ÇOK BUNALDİM CİDDİ YARDIM EDENLER YAZSIN?

Merabalar. Ailemle çok sorun yaşıyorum Kırıkkale de yaşamama rağmen ankaraya bile göndermiyorlar. Ciddi güven problemleri var. Guvenlerini sarsacak tek olayda -bence yani- telefonuna şifre koymam sanırım çünkü hiç bir şey yok. Çok sıkıldım aksam dışarı çıkmam dahi izin vermiyolar.1 yıllık ilişkim var ve bu konuları açtığımda destek olmak yerine yüzüme vurmaya seçti çok bunaldim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum belki çok basit konu ama çok bunalım yardımlarinizi bekliyorum. Ayrıca ailem çok muhafazakâr bende bir o kadar zıtım


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Ailene çok yüklenme. Hayatını daha da zora sokma. Hayırlısı ile okulunu bitir. Okulun bitince istediğin gibi işe sahip olunca hayat daha rahat ve güzel gelecek.

    0|0
    0|0
    • Ya çok cadıyım aslında ama sabit fikirliler degistiremiyorum

    • Hepsini Göster
    • Mesela ne yapcam

    • Büyüdüğünü ve artık hayatını daha akıllı , daha mantıklı yaşayabileceğini benimsemelisin. Önce her zaman ailenle aran iyi olmalı. Ailen olmadan yaşamayacağını bilmelisin. Ailenin güveni , desteği olmadan yaşamak senin için daha zor olacağını hiç bir zaman unutma. Bunun için artık büyüdüğünü ve çocuk denmeyecek bir yaşta olduğunu bir an otur , yalnız kal ve benimse artık.

En İyi Kız Görüşü

  • Sıkıntılıymış yaa :(

    1|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • görüşleriniz uymuyorsa kendi paranı kazanıp kendi hayatını kurman lazım bunları yapana kadarda huylarına gitmen lazım benimde ailemle görüşlerim uymuyo yapcak bişe çeşit çeşit insan var dünyada

    0|0
    0|0
    • Ya zaten part time çalışmayı düşünüyorum onlara kalırsa çalışma diyolar da umursamiycam

    • Hepsini Göster
    • Neden yok İşte neymiş paraya mi ihtiyacın varmış ya hu hayata atılmak istiyorum diyorum e sen 2 güne vazgecersin sen çocuk akıllısin diyolar

    • ikna edicen yapcak bişey yok para çuğaltıp 50 bine 60 bine tek kişilik ev alabilirsin evlenmeyi düşünmüyorsan

  • Bende bunalımdaymısım antidepresan kullanıyorum. Mesaj atarsan konuşalım. bence içimizi dökemiyoruz manevi destekcilerimiz yok

    0|0
    0|0
  • universite oku :)

    0|0
    0|0
  • Güvenlerini kazanmalısın

    0|0
    0|0
  • zor bir durum yaşadığın ama bazı aileler böyle yapcak bişey yok ama kendini de üzme yıpratma fazla ailenle konuş bunu açık açık sor rahatsız olduğunu dile getir koskoca insansın doğruyu yanlışı ayırabiliyosun bu baskı nedir anlamış değilim

    0|0
    0|0
    • Çok kez konuştum anlamiyorlar gerçekten

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim 🙅🙅

    • rica ederim :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...