Kapat

Durup dururken tanımadıgınız birine tokat atasınız geliyor mu?

Ya bana arada oluyor 🙈
Demin otobüse bindim. Kadın güzelce dönmüş ynagını bir tane patlatıp kaçasım geldi😂😂 vurup gitsem yakalayabilirler mi beni diye hayalini bile kurdum üstüne güldüm. Geliyolar arada işte sizede oluyo mu?🙄

Güncellemeler:
Güncel
...,,,

0|0
11|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Hahahah soruyu okurken benim hayallerime güldüm. Bir kafede oturururken simdi buraya bir gaz bombasi atsak herkes çıksa ben takilsam yan daireye el bombasi atsak nasil olur tramwaya binen kisiyi kapilar tam kapanacakken dışarı atsam nasil olur gibi seyler geliyor. Cuma namazinda caminin tepesine tirmanin planini yapan biri olarak cok normal seyler bunlar :D

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen enseye falan yapistirasi geliyor insanin😅

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Yo gelmiyor :D

    0|0
    0|0
  • Durup dururken pek olmaz çok nadir. Ama omzu çarptı diye adam dövmüşlüğüm var. Bazen hiç havamda olmuyorum normalde güler geçerim.

    0|0
    0|0
  • yolda mal mal yürüyenler oluyor agzı açık önüne bakmadan... sonra alıveriş yerlerindekiler agzı açık birde kaldırımda bisiklet ya da motor benzeri sürenlere tekme atasım geliyor saniyelerle vaz geciyorum sanki ramak kala

    0|0
    0|0
  • Hayır gelmiyor

    0|0
    0|0
  • Özelllıkle tanıdıgım bir çok ınsana ağız burun dalasım gelıyor

    0|0
    0|0
  • kafa atasım geliyor..

    0|0
    0|0
  • Harun abi sakin

    0|0
    0|0
  • Ahhah 😂😂 vurup kaçıyor birde

    0|0
    0|0
  • Valla opesim geliyor
    Icsel birsey biliyon mu

    0|0
    0|0
  • :D :D şapşik ya..

    0|0
    0|0
  • Bazen hoşuma girmeyen hareketleri yapanlara vurasım geliyor

    0|0
    0|0
  • Tövbe estağfurullah 😄

    0|0
    0|0
  • Sacma islerler hayal kurma ya

    0|0
    0|0
  • kontak atmış

    0|0
    0|0
  • Olmuyot

    0|0
    0|0
  • Gelmiyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • ensesi açık olanlara bazen gidip bir tane patlatmak istiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Çıplak ense görünce yapıştırasım geliyo

    0|0
    0|0
  • Olmadi 😂

    0|0
    0|0
  • Açık enseli olanlara vurup kaçasım geliyor

    0|0
    0|0
  • allah kimseyi yalnız bırakmasın 😆...

    0|0
    0|0
  • Eveet bende diyordumki baska benkm gibi manyak var mi 😂

    0|0
    0|0
  • Gelmiyorrrrrr

    0|0
    0|0
  • Benim sarilasim geliyor insanlara

    0|1
    0|0
    • Hahahaha benimde 😂 Bazen sevesim bazen dövesim işte

  • Ahaha mnyak senii😂😂

    0|0
    0|0
  • Hele sinirliyken çok pis dalasım geliyor vallahi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...