Evlatlık olduğumu sürekli düşünmeyi ne zaman bırakıcam?

4. sınıfta öğrendim evlatlık olduğumu o zamanlar pek de takmıyordum gerçi anlamıyordum veya şu an 18 yaşındaym ama aklımdan çıkmıyor en ufak bir şeyde sürekli yüzüme vuruyorlar sen bizim paramız için burdasın diyorlar 15 günlükmüşüm aldıklarında ben seçmedim ki onları başka bir yere kimsenin bulamayacağı bir yere gitmek istiyorum ama nasıl yaşicam nasıl geçinicem kafam da bir sürü soru ve kendime zarar vermekten başka hiç bişey yapamıyorum.


0|1
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Keşke bende evlatlik olsam asıl ailemde zengin olsa ne güzel olur:) 2 annem olur daha ne olsun:)

    0|0
    0|0
    • ben öz ailemi tanımıyorum bilmiyorum ve beni büyüten ailem herşeyi yüzüme vuruyo sence gerçekten güzel bir durummu

    • Gerçek annnenle sahte annen iyi olduktan sonra iyi bence 2 annen olur, 2 baban olur, 2 sülalenin olur, yalniz kalmazsin. Ama annenin hitabi kötü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • Madem öyle almasalarmis

    0|0
    0|0
    • bende öyle diyorum susuyolar hiç bişey demiyolar

    • Bizim burda da var öyle bir çocuk sokakta oynarken diğer çocuklar dalga geçiyor sen artık gecmissindir o safhalari ama zordur

  • bunu söyle paranız için mi buradayım siz beni almadınız mı? ne demek bu evladınızsam böyle mi konuşulur de ya da birşey deme oku üni bitsin kendi yoluna bak

    0|0
    0|0
  • Sabırlı ol. Bunlara katlan okulunu bütir meslek edin ve uzaklaşırsın zaten kendiliğinden..

    0|0
    0|0
  • Bence girdiğin tripler yanlış seni zorla mı almışlar isteyerek almışlar bence ellerinden geleni yapıyorlar sen herşeyi kafana takarsan bir iki tartışmayı genelleştirirsin pozitif ol lütfen

    0|0
    0|0
  • Seni adam gibi seven imanlı birini bul ve evlen

    0|0
    0|0
  • biraz daha sabretmelisin kendine zarar vermeyi de çıkar aklından umutlu ol biraz

    0|0
    0|0
  • Üzülme kardeşim kpss ye falan hazırlanan kısa yoldan at kendini bir ise kendi ayakların üzerinde dur

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • Okuyacaksın sabretceksin meslegini eline gideceksin alıp

    1|0
    0|0
  • Aklı başında
    Kimse bunu yüzüne vurmaz

    0|0
    0|0
  • Gercek aileni bulma şansin yok mu :/ zor ama

    0|0
    0|0
    • öz babam annem hamileyken istememiş beni onların hikayesi zengin adam fakir kız zaten annem beni doğurup çöppe atmış 30 dk sonra şuanki ailemden haber gelmiş beni parayla satmış şuanki aileme sence onları bulsam nolucak öz babamı buldum zaten facebook dan falan kızı var ve aynı ben sürekli bunları görerek nasıl dayanıcam artık bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Öz babana sormadinmi hiç. Ben olsam. araştirirdim. Anneler. vazgeçmez. cocuklarindan cunku

    • beni parayla satmış resmen niye merak etsin ki belkide aklına bile gelmiyorumdur

Yükleniyor...