Neden burçlara bu kadar önem veriyosunuz?

insanın balık yengeç başak olması kötü bişeymiş gibi sorular soruluyo burda Akrep ve aslan olmak mükkemmel bişey--miş İnsanları bu şekilde sınıflandırmak çok saçma değil mi Bu kadar ciddiye alınması çok komik geliyo bana Geçerli bişey söyleyin bizde inanalım diyicem de hepsi safsata. Karşımda burç muhabbeti yapan insan kusura bakmayın ama 5 yaşındaki çocuk zekasında gibi geliyo bana. Yapmayın ya bu kadar önemsemeyin İnsanın değerini karakterini bunlar belirleyemez


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bencede cok mantiksiz her burcun özelliği süper hersey mükememel ortalik bacım cocugundan gecilmiyor yani safsata yok jupiter kaymi ay yarmis ta bilmemem ne bilmem ne uydur uydur söyle

    1|0
    0|0
    • aynen öyle insanları oyalamak için yapmayacakları şaklabanlık yok

    • Hepsini Göster
    • Valla bana sordukları burcumu bilmiyorum diyorum onla mı uğraşcam yok böyledir şöyledir yok ben senle anlaşamam salak salak şeyler

    • Hepsi uydurma kendilerini kandirmislar iyice yoksa ne alaka milyarlarca insan var bepsi nasil ayni özelligi tasir

En İyi Kız Görüşü

  • Allah belasini versin burčlarin

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ben hic inanmam

    1|0
    0|0
  • Ben vermiyorum

    1|0
    0|0
  • öenmsemiyorm

    1|0
    0|0
  • Şaçma sapan şeyleri çok sever millet önem verir çok

    1|0
    0|0
  • Burçlar da falcılığa giriyor o yüzden inanmamak gerek

    1|0
    0|0
  • Burçlar gerçekten var. Bu burçların karakterlere etkisi de var. Ancak bu katı kurallar çerçevesinde illaki bu burcun özelliklerini taşıyacak diye bir şey yok. Burcunun genel özelliklerinin dışına çıkan da çok insan var. bir burç insanı özel kılmaz ya da kötü yapmaz. Hele işin falcılığına kaçmak hepten problem. Kafadan atıp atıp yok günlük, haftalık, aylık burç yorumu falan diye yazılanlara inanmak gerçekten akıl tutulmasından başka bir şey değil.

    0|0
    0|0
  • burçlar kişiliği yansıtıyo diye öyle yorumda bulunuyolar ama bire birde yansıtmıyoki kişiliği belirleyen bir sürü etken var

    0|0
    0|0
  • ben wermıyom ozelıgınıde bılmıyomm

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • asla ınanmam

    1|0
    0|0
  • Tam tersi akrepleri yeriyorlar. :)) Çok kötü biriymişiz gibi. :))
    Burçlara karşımdaki insanları yargılayacak kadar önem vermem.

    0|0
    0|0
  • Burcuyla övünen insanlar var ki birde bu kadar mı boş işe yaramazsınızda burcunuzda övünüyorsunuz. Onun dışında önem vermem ama bazı şeylerin yani özellikler konusunda doğruluk payı var. Tabi bu insanların karakterleri burçlardan ibaret demek değil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...