Herkes dışarıda gezerken evde oturmak?

Herkes dışarıya çıkıp sevgilisiyle arkadaşlarıyla gezerken ben evde oturuyorum :( Aslında çok gezen biriydim ama 5 ay önce sevgilimden ayrıldım. Arkadaşlarımla çıksam da pek keyif almıyorum evde otursam da daralıyorum. Havalar da güzel gidyo iyice bunaldım. Napıcağımı bilmiyorum :(


0|0
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • İl neresi :)

    0|0
    0|0
    • izmit

    • Hepsini Göster
    • ne kadar da trip atan bir erkek

    • Valla ben ciddi şekilde adım atmıştım ama karşılığı öyle olmadı. Trip attigim yok.

En İyi Kız Görüşü

  • Ay aynen bende seninle ayni durumdayim üf püf

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • evde oturmak iyidir

    0|0
    0|0
  • Dısarda napcan ya

    0|0
    0|0
  • Hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyorsun anladığım yapman gereken farklı denizlere yelken açman, değişik ama hiç gitmediğin erkinliklere git farklı şeyler dene herşeye hayır deme ve şu iki filmi izle belki izlemissindir: Truman show ve Yes Man

    0|0
    0|0
    • ya offfffffffff ama hep tek başıma yapıcağım etkinlikler bunlar. Ben kafam dağılsın istiyorum arkadaşlar falan

    • Hepsini Göster
    • o zaman tam çözdüğün sorunlara yardımcı ol ki insanların vakitlerini boşa alma

    • Burda geçirdiğin her vakit boşa zaten sorunu çözmek isteseydin burda olmazdın zaten sorun mu değil mi bunu kendin dahi bilmezken

  • bende evde takılan biriyim. bugün yaklaşık 4 saat dışardaydım babamla. dünyanın bir kez daha var olduğunu keşfettim. evde oturma hep. çık gez birazda. sevgilinden ayrılman sana evde hapis hayatı yaşamanı sağlamaz. aklını kullan derim...

    0|0
    0|0
    • ya zaten dersaneye gidip geliyorum falan ama milletin sokakta sevgilisiyle arkadaşlarıyla gezdğini görünce kendimi daha da yalnız hissediyorum.

    • Hepsini Göster
    • tamam değil arkadaşım yazmasana artık :D hahah

    • nickini bilsem yasaklayacamda gizliler yasaklanmıyor malesef...

  • Yeni sevgili bulmayi denedin mi?

    0|0
    0|0
    • eskisini unutamadım ki

    • Hepsini Göster
    • kendince mükemmel bir taktik ama benim için değil :/

    • Vallahi bak egerki dedigim dogru cikmazsa aninda engellersin beni söz veriyorum bidaha da rahatsiz etmem seni

  • Yalnızlığın sesini dinle!

    0|0
    0|0
  • Sevgili edin

    0|0
    0|0
  • ek başına gezmeye kendini alıştır

    0|0
    0|0
    • severim zaten tek gezmeyi ama ne biliyim çıksam bir türlü çıkmasam bir türlü

  • reçete yazıyorum hemen sana
    sevgili bul ne olursa olsun
    sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin

    0|0
    0|0
    • sevgillimden ayrıldığım için mi böyleyim yani

    • Hepsini Göster
    • sürmez merak etme elbet bir yerden armut pişip ağızına düşer

    • inş.

  • Aa benimle aynı durumda olan biri :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...