Sınıf arkadaşıma "bende çıkışta sizinle geleyim mi?🤗" desem cok mu acınası olur? Lütfen yardım acil?

şimdi şöyle yarın sınıf arkadaşım (ne çok yakınız ne de uzağız ama beraberken eğlenip gülecek şeyler buluyoruz) ve onun arkadaşı (surekli sınıfımıza gelip gidiyor kızla konuşmuşluğum var ama yakın değiliz) planlamışlar yarın ikisi çıkışta gezmeye gidiceklermiş , benimde cok gitmeyi istediğim bir yere.. Şimdi ben sınıf arkadaşıma "selam napıyosun eger senin ve xx içinde sorun olmazsa yarın bende sizle geliyiim mi?😍" desem cok mu acınası olur? Siz boyle birsey yaparmıydınız? Lütfen yardım edin acil😞


0|0
8|4

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • hımmm
    acınası degılde, zorla davet ettırmıssın gıbı olur.
    yanı sızın yas aralıgınızla kendı yas aralıgımı dusundum... ama bı taraftanda dıyorsun kı ıyı kotu muhabbetımız de var... ha ama soyle sorabılırsın...(sakıncası yoksa dun sızın fılanca yere gıdecegınızı duydum bende gelebılırmıyım cok merak edıyorum ama fırsat olmadı ) gıbı gıbı baska cumlelerde katarak evet sorabılırsın. karsı taraftan olumsuz cevap alırsan uzulme ama... ha bak belkı onların programı ıptal olurda sız ıkınız gıdersınız bence dene.. ne kaybedersın kı...

    1|0
    0|0
    • Aslında evet boyle diyebilirim belki ama yinede ben bunu simdi whatsapptan yazmayayım yarın okulda ikisini beraber gorunce konuyu acmaya calısırım, tesekkurler tavsiyen icin😊

    • tabıı tabıı yuzyuzeyken konus... whatsapp fılan olmaz ı-ıh : ) rıca ederım

    • tesekkurler :)

      *naptın?

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ben seni gotureyim istedigin yere :)

    1|0
    0|0
  • 2 kişilik etkinliğe 3. olunur mu ya? hadi kalabalık gitseler sor da..

    1|0
    0|0
    • O da doğru aslında..😐

    • nacizane tavsiyem boşver onları ikimiz beraber gidelin o çok istediğin yere

  • Tabii ki böyle bir şey söyleme!! Kendini aptal durumuna düşürme. Basit kız damgası yedirme kendine.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Acınası olmaz da, eğer kız seni istemiyorsa reddetmesi sıkıntı olur sonra da ayıp olur. Yani napacaksiniz falan de istiyorsa çağırır zaten.

    1|0
    0|0
    • Hmm yani aslında reddediceğini düşünmüyorum ama işte içlerinden "üf nerden çıktı ya biz ikimiz gidicektik" gibi düşünürlerse çok üzülürüm.. Aslında sınıf arkadaşım bana bunu soylediğinde napıcaksınız pekii😊 Demiştim hani beni çağırırsa tamam diycektim o an, ama bilmiyorum ya belki de oraya gitmek isteyeceğimi düşünmedi ya da belki de ikisi gitmek istiyor.. En iyisi soylememek sanırım😐

    • Hepsini Göster
    • Tamam cok tesekkurler tavsiyelerin iciin 😊

  • Ben olsam başka bir arkadaş bulurum onların gittiği yere giderim tesadüfmüş gibi yaparım
    Bence öyle deme acınası olursun...

    1|0
    0|0
    • Hmm evet haklısın aslında başka bir arkadaşıma sorayım😐

  • olur evet başka bişe bul aklıma gelse bise yazardm ama gelmiyo

    1|0
    0|0
    • Nasıl bişey ah onu bende bir bulsam soylerim yarın 😅

  • Ben sormazdım. Bende geliyorum derdim :D

    2|0
    0|0
    • Hahah bende senin gibi olsaydım keske 😛

    • Şaka yaptım sakın deme :D yarın ikisinede bugün işiniz yoksa beraber gezelimmi biraz? Diye teklif etmen yeterli olur.

  • Bence yapma istemese bile kırmamak icin kabul etmek zorunda kalabilit o yuzden onlarıda zora sokma

    1|0
    0|0
    • Evet haklısın bende ondan cekiniyorum😐

  • Bence sorma

    1|0
    0|0
  • Samimiyet le alakali

    0|0
    0|0
Yükleniyor...