keyfine düşkün insanlar (bu durumda öz eleştiri yapmış oluyorum boğa burcuyum :D)
      Başak, balık, yengeç aşağılık kompleksli insanlar kendilerine güvenleri yok bu sebeple de kinciler
      kovalar iyidir bide kibirli olmasalar
      yay cidden sülalesi rahat harika bir ruh haline sahip kaprisli kompleksli insanlar değiller :D
      terazi yüzeysel kişilik, ikizler kaprisli ve bencil, oğlak aşırı takıntılı ve başkaları ne der diye aşırı düşünüyo bir nevi insanlara göre hareket ediyo hırslı ve ketumlar bide

      Doğru bunlar :D

Yükleniyor...